Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

TECHNIKI SPRZEDAŻY dla DORADCÓW TECHNICZNYCH

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane TECHNIKI SPRZEDAŻY dla DORADCÓW TECHNICZNYCH

SZKOLENIE DEDYKOWANE 

Szkolenie „TECHNIKI SPRZEDAŻY dla DORADCÓW TECHNICZNYCH” skierowane dla działów handlowych firm technicznych, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.

SZKOLENIE PROWADZONE PRZEZ DOŚWIADCZONEGO TRENER W BRANŻY INŻYNIERYJNEJ. Szkoli i uczy handlowców działów technicznych jak skutecznie pracować z klientem i na jakie aspekty pracy jako doradca techniczny trzeba zwracać uwagę.

 
Korzyści:

nauczysz się unikalnych i nowoczesnych metod sprzedaży
poznasz skuteczne techniki zamykania sprzedaży
zwiększysz swoją perswazję, a Twoja skuteczność znacznie wzrośnie
dowiesz się jak sobie radzić z obiekcjami klienta
poznasz skuteczne metody prezentacji swojej oferty
poznasz techniki wzbudzania zainteresowania u klientów
 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

 

Czas trwania: 1 lub 2  dni szkoleniowe (8 lub 16  godzin szkoleniowych).
                                                                         

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • poznanie sprawdzonych technik sprzedaży
  • doskonalenie prezentacji produktu lub usługi, aby klient sam chciał ją kupić
  • zdolność argumentowania, czyli jak uzyskać przewagę swojego produktu nad konkurencją
  • radzenie sobie z obiekcjami oraz zastrzeżeniami klienta
  • umiejętność skutecznego domykania sprzedaży

Cele szkolenia

  • Celem szkolenia jest zapoznanie doradców technicznych ze skutecznymi technikami sprzedaży oraz nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla klienta.

Program szkolenia

Przygotowanie do wizyty/rozmowy.
  • Informacja najcenniejszym towarem.
  • W czym jestem lepszy od konkurencji?
  • Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści).
  • Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej.)
Etapy i przebieg rozmowy handlowej.
  • Pierwszy kontakt – telefon od klienta
  • Jak się wyróżnić na tle konkurencji?
  • Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy.
  • Metody wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi.
COLD CALLING.
  • Jak prowadzić rozmowy klientami B2B?
  • Docieranie do osoby decyzyjnej.
  • Sposoby na odmowę w tele- sprzedaży.
  • Co to jest odmowa i kiedy otwiera drogę do sprzedaży?
  • Wyjaśnianie obiekcji.
  • Dlaczego obiekcje są pozytywne i jak to wykorzystać.
  • Umawianie spotkań.
  • Jak wzmacniać swoją motywację wewnętrzną do wykonywania telefonów
Techniki radzenia sobie z odpowiedziami:
  • - nie jestem zainteresowany,
  • - proszę wysłać ofertę,
  • - mam swojego dostawcę
Komunikacja w relacji klient/sprzedawca.
  • Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.
  • „Technologie” prezentacyjne.
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
  • Prawa i techniki perswazji.
  • Zwroty „parzące” i „nęcące”.
  • Technika kwitowania pytań.
Techniki sprzedaży i finalizowania transakcji.
  • Sprzedaż poprzez korzyści.
  • Manipulowanie ceną – cena to nie najważniejszy element.
  • Sprzedaż poprzez jakość i markę.
Techniki zamykania.
  • Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową?
  • Jak to robić – techniki.
  • Uzyskiwanie zobowiązań ze strony klienta.
  • Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobrego wrażenia, pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań handlowych.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl