Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ

Aktywny warsztat szkoleniowy „TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ” w czasie którego skupiamy się tylko i wyłącznie na rozmowie, która ma na celu umówienie spotkania z Klientem. Pokazujemy jak skutecznie przejść przez poszczególne etapy rozmowy, by doprowadzić do oczekiwanego rezultatu.

Głównym celem warsztatów szkoleniowych Telefoniczne umawianie spotkań jest wzrost efektywności w umawianiu spotkań sprzedażowych, z wykorzystaniem zarówno zimnych telefonów ( cold call) i ciepłych kontaktów ( warm call)

Uczestnicy warsztatów dostaną praktyczne wskazówki jak umówić spotkanie, jak radzić sobie z odmową.

Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę mając na celu umówienie spotkania z klientem.


Pokażemy jak podnoście swoją automotywację do pracy, zarządzać swoim czasem i planować wyniki.

Naszym celem jest, by po szkoleniu uczestnicy potrafili:

analiza klientaanalizować i dobierać efektywne metody dotarcia do Klientów i nawiązania z nimi kontaktu

budowanie kontaktu generować pozytywne nastawienia do sprzedaży telefonicznej i radzić sobie z odmowami Klienta 

rozmowa z klientem  umawiać spotkania i rozmawiać z klientem, tak by on chciał się spotkać 

badanie potrzeb docierać do osoby decyzyjnej i radzić sobie z bramkarzami

radzenie sobie z obiekcjami  radzić sobie w sytuacji zetknięcia się z obiekcjami Klienta

budowanie relacjiprzeprowadzić skuteczną rozmowę telefoniczną, której celem jest umówienie spotkania biznesowego 


 ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW.

Korzyści:

• poznanie sposobów generowania pozytywnego nastawienia do sprzedaży telefonicznej i radzenia sobie z odmowami Klienta,
• uczestnicy dowiedzą się jak wzmocnić swoją automotywcję do rozmów telefonicznych
• razem opracujemy idealny scenariusz twoje rozmowy, który będzie umiał łatwo dopasować do rozmówcy
• uczestnicy dowiedzą się, jak reagować w trudnych sytuacjach, odmowie
• pokażemy jak docierać do osoby decyzyjnej, jak omijać sekretariat
• pokażemy jak budzić zainteresowanie, by Klient sam chciał się z Tobą umówić
• przećwiczmy z tobą twoją rozmowę i wskażemy mocne strony.

Szkolenie skierowane do:  osób pracujących z telefonem, telemarketerów, pracowników biura obsługi klienta, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz  specjalistów ds. sprzedaży



Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach jakie spotykają uczestników w w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.  Dostajesz do ręki do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. 




Czas trwania: do ustalenia 

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • poznanie sposobów generowania pozytywnego nastawienia do sprzedaży telefonicznej i radzenia sobie z odmowami Klienta,
  • jak wzmocnić swoją automotywcję do rozmów telefonicznych
  • razem opracujemy idealny scenariusz twoje rozmowy, który będzie umiał łatwo dopasować do rozmówcy
  • uczestnicy dowiedzą się, jak reagować w trudnych sytuacjach, jak radzić sobie z odmową
  • uczestnicy dowiesz się jak docierać do osoby decyzyjnej, jak omijać sekretariat
  • pokażemy jak budzić zainteresowanie, by Klient sam chciał się z Tobą umówić
  • przećwiczmy z tobą twoją rozmowę i wskażemy mocne strony.

Cele szkolenia

  • Głównym celem warsztatów szkoleniowych Telefoniczne umawianie spotkań jest wzrost efektywności w umawianiu spotkań sprzedażowych, z wykorzystaniem zarówno zimnych telefonów (cold call) i ciepłych kontaktów (warm call).
  • Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę, mając na celu umówienie spotkania z klientem.

Program szkolenia

Moja siła i moje wewnętrzne bariery w rozmowie telefonicznej.
  • Jak wzmacniać swoją motywację wewnętrzną do wykonywania telefonów?
  • Co mnie blokuje?
  • Co daje mi moc?
  • Automotywacja, czyli zarządzanie swoją energią.
  • Strach przed porażkami.
  • Jak podnieść swoją motywację wewnętrzną?
  • Jak zwiększyć swoją pro aktywność?
Z kim rozmawiam?
  • Jak prowadzić rozmowy klientami B2B?
  • Docieranie do osoby decyzyjnej.
Rozpoczęcie i schemat rozmowy telefonicznej.
  • Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
  • Techniki wywierania pozytywnego wpływu.
Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy.
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.
  • Rozpoznanie potrzeb.
  • Jakie informacje są potrzebne i jak je uzyskać?
Sztuka zadawania trafnych pytań – „gadanie to nie sprzedawanie”
  • O co i jak pytać klienta, by realizować cel handlowy.
  • Wypracowanie pytań kierunkujących na cel oraz utworzenie listy pytań zakazanych, oraz przeformułowanie ich na pytania kierunkujące na cel.
  • Sposoby na odmowę.
  • Co to jest odmowa i kiedy otwiera drogę do sprzedaży.
  • Wyjaśnianie obiekcji.
  • Dlaczego obiekcje są pozytywne i jak to wykorzystać.
Język perswazji wg typologii klientów.
  • Używanie języka korzyści dopasowanego do typu osobowości klienta – struktura języka.
  • Mówienie językiem korzyści w odniesieniu do potrzeb klienta – ćwiczenie w parach – feedback trenera dla każdego uczestnika.
Sztuka argumentacji bez „strzelania sobie w kolano”, czyli jak trafnie dobrać argumenty.
  • Skuteczne słowa w telefonicznej rozmowie.
  • Sekwencje ułatwiające prezentowanie korzyści.
  • Zasady dopasowania argumentów do potrzeb klientów.
Umówienie spotkania.
  • Telefoniczne zasady umawiania spotkania.
  • Opracowanie skryptu umawiania spotkania.
Trening umawiania spotkań według scenariuszy wypracowanych podczas szkolenia.
  • Odgrywamy sceny z umawianiem spotkania oraz ćwiczmy realne sytuację.
  • Analizujemy i elementy, które zdecydowanie warto poprawić.
Feedback trenera.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl