Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I RADZENIE SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH W ZARZĄDZANIU

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I RADZENIE SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH W ZARZĄDZANIU

Szkolenie ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I RADZENIE SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH W ZARZĄDZANIU ukazuje metody i techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej. Skierowane jest do pracowników HR i kadry kierowniczej.

Konflikt i trudne sytuacje są nieodłącznym elementem życia społecznego i każdej działalności biznesowej. Konflikty powstają między poszczególnymi pracownikami i między całymi zespołami czy działami. 

Warsztat szkoleniowy wyposaży Uczestników w praktyczne umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. Szkolenie ZARZĄDZANIE KONFIKTEM polecamy również osobom, które chcą rozwinąć swoje umiejętności z zakresu komunikacji, emocji i zarządzania.

Główny cel warsztatów to rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach.  Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją - w sposób pozwalający jednocześnie na wykorzystywanie potencjału tkwiącego w sporze. 

Zapoznanie Uczestników z sytuacją konfliktu, poznanie metod rozwiązywania problemów i sporów, które prowadzą do wyników typu "wygrany - wygrany" oraz pozwalają zachować dobre relacje pomiędzy stronami konfliktu.  

Korzyści dla Ciebie:

poznasz metody rozwiązywania problemów i sporów, które prowadzą do wyników typu "wygrany - wygrany"
nabędziesz umiejętności zachowania dobrych relacji pomiędzy stronami konfliktu
zdobędziesz umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej
Twój zespół będzie pracować wydajniej, a co za tym idzie wzrośnie jego jakość pracy
nauczysz się rozwiązywać konflity i radzić sobie w sytuacjach kryzysowych

 

STAŃ SIĘ SKUTECZNY w działaniu. Poznaj skuteczne i sprawdzone techniki radzenia sobie w trudnych i wymagajacych sytuacjach w pracy w Twoim zespołem.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. 


Szkolenie skierowane do: dyrektorów, menagerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).


To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • poznanie metod rozwiązywania problemów i sporów
  • nabycie umiejętności zachowania dobrych relacji pomiędzy stronami konfliktu
  • umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej

Cele szkolenia

  • Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją.
  • Zapoznanie Uczestników z sytuacją konfliktu, poznanie metod rozwiązywania problemów i sporów.
  • Celem szkolenia jest wyposażenie kadry kierowniczej w skuteczne narzędzia zarządzania zespołami z naciskiem na metody skutecznego rozwiązywania sytuacji konfliktowych.

Program szkolenia

Konflikt - jak nie przeoczyć pierwszych symptomów?
  • Czym jest konflikt.
  • Rodzaje konfliktu.
  • Pierwsze symptomy.
  • Fazy i dynamika konfliktu.
  • Skutki niezauważenia oznak konfliktu.
Źródła konfliktu - jak wykrywać i zapobiegać eskalacji konfliktu.
  • Źródła ukryte i jawne.
  • Przyczyny konfliktu (błędy w interpretacji faktów, nierozumienie procesów, osobowościowe czynniki wywoływania konfliktu, poziom wartości a przyczyny konfliktów).
  • Motywy postępowania, mechanizmy obronne, podstawy psychologii konfliktu.
Nieefektywne zachowania w sytuacji konfliktowej:
  • - ignorowanie,
  • - odwlekanie,
  • - pokojowe współistnienie,
  • - deprecjonowanie,
  • - reorientacja,
  • - separacja,
  • - eskalacja.
  • Dlaczego konflikty mogą usprawniać?
Emocje w konflikcie.
  • Zniekształcenia w postrzeganiu konfliktu.
  • Uwikłania w konflikt - jak nie dać się wciągnąć w rozgrywki?
  • Nastawienie wobec konfliktu.
  • Asertywność menedżera w obliczu nadchodzącego konfliktu.
Komunikacja w trudnych sytuacjach.
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
  • Jak usprawnić komunikacje w zespole ?
  • Jak radzić sobie w sytuacja konfliktowych (rozwiązywanie problemów)?
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi społecznie zachowaniami współpracowników.
Autodiagnoza własnego stylu rozwiązywania konfliktu (test).
  • Potrzeby osób uwikłanych w konflikt.
  • Style rozwiązywania konfliktu.
  • 5 sposobów zachowania w konflikcie.
Kierowanie konfliktem (dostrzeganie konfliktu, analiza sytuacji problemowej, tworzenie rozwiązań, ocena pomysłów i rozwiązań).
  • Model rozwiązywania sytuacji konfliktowej.
Fazy rozwiązywania konfliktu:
  • faza I - wejście w konflikt
  • faza II - określenie interesów i potrzeb stron
  • faza III - określenie źródła konfliktu
  • faza IV - poszukiwanie rozwiązań
  • faza V - osiąganie porozumienia
Warunki brzegowe w zarządzaniu konfliktem.
  • Aktywne i pasywne techniki reagowania na konflikt a postawiony cel, plany działań.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl