Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Techniki sprzedaży w pigułce

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Techniki sprzedaży w pigułce

Szkolenie „TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE” skierowane jest do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.

Jak zmieni się Twoja sytuacja, jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?

Jak zmieni się sytuacja Twojej firmy, jeśli twoich handlowcy zaczną skutecznie działać i sprzedawać?


Naszym celem jest, by po szkoleniu uczestnicy potrafili:

analiza klientaanalizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu

budowanie kontaktu budować relację z klientem i zadawać pytania, dzięki którym możliwe będzie wzbudzanie potrzeb klienta poprzez ich uświadamianie

rozmowa z klientem   prezentować ofertę językiem korzyści dla klienta 

badanie potrzeb dobierać składniki oferty w sposób najbardziej efektywny na potrzeby realizacji założonych celów

radzenie sobie z obiekcjami  zamykać sprzedaż i utrzymywać kontakt z klientem po sprzedaży

budowanie relacjipodejmować działania inicjujące i usprawniające relację

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak budować relacje, jak zamykać sprzedaż. 

 

 ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW




Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz  specjalistów ds. sprzedaży, dyrektorów handlowych. 

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).

   


Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach jakie spotykają uczestników w w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

 


Pamiętaj, sprzedaż i handlowanie to gra. ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE I POZNAJ TAJNIKI TEJ GRY!


Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

19 Lipca 2019
Poznań, ul.Dąbrowskiego 79A 11 piętro
2 Sierpnia 2019
Kraków, ul. Handlowców 14
16 Września 2019
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45 B
15 Października 2019
Katowice
8 Listopada 2019
Poznań, ul.Dąbrowskiego 79A 11 piętro
5 Grudnia 2019
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45 B
18 Grudnia 2019
Kraków, ul. Handlowców 14

Cena

690 zł/os. +23% VAT
Wakacyjny rozwój!! Cena regularna: 990 zł/os.

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
2x przerwa kawowa
1x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Korzyści

  • poznanie sprawdzonych technik sprzedaży
  • doskonalenie prezentacji produktu lub usługi, aby klient sam chciał ją kupić
  • zdolność argumentowania, czyli jak uzyskać przewagę swojego produktu nad konkurencją
  • radzenie sobie z obiekcjami oraz zastrzeżeniami klienta
  • umiejętność skutecznego domykania sprzedaży

Cele szkolenia

  • Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży.
  • Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla klienta.

Program szkolenia

Przygotowanie do wizyty/rozmowy.
  • Informacja najcenniejszym towarem.
  • W czym jestem lepszy od konkurencji?
  • Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści).
  • Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej).
Techniki sprzedaży i finalizowania transakcji.
  • Sprzedaż poprzez korzyści.
  • Manipulowanie ceną – cena to nie najważniejszy element.
  • Sprzedaż poprzez jakość i markę.
  • Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.
Etapy i przebieg rozmowy handlowej.
  • Pierwszy kontakt – telefon od klienta.
  • Jak się wyróżnić na tle konkurencji?
  • Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy?
Techniki radzenia sobie z odpowiedziami:
  • nie jestem zainteresowany,
  • proszę wysłać ofertę,
  • mam swojego dostawcę.
Techniki zamykania.
  • Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową.
  • Jak to robić – techniki.
  • Uzyskiwanie zobowiązań ze strony klienta.
  • Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobrego wrażenia, pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań handlowych.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl