Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

Telefoniczne umawianie spotkań

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Telefoniczne umawianie spotkań

Aktywny warsztat szkoleniowy TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ w czasie którego skupiamy się tylko i wyłącznie na rozmowie, która ma na celu umówienie spotkania z klientem. Pokazujemy jak skutecznie przejść przez poszczególne etapy rozmowy, by doprowadzić do oczekiwanego rezultatu.


Głównym celem warsztatów szkoleniowych jest wzrost efektywności w umawianiu spotkań sprzedażowych z wykorzystaniem zarówno zimnych telefonów (cold call) i ciepłych kontaktów (warm call).

Uczestnicy warsztatów dostaną praktyczne wskazówki jak umówić spotkanie, jak radzić sobie z odmową.

Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę mając na celu umówienie spotkania z klientem.

Pokażemy jak podnoście swoją automotywację do pracy, zarządzać swoim czasem i planować wyniki.


Naszym celem jest, by po szkoleniu uczestnicy potrafili:

analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu

generować pozytywne nastawienia do sprzedaży telefonicznej i radzić sobie z odmowami klienta 

umawiać spotkania i rozmawiać z klientem, tak by on chciał się spotkać 

docierać do osoby decyzyjnej i radzić sobie z bramkarzami

radzić sobie w sytuacji zetknięcia się z obiekcjami klienta

przeprowadzić skuteczną rozmowę telefoniczną, której celem jest umówienie spotkania biznesowego 


ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW.


Korzyści:
• poznanie sposobów generowania pozytywnego nastawienia do sprzedaży telefonicznej i radzenia sobie z odmowami klienta
• uczestnicy dowiedzą się jak wzmocnić swoją automotywcję do rozmów telefonicznych
• razem opracujemy idealny scenariusz Twojej rozmowy, który będzie umiał łatwo dopasować do rozmówcy
• uczestnicy dowiedzą się, jak reagować w trudnych sytuacjach, odmowie
• pokażemy jak docierać do osoby decyzyjnej, jak omijać sekretariat
• pokażemy jak budzić zainteresowanie, by klient sam chciał się z Tobą umówić
• przećwiczmy z Tobą Twoją rozmowę i wskażemy mocne strony


Szkolenie skierowane do: osób pracujących z telefonem, telemarketerów, pracowników biura obsługi klienta, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz  specjalistów ds. sprzedaży

Czas trwania: do ustalenia 



Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 696 918 316

Korzyści

  • poznanie sposobów generowania pozytywnego nastawienia do sprzedaży telefonicznej i radzenia sobie z odmowami klienta
  • jak wzmocnić swoją automotywcję do rozmów telefonicznych
  • razem opracujemy idealny scenariusz Twojej rozmowy, który będzie umiał łatwo dopasować do rozmówcy
  • uczestnicy dowiedzą się, jak reagować w trudnych sytuacjach, jak radzić sobie z odmową
  • uczestnicy dowiedzą się jak docierać do osoby decyzyjnej, jak omijać sekretariat
  • pokażemy jak budzić zainteresowanie, by klient sam chciał się z Tobą umówić
  • przećwiczmy z Tobą Twoją rozmowę i wskażemy mocne strony

Cele szkolenia

  • Głównym celem warsztatów szkoleniowych Telefoniczne umawianie spotkań jest wzrost efektywności w umawianiu spotkań sprzedażowych, z wykorzystaniem zarówno zimnych telefonów (cold call) i ciepłych kontaktów (warm call).
  • Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę, mając na celu umówienie spotkania z klientem.

Program szkolenia

Moja siła i moje wewnętrzne bariery w rozmowie telefonicznej.
  • Jak wzmacniać swoją motywację wewnętrzną do wykonywania telefonów?
  • Co mnie blokuje?
  • Co daje mi moc?
  • Automotywacja, czyli zarządzanie swoją energią.
  • Strach przed porażkami.
  • Jak podnieść swoją motywację wewnętrzną?
  • Jak zwiększyć swoją pro aktywność?
Z kim rozmawiam?
  • Jak prowadzić rozmowy klientami B2B?
  • Docieranie do osoby decyzyjnej.
Rozpoczęcie i schemat rozmowy telefonicznej.
  • Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
  • Techniki wywierania pozytywnego wpływu.
Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy.
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.
  • Rozpoznanie potrzeb.
  • Jakie informacje są potrzebne i jak je uzyskać?
Sztuka zadawania trafnych pytań – „gadanie to nie sprzedawanie”
  • O co i jak pytać klienta, by realizować cel handlowy.
  • Wypracowanie pytań kierunkujących na cel oraz utworzenie listy pytań zakazanych, oraz przeformułowanie ich na pytania kierunkujące na cel.
  • Sposoby na odmowę.
  • Co to jest odmowa i kiedy otwiera drogę do sprzedaży.
  • Wyjaśnianie obiekcji.
  • Dlaczego obiekcje są pozytywne i jak to wykorzystać.
Język perswazji wg typologii klientów.
  • Używanie języka korzyści dopasowanego do typu osobowości klienta – struktura języka.
  • Mówienie językiem korzyści w odniesieniu do potrzeb klienta – ćwiczenie w parach – feedback trenera dla każdego uczestnika.
Sztuka argumentacji bez „strzelania sobie w kolano”, czyli jak trafnie dobrać argumenty.
  • Skuteczne słowa w telefonicznej rozmowie.
  • Sekwencje ułatwiające prezentowanie korzyści.
  • Zasady dopasowania argumentów do potrzeb klientów.
Umówienie spotkania.
  • Telefoniczne zasady umawiania spotkania.
  • Opracowanie skryptu umawiania spotkania.
Trening umawiania spotkań według scenariuszy wypracowanych podczas szkolenia.
  • Odgrywamy sceny z umawianiem spotkania oraz ćwiczmy realne sytuację.
  • Analizujemy i elementy, które zdecydowanie warto poprawić.
Feedback trenera.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Kliknij w przycisk powyżej, aby potwierdzić, że nie jesteś robotem
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.