Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM - trening menedżerski, coaching, motywowanie, przekazywania informacji zwrotnej w praktyce

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM - trening menedżerski, coaching, motywowanie, przekazywania informacji zwrotnej w praktyce

Szkolenie ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM - trening menedżerski, coaching, motywowanie, przekazywania informacji zwrotnej w praktyce to warsztat dla szefów firm, wyższej kadry kierowniczej i managerów, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności.


Chcesz budować skuteczny zespół, który będzie efektywnie realizował cele, jakie przed nim stawiasz.


 Chcesz efektywnie kierować zespołem i budować zaangażowanie.


 Chcesz skutecznie organizować pracę zespołu i radzić sobie z nadmiarem zadań. 


Chcesz wiedzieć jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w zespole i komunikować się w konflikcie.

   

Dostaniesz do ręki narzędzia pracy i będziesz wiedział jak:

motywować swój zespół do pracy i zwiększać jego efektywność

reagować na trudne sytuacje w zespole 

organizować i zarządzać swoją pracę mając nadmiar zadań i obowiązków

udzielać informację zwrotną  w przypadku braku wykonania planu

przeprowadzić rozmowy z podwładnymi przy delegowaniu zadań (rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca)

wprowadzić elementy coachingu managerskiego, poznasz technikę GROW

   
 

Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.

 

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).


   

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ DLA KADRY KIEROWNICZEJ:




Krok po kroku pokazujemy, jak efektywnie kierować pracownikami. Pokazujemy, jak umiejętnie posługiwać się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk coachingu i motywacji pozwalających skutecznie docierać do pracowników i budować z nimi relację, aby stworzyć zmotywowany i zaangażowany zespół. 


 
 

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   


Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.    

   
 

ZAKRES MERYTORYCZNY:

   

zarządzanie zespołem

motywacja i demotywacja

prawa motywacji

case study - efektywność zespołu

trudne sytuacje w zespole

komunikacja w konflikcie

organizacja pracy managera

 

elementy technik zarządzania sobą w czasie

identyfikacja efektywności osobistej

rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca

technika GROW

JAK WYGLĄDA SZKOLENIE ZDALNE  prowadzonego on- line i na żywo?


   

 Uczestnicy biorą aktywny udział w szkoleniu, widzą się i słyszą wzajemnie, oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. 

 Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem. 

 Dodatkowo wszyscy mogą zadawać i ze sobą rozmawiać

 A co najważniejsze, takie szkolenie zawiera również aktywne ćwiczenia i warsztaty, dzięki czemu jest dynamicznie i praktycznie!

 

   

Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line
To szkolenie dostępne jest również w formie zdalnej!
To szkolenie organizujemy również w formie zdalnej. Kliknij przycisk poniżej, aby sprawdzić dostępne terminy.
Sprawdź dostępne terminy zdalne

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

15-16 Lipca 2021
SZKOLENIA ZDALNE, on-line

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
Pomoc i doradztwo

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie kierować zespołem:

  • E-book "TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


Łączna wartość bonusów 288 zł

Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Program szkolenia

Kim jest szef współczesnej organizacji?
  • Co powinien wiedzieć pracownik, by spełniać oczekiwania szefa ?
  • Szef jako „koło zębate” w organizacji
  • Jak spełnić oczekiwania zespołu?
Motywacja.
  • Poziomy neurolingwistyczne Diltsa. Piramida Maslowa.
  • Teoria oczekiwań Lymana Portera.
  • 10 praw motywacji.
  • Siatka stylów kierowania.
  • - ćw. zasady przekazywania zadań przez korzyści
  • - ćw. co mnie motywuje
  • - ćw. siatka stylów kierowania
Komunikaty w coachingu – rodzaje przekazu, docenianie, feedback.
  • Zarządzanie zespołami X,Y,Z -
Efektywność zespołu.
  • Warsztaty managera:
  • - ćw. Hotel Royal
  • - ćw. zespół a grupa
  • - ćw. wspólne działanie
  • - ćw. moje miejsce w zespole
Rozmowy z pracownikami.
  • Rozmowa dyscyplinująca – stopniowanie i adekwatność sytuacyjna.
  • Od komunikatu „ja” do sankcji – asertywność i koncentracja na
  • faktach.
  • Rodzaje sankcji – realność i adekwatność.
  • Delegowanie zadań i rozliczanie zespołu.
Trudne sytuacje w zespole.
  • Rodzaje konfliktów i ich źródła.
  • Komunikacja w konflikcie.
  • Przekazywanie trudnych komunikatów.
  • Przekazywanie informacji, z którymi się nie zgadzam.
Warsztat menagera:
  • - ćw. ocena sposobu rozwiązywania konfliktu
  • - ćw. 14 metod radzenia sobie z konfliktem
  • - ćw. przekaz komunikatu, z którym się nie zgadzam
  • - ćw. nagana
Monitoring działań.
  • Rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca.
  • Technika GROW.
  • Coaching w pracy managera.
  • - ćw. rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca
  • Warsztaty z monitoringu działań.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl