Głównym celem warsztatów szkoleniowych jest wzrost efektywności w umawianiu spotkań sprzedażowych z wykorzystaniem zarówno zimnych telefonów (cold call) i ciepłych kontaktów (warm call).
Uczestnicy warsztatów dostaną praktyczne wskazówki jak umówić spotkanie, jak radzić sobie z odmową.
Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę mając na celu umówienie spotkania z klientem.
Pokażemy jak podnoście swoją automotywację do pracy, zarządzać swoim czasem i planować wyniki.
Naszym celem jest, by po szkoleniu uczestnicy potrafili:
analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu
generować pozytywne nastawienia do sprzedaży telefonicznej i radzić sobie z odmowami klienta
umawiać spotkania i rozmawiać z klientem, tak by on chciał się spotkać
docierać do osoby decyzyjnej i radzić sobie z bramkarzami
radzić sobie w sytuacji zetknięcia się z obiekcjami klienta
przeprowadzić skuteczną rozmowę telefoniczną, której celem jest umówienie spotkania biznesowego
ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW
ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW.
Korzyści:
• poznanie sposobów generowania pozytywnego nastawienia do sprzedaży telefonicznej i radzenia sobie z odmowami klienta
• uczestnicy dowiedzą się jak wzmocnić swoją automotywcję do rozmów telefonicznych
• razem opracujemy idealny scenariusz Twojej rozmowy, który będzie umiał łatwo dopasować do rozmówcy
• uczestnicy dowiedzą się, jak reagować w trudnych sytuacjach, odmowie
• pokażemy jak docierać do osoby decyzyjnej, jak omijać sekretariat
• pokażemy jak budzić zainteresowanie, by klient sam chciał się z Tobą umówić
• przećwiczmy z Tobą Twoją rozmowę i wskażemy mocne strony
Szkolenie skierowane do: osób pracujących z telefonem, telemarketerów, pracowników biura obsługi klienta, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży
Czas trwania: do ustalenia
Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.
Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.
ul. P. Skargi 6B
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
NIP: 651-102-47-89
Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?
Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.
Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.
Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!
Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.