Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część I

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część I

Szkolenie Skuteczny handlowiec- jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?,  to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi i technik w pracy każdego handlowca, aby skutecznie działał i realizował cele sprzedażowe.


Sukcesywna sprzedaż opiera się na założeniu, że sprzedawca rozpoznaje indywidualne potrzeby klienta, które skłonią go do dokonania zakupu, jak również zaproponuje najodpowiedniejsze, a co za tym idzie, najefektywniejsze korzyści dla indywidualnego klienta.

Jeśli chcesz, by twój dział handlowy działa jak sprawna maszyna i systematycznie realizował cele sprzedażowe. Daj im sprawdzone narzędzia do pracy. Jeśli chcesz by, twoja sprzedaż była systematyczna i stale rosła.


Twoi handlowcy poznają takie techniki pracy:szkolenia sprzedażowe dla handlwoców

analiza klientabadania potrzeb klienta,

budowanie kontaktu prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta,

rozmowa z klientem prezentowania rozwiązań potrzebnych klientowi tak by sam chciał kupić,

badanie potrzebskutecznego obalania obiekcji jak „nie dziękuje”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”,

radzenie sobie z obiekcjami kontraktowania klienta, by z satysfakcją zamykać sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie.

Dzięki temu, że zastosują je w pracy i będą je wdrażać, ich sprzedaż będzie rosła i nie będą mieli wymówek od skutecznego działania.


Wyślij swoich handlowców na szkolenie!  Daj im narzędzia do pracy!


ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW

 

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową.   



WYBIERZ TERAZ ODPOWIEDNI TERMIN I MIEJSCE - poniżej 


Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych). 

Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami.

Metodologia:

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

 techniki szkolenia handlowców









ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie napotykają uczestnicy  w swojej pracy.

szkolenia sprzedażowe dla handlwocówWiemy, że każdego dnia handlowcy mierzą się z wyzwaniem pozyskania wartościowego klienta. Szkolenie da im narzędzia tak by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć ilość transakcji.


  WYBIERZ TERAZ odpowiedni dla siebie termin i miejsce szkolenia PONIŻEJ

Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Tomasz
Pokazano mi ile jeszcze pracy przede mną, otrzymałem narzędzia do radzenia sobie z klientem i jego obiekcjami
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Rafał z Warszawy
Bardzo przystępny sposób przeprowadzenia, mała grupa, dużo przykładów, formuła warsztatowa OK, elastyczność prowadzącego na potrzeby i informacje od uczestników, dobra lokalizacja szkolenia :)
Małgorzata z Poznania
Świetnie przygotowane szkolenie, trafiona forma warsztatowa(...)mnóstwo konkretnych przykładów. Po szkoleniu pojawiła się u mnie chęć rozwinięcia tego tematu oraz sprawdzenia innych. Wiele się nauczyłam, dziękuję!
Monika z Katowic
Trening oparty na doświadczeniach z własnej pracy. Zdobyłam nowe umiejętności w zarządzaniu zespołem. Wiedza do wykorzystania w praktyce !
Justyna z Krakowa
Bardzo ciekawie przeprowadzone szkolenie. Pozytywnie nastawiające do konieczności wprowadzenia zmian w kierowaniu zespołem.
Anna z Poznania
Uświadomienie sobie ważności tematów o których mało się wiedziało. Uświadomienie sobie błędów, które się popełnia w rozmowie z pracownikami. Poznałam ciekawe techniki kontroli i motywowania pracowników. Bardzo polecam to szkolenie.

Terminy szkolenia

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
4x przerwa kawowa
2x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo

Bonusy w cenie szkolenia


Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)

  • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


Łączna wartość bonusów: 488 zł 

To mała inwestycja w porównaniu z tym  ile zyskasz na swojej większej sprzedaży. Pomyśl ile więcej będziesz sprzedawał, jak wdrożysz poznane techniki. Koszt udziału zwróci Ci się już przy pierwszych nowo pozyskanych Klientach.

Jeśli w Twojej głowie pojawiła się myśl: "Nie mogę sobie na to pozwolić". To pewnie dlatego, że za mało sprzedajesz i zarabiasz.  Pomyśl, ile może zyskać sprzedając łatwiej i więcej. Już dziś pomyśl ile możesz zyskać i zapisz się na szkolenie.

Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 696 918 316

Korzyści

  • wzrost sprzedaży w firmie, wykorzystanie nowo poznanych technik sprzedaży
  • rozwinięcie umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy klienta i jego potrzeb
  • udoskonalenie zdolności związanych z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej
  • wykształcenie umiejętności prawidłowego reagowania na sytuacje trudne w kontakcie z klientem
  • zwiększenie umiejętności perswazji
  • rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego nastawienia i komunikowania w procesie handlowym
  • dzięki dobrze dopasowanym standardom uczestnicy otrzymują narzędzia, które zaraz po szkoleniu mogą stosować w kontakcie z klientem

Cele szkolenia

  • Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży.
  • Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb klienta budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla klienta.
  • Rozwój efektywnych technik skutecznego komunikowania się, w zależności od zastanej sytuacji.

Program szkolenia

Umysł i osobowość Handlowca
  • Wykorzystanie najnowszej wiedzy o mózgu w kontekście zachowań, preferencji i decyzji zakupowych klientów.
  • Typologia osobowości.
Wizerunek Handlowca
  • Skuteczna komunikacja.
  • Pierwsze wrażenie.
  • Dress code.
Lojalność Klienta
  • S.U.P.E.R. postrzeganie handlowca przez klienta.
  • 7 zasad budowania lojalności klientów.
  • Kiedy klient zrywa współpracę - motywy.
Umiejętności komunikacyjne Handlowca
  • Proces komunikacji z klientem.
  • Unikanie negatywnych wypowiedzi.
  • Jakich informacji potrzebuję i jak je uzyskam?
  • Sztuka zadawania właściwych pytań.
  • Ćwiczenie: Pytania otwarte.
  • Efektywne słuchanie.
Edyfikacja Eksperta
  • W poszukiwaniu argumentów.
  • 4 ASY sprzedawcy.
  • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy.
  • Pewność siebie/autoprezentacja.
  • Cena - kiedy klient wybiera najniższą?
  • Pytania kupno/brak zakupu.
  • Ćwiczenie: Dlaczego?
  • Ćwiczenie: 4 asy
  • Ćwiczenie: Autoprezentacja
  • Ćwiczenie: Pytania kupno/brak
Warsztat skutecznego Handlowca
  • Nawyki pomagające i ograniczające.
  • Zastosowanie języka korzyści.
  • Określanie celów.
  • Ćwiczenie: 80/20
  • Ćwiczenie: Nawyki
  • Ćwiczenie: PCK
  • Ćwiczenie: 20 korzyści
  • Ćwiczenie: SMART
Obiekcje i zastrzeżenia
  • Jak radzić sobie z obiekcjami?
  • Reakcje na wymówki klienta.
  • Kontraktowanie i finalizacja transakcji.
  • Ćwiczenie: Najczęstsze obiekcje
  • Ćwiczenie: Obietnice i reakcje
  • Ćwiczenie: Kontraktowanie klienta
Podsumowanie szkolenia
  • Kąsiob - gra sprzedażowa.
  • ZZZ - co zabiorą, zmienią i zostawią uczestnicy szkolenia?
  • Gra podsumowująca.
  • Ćwiczenie: ZZZ

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Kliknij w przycisk powyżej, aby potwierdzić, że nie jesteś robotem
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.