Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część I

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część I

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC-TECHNIKI SPRZEDAŻY cz. I to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi i technik w pracy każdego handlowca. 


Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż.

Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową. 

Przygotujemy Cię do prezentacji oferty, obalania obiekcji i zamykania sprzedaży oraz nauczymy, jak pozyskiwać nowych klientów. Po szkoleniu będziesz szybko, łatwo i z zyskiem potrafił sprzedać to, co chcesz. 

ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają handlowców w pracy. Wiemy, że każdego dnia mierzysz się z odmową, obiekcjami i odrzuceniem. Szkolenie tak pozwoli Ci działać, by zminimalizować ten efekt i zwiększyć ilość transakcji, które zamykasz.


Waszym celem jest zwiększenie sprzedaży oraz profesjonalizm w działaniach handlowych. To dzięki aktywnym warsztatom uczestnicy będą wiedzieć jak: 

analiza klientastosować skuteczne i sprawdzone techniki sprzedaży

radzenie sobie z obiekcjami  tworzyć wiarygodny wizerunek sprzedawcy

budowanie kontaktu poprowadzić spotkanie handlowe tak, by skutecznie odkrywać potrzeby klientów

rozmowa z klientem   zwiększyć umiejętności perswazji i radzenia sobie z obiekcjami

badanie potrzeb rozwinąć umiejętności budowania pozytywnego nastawienia i komunikowania w procesie handlowym

radzenie sobie z obiekcjami budować relację z klientem tak, by stale do Ciebie wracał

budowanie relacjiskutecznie domykać sprzedaż 

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak budować relacje, jak inicjować kontakt z klientem. 

 

 ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW


Jeśli chcesz osiągnąć swój cel sprzedaży, zdobywać nowych klientów i mieć niesamowitą satysfakcję z pracy, to szkolenie to idealny wybór.  

Chcesz być skuteczny w swoich działaniach? Koniecznie zapisz się na szkolenie! Dzisiaj możemy Ci zagwarantować, że nie jest to tylko kwestia szczęścia, ale posiadanie doskonałych umiejętności sprzedażowych, których także Ty możesz się nauczyć! Szkolenie okazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy też metody zamykania transakcji. Poznasz sprawdzone sposoby bycia dobrym i skutecznym handlowcem. Główny cel warsztatów to podniesienie umiejętności handlowych, aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych. 



Pokażemy Ci, jak budować pozytywną i długotrwałą relację z klientem. I to jest Twój sukces! Twoi klienci będą profesjonalnie obsłużeni, co sprawi, że zostaną z Tobą na lata i będą polecać Twoje usługi znajomym. To jest klucz do Twojego sukcesu!



Ktoś kiedyś powiedział: „Jak nauczysz się sprzedawać, zawsze dasz sobie radę w życiu”. Sprzedaż to bardzo ważna umiejętność, która może dać nam sporo satysfakcji i gratyfikacji.


PROWADZENIE:

PIOTR JANKOWSKI - trener z dużym doświadczeniem biznesowym zebranym w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, technik sprzedaży, budowania efektywnej ścieżki współpracy z klientem. Piotr, jako praktyk, przekazuje sprawdzoną wiedzę z charakterystycznym sobie poczuciem humoru i lekkością w opowiadaniu historii. Na praktycznych przykładach i realnych sytuacjach pokazuje, jak stosować poznane techniki, jak prezentować produkt mówiąc językiem korzyści, jak radzić sobie z obiekcjami czy finalizować transakcje. 

Najlepsze praktyki i doświadczenia stanowią kluczowe elementy szkoleń dedykowanych dla ludzi zajmujących się sprzedażą na co dzień. Siła 19 lat praktyki to wyróżnik, który stanowi zdecydowaną wartość dla uczestników szkoleń. W ich zakres wchodzą, m.in: praca z trudnym klientem, sprzedaż w sektorze bankowym, strategie skutecznej sprzedaży, negocjacje handlowe, standardy profesjonalnej obsługi klienta, finalizacja sprzedaży, budowanie wartości produktu/usługi/firmy, upselling i crosselling.

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

metoda szkoleniowa


Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych). 

Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami.

 

ZOSTAŃ MISTRZEM SPRZEDAŻY i miej z tego radość. Masz już dość stałej walki związanej z realizacją celu sprzedażowego? ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ NA PRAKTYCZNE WARSZTATY, gdzie poznasz i przećwiczysz poznane techniki. 

Swoje umiejętności możesz również doskonalić w II części warsztatu: SKUTECZNY HANDLOWIEC-TECHNIKI SPRZEDAŻY cz. II

Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Tomasz
Pokazano mi ile jeszcze pracy przede mną, otrzymałem narzędzia do radzenia sobie z klientem i jego obiekcjami
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Rafał z Warszawy
Bardzo przystępny sposób przeprowadzenia, mała grupa, dużo przykładów, formuła warsztatowa OK, elastyczność prowadzącego na potrzeby i informacje od uczestników, dobra lokalizacja szkolenia :)
Małgorzata z Poznania
Świetnie przygotowane szkolenie, trafiona forma warsztatowa(...)mnóstwo konkretnych przykładów. Po szkoleniu pojawiła się u mnie chęć rozwinięcia tego tematu oraz sprawdzenia innych. Wiele się nauczyłam, dziękuję!
Monika z Katowic
Trening oparty na doświadczeniach z własnej pracy. Zdobyłam nowe umiejętności w zarządzaniu zespołem. Wiedza do wykorzystania w praktyce !
Justyna z Krakowa
Bardzo ciekawie przeprowadzone szkolenie. Pozytywnie nastawiające do konieczności wprowadzenia zmian w kierowaniu zespołem.
Anna z Poznania
Uświadomienie sobie ważności tematów o których mało się wiedziało. Uświadomienie sobie błędów, które się popełnia w rozmowie z pracownikami. Poznałam ciekawe techniki kontroli i motywowania pracowników. Bardzo polecam to szkolenie.

Terminy szkolenia

25-26 Listopada 2019
Kraków, ul. Handlowców 14
3-4 Grudnia 2019
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45B

Cena

1 790 zł/os. +23% VAT

II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
1 390 zł/os. +23% VAT

V osoba - GRATIS

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 300 zł na szkolenie dwudniowe>.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 1 490 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
4x przerwa kawowa
2x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Korzyści

  • wzrost sprzedaży w firmie, wykorzystanie nowo poznanych technik sprzedaży
  • rozwinięcie umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy klienta i jego potrzeb
  • udoskonalenie zdolności związanych z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej
  • wykształcenie umiejętności prawidłowego reagowania na sytuacje trudne w kontakcie z klientem
  • zwiększenie umiejętności perswazji
  • rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego nastawienia i komunikowania w procesie handlowym
  • dzięki dobrze dopasowanym standardom uczestnicy otrzymują narzędzia, które zaraz po szkoleniu mogą stosować w kontakcie z klientem

Cele szkolenia

  • Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży.
  • Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb klienta budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla klienta.
  • Rozwój efektywnych technik skutecznego komunikowania się, w zależności od zastanej sytuacji.

Program szkolenia

Umysł i osobowość Handlowca
  • Wykorzystanie najnowszej wiedzy o mózgu w kontekście zachowań, preferencji i decyzji zakupowych klientów.
  • Typologia osobowości.
Wizerunek Handlowca
  • Skuteczna komunikacja.
  • Pierwsze wrażenie.
  • Dress code.
Lojalność Klienta
  • S.U.P.E.R. postrzeganie handlowca przez klienta.
  • 7 zasad budowania lojalności klientów.
  • Kiedy klient zrywa współpracę - motywy.
Umiejętności komunikacyjne Handlowca
  • Proces komunikacji z klientem.
  • Unikanie negatywnych wypowiedzi.
  • Jakich informacji potrzebuję i jak je uzyskam?
  • Sztuka zadawania właściwych pytań.
  • Ćwiczenie: Pytania otwarte.
  • Efektywne słuchanie.
Edyfikacja Eksperta
  • W poszukiwaniu argumentów.
  • 4 ASY sprzedawcy.
  • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy.
  • Pewność siebie/autoprezentacja.
  • Cena - kiedy klient wybiera najniższą?
  • Pytania kupno/brak zakupu.
  • Ćwiczenie: Dlaczego?
  • Ćwiczenie: 4 asy
  • Ćwiczenie: Autoprezentacja
  • Ćwiczenie: Pytania kupno/brak
Warsztat skutecznego Handlowca
  • Nawyki pomagające i ograniczające.
  • Zastosowanie języka korzyści.
  • Określanie celów.
  • Ćwiczenie: 80/20
  • Ćwiczenie: Nawyki
  • Ćwiczenie: PCK
  • Ćwiczenie: 20 korzyści
  • Ćwiczenie: SMART
Obiekcje i zastrzeżenia
  • Jak radzić sobie z obiekcjami?
  • Reakcje na wymówki klienta.
  • Kontraktowanie i finalizacja transakcji.
  • Ćwiczenie: Najczęstsze obiekcje
  • Ćwiczenie: Obietnice i reakcje
  • Ćwiczenie: Kontraktowanie klienta
Podsumowanie szkolenia
  • Kąsiob - gra sprzedażowa.
  • ZZZ - co zabiorą, zmienią i zostawią uczestnicy szkolenia?
  • Gra podsumowująca.
  • Ćwiczenie: ZZZ

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl