Sukcesywna sprzedaż opiera się na założeniu, że sprzedawca rozpoznaje indywidualne potrzeby klienta, które skłonią go do dokonania zakupu, jak również zaproponuje najodpowiedniejsze, a co za tym idzie, najefektywniejsze korzyści dla indywidualnego klienta.
Twoi handlowcy poznają takie techniki pracy:
badania potrzeb klienta,
prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta,
prezentowania rozwiązań potrzebnych klientowi tak by sam chciał kupić,
skutecznego obalania obiekcji jak „nie dziękuje”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”,
kontraktowania klienta, by z satysfakcją zamykać sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie.
Dzięki temu, że zastosują je w pracy i będą je wdrażać, ich sprzedaż będzie rosła i nie będą mieli wymówek od skutecznego działania.
Wyślij swoich handlowców na szkolenie! Daj im narzędzia do pracy!
ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW
Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową.
WYBIERZ TERAZ ODPOWIEDNI TERMIN I MIEJSCE - poniżej
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).
Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami.
Metodologia:
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie napotykają uczestnicy w swojej pracy.
Wiemy, że każdego dnia handlowcy mierzą się z wyzwaniem pozyskania wartościowego klienta. Szkolenie da im narzędzia tak by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć ilość transakcji.
II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
1 390 zł/os. +23% VAT
V osoba - GRATIS
Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 300 zł na szkolenie dwudniowe.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 1 490 zł/os. +23% VAT
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:
E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)
Łączna wartość bonusów: 488 zł
To mała inwestycja w porównaniu z tym ile zyskasz na swojej większej sprzedaży. Pomyśl ile więcej będziesz sprzedawał, jak wdrożysz poznane techniki. Koszt udziału zwróci Ci się już przy pierwszych nowo pozyskanych Klientach.
Jeśli w Twojej głowie pojawiła się myśl: "Nie mogę sobie na to pozwolić". To pewnie dlatego, że za mało sprzedajesz i zarabiasz. Pomyśl, ile może zyskać sprzedając łatwiej i więcej. Już dziś pomyśl ile możesz zyskać i zapisz się na szkolenie.
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.
ul. P. Skargi 6B
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
NIP: 651-102-47-89