Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - rozmowy dyscyplinujące i motywujące, oceniające, monitorujące

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - rozmowy dyscyplinujące i motywujące, oceniające, monitorujące

Szkolenie TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - rozmowy dyscyplinujące i motywujące, oceniające, monitorujące to aktywny warsztat oparty o scenki i praktyczne ćwiczenia, gdzie pokażemy Ci jak sobie poradzić z wymagającymi rozmowami z pracownikami.


Jeśli chcesz wiedzieć jak zwracać uwagę pracownikowi, by nie stracił motywacji... 

Jeśli chcesz być dobrym szefem i efektywnie rozmawiać z pracownikami, którzy chętnie wykonują delegowane zadania i wykazują się inicjatywą...

Jeśli chcesz wiedzieć jak  prowadzić trudne rozmowy z pracownikiem i mieć zaangażowanych pracowników, zmotywowanych do  pracy…


… ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!!


Szef, kierownik czy menedżer często staje przed wyzwaniem przeprowadzenia rozmowy z pracownikiem, która ma za zadanie zdyscyplinować go lub wzmocnić i motywować.


To nie jest łatwe zadanie.


Trzeba to zrobić w taki sposób, by osiągnąć pozytywny efekt, jakim jest unikanie przez pracownika w przyszłości błędów i wyzwolić w nim chęć do zmiany.


Warto w tej kwestii doskonalić swoje umiejętności menedżerskie, by budować silny i skuteczny zespół.


Pokażemy techniki pracy i dostajesz gotowe narzędzia do:

analiza klienta komunikacji z pracownikiem, by współpraca przebiegała pomyślnie i zgodnie z planem

budowanie kontaktu przekazywania trudnych informacji

rozmowa z klientem ustalania celów i kierunków działania, by pracownicy jasno wiedzieli czego od nich oczekujesz i jakie są ich zadania

analiza klientaradzenie sobie w rozmowie dyscyplinującej pracownika i przekazanie jasno swoich  oczekiwań i wymagań

rozmowa z klientem prowadzenia rozmowy motywującej  dając wzmocnienie i satysfakcję

radzenie sobie z obiekcjami prowadzenia rozmowy oceniającej i i skutecznej motywacji dzięki rozmowie



Jeśli Państwa celem jest zwiększenie skuteczności pracy zespołu, udoskonalenie skutecznych narzędzi prowadzenia rozmów z pracownikami w tym w szczególności rozmów dyscyplinujących i motywujących, to szkolenie jest dla Was.


W czasie aktywnego warsztatu będziemy dążyć do tego, by wyposażyć kadrę zarządzającą w skuteczne narzędzia komunikacji z zespołami z naciskiem na metody prowadzenia skutecznej rozmowy dyscyplinującej i dodającej wiary rozmowy motywującej, pokażemy również techniki rozwiązywania sytuacji konfliktowych. W czasie szkolenia, krok po kroku pokazujemy uczestnikom, jak przeprowadzić trudną rozmowę, motywującą rozmowę czy rozmowę dyscyplinującą.


Każdego roku szkolimy setki szefów, kierowników i właścicieli firm, pokazując, jak kierować zespołem, by zespół działał skutecznie i samodzielnie. 


  ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW




Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book "TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 

Łączna wartość bonusów: 288 zł 



Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.

   

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).


Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.


Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   


Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy dzięki motywacji.

metoda szkoleniowa

Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

28-29 Stycznia 2020
Warszawa, Golden Floor Centrum - ul. Sienna 39
5-6 Marca 2020
Kraków, ul. Handlowców 14
4-5 Czerwca 2020
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45B
25-26 Sierpnia 2020
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45B

Cena

1 990 zł/os. +23% VAT

II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
1 590 zł/os. +23% VAT

V osoba - GRATIS

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 300 zł na szkolenie dwudniowe.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 1 690 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
4x przerwa kawowa
2x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Korzyści

  • pokazanie technik komunikacji z pracownikami, aby współpraca przebiegała pomyślnie i zgodnie z planem
  • uświadomienie uczestnikom jak ich postawa i sposób komunikacji wpływa na zespół i pracowników
  • dowiesz się jak mówić, by zbudować taką relację z pracownikami, by pracowali efektywniej
  • poznasz techniki radzenie sobie w rozmowie dyscyplinującej pracownika i przekazanie jasno swoich oczekiwań i wymagań
  • dowiesz się jak dyscyplinować pracowników

Cele szkolenia

  • W czasie aktywnego warsztatu będziemy dążyć do tego, by wyposażyć kadrę zarządzającą w skuteczne narzędzia komunikacji z zespołami z naciskiem na metody prowadzenia skutecznej rozmowy dyscyplinującej i dodającej wiary rozmowy motywującej, pokażemy również techniki rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
  • Jeśli Państwa celem jest zwiększenie skuteczności pracy zespołu, udoskonalenie skutecznych narzędzi prowadzenia rozmów z pracownikami w tym w szczególności rozmów dyscyplinujących i motywujących, to szkolenie jest dla Was.

Program szkolenia

SZEF, MENEDŻER, KIEROWNIK – KLUCZ DO SKUTECZNEJ FIRMY
  • Autodiagnoza - kim jestem?
  • Modele nowoczesnego przywództwa
  • Budowanie „Marki” przywódcy
NARZĘDZIA PRACY SZEFA/KIEROWNIKA:
  • Skuteczne przekazywanie poleceń.
  • Zasady udzielania kar i nagród
  • Jak stworzyć jasne zasady współpracy i komunikacji?
KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKAMI
  • Błędy w komunikacji i ich wpływ na efektywność zarządzanej grupy.
  • Najczęstsze błędy komunikacyjne w relacji przełożony/podwładny i ich wpływ na efektywność pracy zespołu.
ROZMOWY Z PODWŁADNYM
  • Udzielanie informacji zwrotnej - modele
  • Pochwała – docenienie wysiłków i efektów
  • Rozliczanie oraz egzekwowanie zadań
  • Zasada stopniowania reakcji – rozmowa korygująca, ostrzegawcza i informująca o podjęciu sankcji
  • Informacja zwrotna z obszarów natury „osobistej”
UDZIELANIE PORAD PRACOWNIKOWI
  • Komunikowanie obaw i oczekiwań
  • Proces komunikacji z podwładnymi
  • Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji
  • Sztuka zadawania właściwych pytań
TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI. Praktyczne ćwiczenia- scenki i prowadzenie rozmów
  • Udzielanie nagany
  • Rozmowa zwalniająca
  • Rozmowa motywująca - jak rozmawiać kiedy efekty nie są dla nas zadowalające?
  • Rozmowa dyscyplinująca
  • Rozmowa upominając i oceniająca
  • Rozmowa monitorująca i podsumowująca
  • Praktyczne ćwiczenia- scenki i prowadzenie rozmów
MENEDŻER WOBEC KONFLIKTÓW
  • Konflikt: szansa czy zagrożenie
  • Moje preferencje w rozwiązywaniu konfliktów: autodiagnoza
  • Style rozwiązywania sytuacji konfliktowych – ich plusy i minusy
  • Trening reagowania w sytuacjach trudnych i konfliktowych
ASERTYWNOŚĆ W CODZIENNEJ PRAKTYCE MENEDŻERA
  • Asertywność a agresja – źródło częstych nieporozumień
  • Komunikaty specyficzne dla agresji/uległości/manipulacji/asertywności
  • Narzędzia i techniki asertywne przydatne w codziennej pracy
  • Odmowa
  • Stawianie granic
  • Zdarta płyta
  • Reagowanie podczas „trudnych rozmów”
  • Techniki asertywne użyteczne w sytuacjach konfliktowych
  • Reagowanie na krytykę i atak

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl