Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część I

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część I

Szkolenie Skuteczny handlowiec- jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?,  to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi i technik w pracy każdego handlowca, aby skutecznie działał i realizował cele sprzedażowe.


Sukcesywna sprzedaż opiera się na założeniu, że sprzedawca rozpoznaje indywidualne potrzeby klienta, które skłonią go do dokonania zakupu, jak również zaproponuje najodpowiedniejsze, a co za tym idzie, najefektywniejsze korzyści dla indywidualnego klienta.

Jeśli chcesz, by twój dział handlowy działa jak sprawna maszyna i systematycznie realizował cele sprzedażowe. Daj im sprawdzone narzędzia do pracy. Jeśli chcesz by, twoja sprzedaż była systematyczna i stale rosła.


Twoi handlowcy poznają takie techniki pracy:szkolenia sprzedażowe dla handlwoców

analiza klientabadania potrzeb klienta,

budowanie kontaktu prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta,

rozmowa z klientem prezentowania rozwiązań potrzebnych klientowi tak by sam chciał kupić,

badanie potrzebskutecznego obalania obiekcji jak „nie dziękuje”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”,

radzenie sobie z obiekcjami kontraktowania klienta, by z satysfakcją zamykać sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie.

Dzięki temu, że zastosują je w pracy i będą je wdrażać, ich sprzedaż będzie rosła i nie będą mieli wymówek od skutecznego działania.


Wyślij swoich handlowców na szkolenie!  Daj im narzędzia do pracy!


ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW

 

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową.   



WYBIERZ TERAZ ODPOWIEDNI TERMIN I MIEJSCE - poniżej 


Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych). 

Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami.

Metodologia:

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

 techniki szkolenia handlowców









ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie napotykają uczestnicy  w swojej pracy.

szkolenia sprzedażowe dla handlwocówWiemy, że każdego dnia handlowcy mierzą się z wyzwaniem pozyskania wartościowego klienta. Szkolenie da im narzędzia tak by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć ilość transakcji.


  WYBIERZ TERAZ odpowiedni dla siebie termin i miejsce szkolenia PONIŻEJ

Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Tomasz
Pokazano mi ile jeszcze pracy przede mną, otrzymałem narzędzia do radzenia sobie z klientem i jego obiekcjami
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Rafał z Warszawy
Bardzo przystępny sposób przeprowadzenia, mała grupa, dużo przykładów, formuła warsztatowa OK, elastyczność prowadzącego na potrzeby i informacje od uczestników, dobra lokalizacja szkolenia :)
Małgorzata z Poznania
Świetnie przygotowane szkolenie, trafiona forma warsztatowa(...)mnóstwo konkretnych przykładów. Po szkoleniu pojawiła się u mnie chęć rozwinięcia tego tematu oraz sprawdzenia innych. Wiele się nauczyłam, dziękuję!
Monika z Katowic
Trening oparty na doświadczeniach z własnej pracy. Zdobyłam nowe umiejętności w zarządzaniu zespołem. Wiedza do wykorzystania w praktyce !
Justyna z Krakowa
Bardzo ciekawie przeprowadzone szkolenie. Pozytywnie nastawiające do konieczności wprowadzenia zmian w kierowaniu zespołem.
Anna z Poznania
Uświadomienie sobie ważności tematów o których mało się wiedziało. Uświadomienie sobie błędów, które się popełnia w rozmowie z pracownikami. Poznałam ciekawe techniki kontroli i motywowania pracowników. Bardzo polecam to szkolenie.

Terminy szkolenia

30-31 Stycznia 2020
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45B
5-6 Marca 2020
Kraków, ul. Handlowców 14
14-15 Kwietnia 2020
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45B

Cena

1 990 zł/os. +23% VAT

II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
1 590 zł/os. +23% VAT

V osoba - GRATIS

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 300 zł na szkolenie dwudniowe>.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 1 690 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
4x przerwa kawowa
2x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Korzyści

  • wzrost sprzedaży w firmie, wykorzystanie nowo poznanych technik sprzedaży
  • rozwinięcie umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy klienta i jego potrzeb
  • udoskonalenie zdolności związanych z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej
  • wykształcenie umiejętności prawidłowego reagowania na sytuacje trudne w kontakcie z klientem
  • zwiększenie umiejętności perswazji
  • rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego nastawienia i komunikowania w procesie handlowym
  • dzięki dobrze dopasowanym standardom uczestnicy otrzymują narzędzia, które zaraz po szkoleniu mogą stosować w kontakcie z klientem

Cele szkolenia

  • Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży.
  • Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb klienta budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla klienta.
  • Rozwój efektywnych technik skutecznego komunikowania się, w zależności od zastanej sytuacji.

Program szkolenia

Umysł i osobowość Handlowca
  • Wykorzystanie najnowszej wiedzy o mózgu w kontekście zachowań, preferencji i decyzji zakupowych klientów.
  • Typologia osobowości.
Wizerunek Handlowca
  • Skuteczna komunikacja.
  • Pierwsze wrażenie.
  • Dress code.
Lojalność Klienta
  • S.U.P.E.R. postrzeganie handlowca przez klienta.
  • 7 zasad budowania lojalności klientów.
  • Kiedy klient zrywa współpracę - motywy.
Umiejętności komunikacyjne Handlowca
  • Proces komunikacji z klientem.
  • Unikanie negatywnych wypowiedzi.
  • Jakich informacji potrzebuję i jak je uzyskam?
  • Sztuka zadawania właściwych pytań.
  • Ćwiczenie: Pytania otwarte.
  • Efektywne słuchanie.
Edyfikacja Eksperta
  • W poszukiwaniu argumentów.
  • 4 ASY sprzedawcy.
  • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy.
  • Pewność siebie/autoprezentacja.
  • Cena - kiedy klient wybiera najniższą?
  • Pytania kupno/brak zakupu.
  • Ćwiczenie: Dlaczego?
  • Ćwiczenie: 4 asy
  • Ćwiczenie: Autoprezentacja
  • Ćwiczenie: Pytania kupno/brak
Warsztat skutecznego Handlowca
  • Nawyki pomagające i ograniczające.
  • Zastosowanie języka korzyści.
  • Określanie celów.
  • Ćwiczenie: 80/20
  • Ćwiczenie: Nawyki
  • Ćwiczenie: PCK
  • Ćwiczenie: 20 korzyści
  • Ćwiczenie: SMART
Obiekcje i zastrzeżenia
  • Jak radzić sobie z obiekcjami?
  • Reakcje na wymówki klienta.
  • Kontraktowanie i finalizacja transakcji.
  • Ćwiczenie: Najczęstsze obiekcje
  • Ćwiczenie: Obietnice i reakcje
  • Ćwiczenie: Kontraktowanie klienta
Podsumowanie szkolenia
  • Kąsiob - gra sprzedażowa.
  • ZZZ - co zabiorą, zmienią i zostawią uczestnicy szkolenia?
  • Gra podsumowująca.
  • Ćwiczenie: ZZZ

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl