Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Trudne rozmowy z pracownikami - rozmowy dyscyplinujące i motywujące, oceniające, monitorujące

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Trudne rozmowy z pracownikami - rozmowy dyscyplinujące i motywujące, oceniające, monitorujące

Szef, kierownik czy menedżer często staje przed wyzwaniem przeprowadzenia rozmowy z pracownikiem, która ma za zadanie zdyscyplinować go lub wzmocnić i motywować.

To nie jest łatwe zadanie.

Trzeba to zrobić w taki sposób, by osiągnąć pozytywny efekt, jakim jest unikanie przez pracownika w przyszłości błędów i wyzwolić w nim chęć do zmiany.

Warto w tej kwestii doskonalić swoje umiejętności menedżerskie, by budować silny i skuteczny zespół.


Jeśli zależy Państwu na tym, aby poznać skuteczne narzędzia:

analiza klientatechnik komunikacji z pracownikiem, by współpraca przebiegała pomyślnie i zgodnie z planem

radzenie sobie z obiekcjami  skutecznej motywacji dzięki rozmowie

budowanie kontaktu przekazywania trudnych informacji

rozmowa z klientem  umiejętnego dyscyplinowania pracowników

badanie potrzeb ustalania celów i kierunków działania


Jeśli Państwa celem jest zwiększenie skuteczności pracy zespołu, udoskonalenie skutecznych narzędzi prowadzenia rozmów z pracownikami w tym w szczególności rozmów dyscyplinujących i motywujących, to szkolenie jest dla Was.

W czasie aktywnego warsztatu będziemy dążyć do tego, by wyposażyć kadrę zarządzającą w skuteczne narzędzia komunikacji z zespołami z naciskiem na metody prowadzenia skutecznej rozmowy dyscyplinującej i dodającej wiary rozmowy motywującej, pokażemy również techniki rozwiązywania sytuacji konfliktowych.

W czasie szkolenia, krok po kroku pokazujemy uczestnikom, jak przeprowadzić trudną rozmowę, motywującą rozmowę czy rozmowę dyscyplinującą.


Każdego roku szkolimy setki szefów, kierowników i właścicieli firm, pokazując, jak kierować zespołem, by zespół działał skutecznie i samodzielnie. 


  ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW

ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy. 


W czasie szkolenia będziemy dążyć do tego, aby zrealizować poniższe założenia i cele:

  • pokazanie technik komunikacji z pracownikami, aby współpraca przebiegała pomyślnie i zgodnie z planem
  • uświadomienie uczestnikom jak ich postawa i sposób komunikacji wpływa na zespół i pracowników
  • jak mówić, by budować taką relację z pracownikami, by pracowali efektywniej
  • radzenie sobie w rozmowie dyscyplinującej pracownika i przekazanie jasno swoich oczekiwań i wymagań
  • rozmowa motywująca dająca wzmocnienie i satysfakcję
  • przekazywanie trudnych informacji
  • umiejętne motywowanie pracowników

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem  wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

metoda szkoleniowa


Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Program szkolenia

SZEF, MENEDŻER, KIEROWNIK – KLUCZ DO SKUTECZNEJ FIRMY
  • Kierowanie a przywództwo – najważniejsze różnice.
  • Autodiagnoza - kim jestem?
  • Modele nowoczesnego przywództwa.
  • Przywództwo piątego poziomu wg Jima Collinsa.
  • Budowanie „Marki” przywódcy.
NARZĘDZIA PRACY SZEFA/KIEROWNIKA
  • Skuteczne przekazywanie poleceń.
  • Zasady udzielania kar i nagród.
  • Jak stworzyć jasne zasady współpracy i komunikacji?
  • Ocena pracownika – przełamywanie oporu przed rozmową korygującą.
  • Jak rozmawiać podczas oceny w sposób asertywny?
USTALENIE ZASAD I CELÓW Z PRACOWNIKAMI
  • Jak planować i organizować pracę w zespole (cele i zadania zespołu)?
  • Jak wyzwalać inicjatywy i odpowiedzialności w zespole?
  • Zarządzanie przez cele – cele indywidualne a cele organizacji – jak połączyć.
  • Wspieranie pracowników w realizacji celów.
  • Kryteria oceny – wybór najważniejszych kryteriów.
LUDZIE - BUDOWA I ROZWÓJ SILNYCH ZESPOŁÓW
  • Tworzenie warunków bezpiecznych dla rozwoju pracownika.
  • Wspieranie samorozwoju pracownika.
  • Uwalnianie potencjału w zespole.
  • Budowanie lojalności pracownika .
  • Kreowanie liderów.
KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKAMI
  • Błędy w komunikacji i ich wpływ na efektywność zarządzanej grupy.
  • Najczęstsze błędy komunikacyjne w relacji. przełożony/podwładny i ich wpływ na efektywność pracy zespołu.
  • Rozmowa motywująca - jak rozmawiać kiedy efekty nie są dla nas zadowalające?
  • Rozmowa dyscyplinująca.
MOTYWACJA – a cóż to takiego?
  • Najskuteczniejsze narzędzia motywacji.
  • Pochwała vs. (motywująca) nagana.
INSPIROWANIE PRACOWNIKÓW DO SKUTECZNEGO DZIAŁANIA
  • Główne potrzeby pracowników.
  • Budowa wizerunku lidera - autoprezentacja.
  • Pozytywna komunikacja z pracownikami - rozmowy rozwojowe.
  • Inspirowanie i motywowanie siłą nośną lidera.
  • Trudne rozmowy z pracownikami .
UDZIELANIE PORAD PRACOWNIKOWI
  • Komunikowanie obaw i oczekiwań.
  • Proces komunikacji z podwładnymi.
  • Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji.
  • Sztuka zadawania właściwych pytań.
TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI.
  • Udzielanie nagany.
  • Rozmowa upominając i oceniająca.
  • Rozmowa monitorująca i podsumowująca.
  • Praktyczne ćwiczenia- scenki i prowadzenie rozmów.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl