Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Zaawansowane Kierowanie Zespołem

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Zaawansowane Kierowanie Zespołem

Czy Twoi ludzie dają z sobie wszystko? Czy umiesz wydobyć z nich to, co najlepsze? Czy wiesz jak zmotywować ich do pracy? Czy chcesz, by byli najlepszym zespołem?

Współczesny menedżer - niezależnie od tego, jak wysoko w hierarchii stoi - to osoba, która nieustannie się rozwija. Obok samodzielnego rozwoju, ważnym elementem jest korzystanie ze szkoleń rozwijających wiedzę i próbowania nowych rozwiązań, doskonalenie kompetencji menedżerskich. Tylko Ty i nikt inny, odpowiadasz za realizację celów, organizację pracy, wyznaczanie celów i motywację pracowników. 

 „Przywódcy rozwijają się, poznając, kim są i co cenią, uświadamiając sobie słabe punkty, które mogłyby pokrzyżować ich plany, pielęgnując nawyk nieustannej autorefleksji i uczenia się.”Chris Lowney

Korzyści dla Ciebie:

dowiesz się jak efektywniej motywować zespół
pogłębisz umiejętność zarządzania sytuacyjnego
dowiesz się jak przyjmować feedback, jako podstawowa umiejętność w ciągłym rozwoju menedżera
dowiesz się jak radzić sobie w trudnych sytuacjach związanych z zarządzaniem
poznasz nowe technik pracy, zwiększające skuteczność np GROW
 

 

Celem szkolenia ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM jest przypomnienie, pogłębienie i poszerzenie wiedzy, dotyczącej efektywnego kierowania zespołem. Ćwiczenia praktyczne sytuacji zgłoszonych przez uczestników, mające na celu utrwalenie i wyrobienie właściwych nawyków działania skutecznego szefa.To szkolenie jest przygotowane dla doświadczonych menedżerów.

Jako szef, właściciel, przedsiębiorca - powinieneś mieć świadomość, że zyskowny biznes osiągniesz tylko wtedy, kiedy Twój Zespół będzie skuteczny! Zapisz się na szkolenie, dzięki któremu nabędziesz wszelkich niezbędnych kompetencji. PROWADŹ SWÓJ ZESPÓŁ DO CELU! 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20% czasu szkolenia-teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80% czasu szkolenia-ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies-dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

 

Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

19-20 Marca 2019
Kraków
4-5 Kwietnia 2019
Warszawa
5 Czerwca 2019
Kraków
4-5 Lipca 2019
Poznań
26-27 Września 2019
Warszawa

Cena

1 990 zł/os. +23% VAT

II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
1 590 zł/os. +23% VAT

V osoba - GRATIS

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 300 zł na szkolenie dwudniowe>.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 1 690 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
4x przerwa kawowa
2x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Korzyści

  • pogłębisz umiejętność zarządzania sytuacyjnego
  • dowiesz się jak radzić sobie z różnymi pracownikami ( pokolenie XYZ)
  • dowiesz się jak radzić sobie w trudnych sytuacjach związanych z zarządzaniem
  • poznasz metodę coachingu, jako narzędzie menedżera
  • dowiesz się jak przyjmować feedback, jako podstawowa umiejętność w ciągłym rozwoju menedżera
  • poznasz ważne techniki motywacji, jako ważne narzędzie menadżera

Cele szkolenia

  • Celem szkolenia jest rozwój umiejętności kadry kierowniczej, która jest świadoma tego, że rozwój jest niezbędny w pracy skutecznego menadżera.

Program szkolenia

Kim jest szef współczesnej organizacji?
  • Co powinien wiedzieć pracownik, by spełniać oczekiwania szefa ?
  • Szef jako „koło zębate” w organizacji
  • Jak spełnić oczekiwania zespołu?
Motywacja.
  • Poziomy neurolingwistyczne Diltsa. Piramida Maslowa.
  • Teoria oczekiwań Lymana Portera.
  • 10 praw motywacji.
  • Siatka stylów kierowania.
  • - ćw. zasady przekazywania zadań przez korzyści
  • - ćw. co mnie motywuje
  • - ćw. siatka stylów kierowania
Komunikaty w coachingu – rodzaje przekazu, docenianie, feedback.
  • Zarządzanie zespołami X,Y,Z -
Efektywność zespoł.
  • Warsztaty managera:
  • - ćw. Hotel Royal
  • - ćw. zespół a grupa
  • - ćw. wspólne działanie
  • - ćw. moje miejsce w zespole
Rozmowy z pracownikami.
  • Rozmowa dyscyplinująca – stopniowanie i adekwatność sytuacyjna.
  • Od komunikatu „ja” do sankcji – asertywność i koncentracja na faktach.
  • Rodzaje sankcji – realność i adekwatność.
  • Delegowanie zadań i rozliczanie zespołu.
Trudne sytuacje w zespole.
  • Rodzaje konfliktów i ich źródła.
  • Komunikacja w konflikcie.
  • Przekazywanie trudnych komunikatów.
  • Przekazywanie informacji, z którymi się nie zgadzam.
  • - ćw. ocena sposobu rozwiązywania konfliktu
  • -ćw. 14 metod radzenia sobie z konfliktem
  • - ćw. przekaz komunikatu, z którym się nie zgadzam
  • - ćw. nagana
Monitoring działań.
  • Rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca.
  • Technika GROW.
  • Coaching w pracy managera.
  • - ćw. rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca
  • Warsztaty z monitoringu działań.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl