Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Zarządzanie biurem i obsługa klienta - szkolenie dla asystentek i sekretarek

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Zarządzanie biurem i obsługa klienta - szkolenie dla asystentek i sekretarek
asystentka/ sekretarka

Szkolenie dla Asystentek, Sekretarek, które chcą podnieść swoją efektywność pracy, zwiększyć stopień zorganizowania oraz umiejętność radzenia sobie w każdej sytuacji.

Jeśli chcesz:

poznać techniki radzenia sobie z różnymi typami klientów oraz współpracownikami, asertywnie dbać o swoje i szefa interesy
zgłębić techniki radzenia sobie ze stresem i nabyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
doskonalić techniki zarządzania czasem i organizacji pracy
poznać sposobów wywierania wpływu na ludzi i efektywnej komunikacji 

Celem szkolenia jest pokazanie sposobów organizacji pracy i radzenia sobie z natłokiem zadań oraz poznanie metod radzenia sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach. Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się jak doskonalić umiejętności komunikowania się z różnymi typami klientów i jak doskonale radzić sobie z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi.


Warsztat szkoleniowy rozwija umiejętność Asystentek i Sekretarek w zakresie profesjonalnej obsługi Klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych. Warsztat ma na celu pokazanie sposobów organizacji pracy i radzenia sobie z natłokiem zadań. Poznasz metody radzenie sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach.To szkolenie jest dla ciebie jeśli chcesz doskonalić  umiejętności komunikowania się z różnymi typami Klientów i chcesz doskonale radzić sobie z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi.

 Jeśli chcesz zwiększyć swoją asertywność w kontaktach z Klientami i współpracownikami i skutecznie radzić sobie z sytuacjami trudnymi i stresującym, profesjonalnie obsługiwać  klientów i lepiej zarządzać swoim czasem - ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!

 

Asystentka i sekretarka szkolenie

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20 % czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80 % czasu szkolenia - ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies - dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. 


Szkolenie skierowane do: sekretarek, asystentek, recepcjonistek, office menegera.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych) 

 
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Jadwiga D.
„Bardzo pozytywnie oceniam szkolenie oraz trenera prowadzącego. Zagadnienia przedstawiane wyczerpująco i interesująco.”
Katarzyna M.
„Ciekawe, pomocne, przydatne na moim stanowisku pracy.”
Brygida K.
„Mała grupa – dużo ćwiczeń, dobra atmosfera, konkretne uwagi prowadzącego.”
Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

3 Czerwca 2019
Kraków

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
2x przerwa kawowa
1x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Korzyści

  • poznanie technik skutecznej organizacji biura i swojej pracy
  • doskonalenie umiejętności w zakresie optymalnego wykorzystania czasu pracy
  • zdolność zarządzania kontaktami z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  • umiejętność wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia, prezentacji oferty firmy, autoprezentacji
  • nauka asertywności w kontaktach z Klientami i współpracownikami
  • poznanie sposobu radzenia sobie z sytuacjami trudnymi i stresującym
  • profesjonalna obsługa klientów
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach

Cele szkolenia

  • Doskonalenie efektywności komunikowania się, budowanie trwałych relacji z klientem, tworzenia pozytywnego wizerunek firmy. Doskonalenie umiejętności radzenia sobie z różnymi typami klientów.
  • Rozwój umiejętności interpersonalnych, takich jak asertywność, zarządzanie czasem oraz radzenie sobie ze stresem.
  • Poznanie technik skutecznej organizacji biura i swojej pracy,

Program szkolenia

Profesjonalny wizerunek.
  • Jak cię widzą, ...
Komunikacja interpersonalna w pracy.
  • Skuteczna komunikacja. Dobre i złe nawyki komunikacyjne.
  • Techniki wywierania pozytywnego wpływu.
Profesjonalna rozmowa telefoniczna.
  • Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
  • Sposoby i techniki obsługi Klienta ( rozmowa przez telefon).
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
  • Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.
Asertywność w pracy.
  • Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
  • Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi (wybrane techniki asertywności).
Zasady zarządzania czasem w pracy.
  • Zarządzanie czasem - metody planowania czasu, hierarchizacja zadań,
  • Określanie celu , planowanie, podejmowanie decyzji , motywowanie siebie.
  • Współpraca z przełożonym (planowanie, zarządzanie czasem).
  • Analiza „złodziei” czasu.
  • Wyznaczanie priorytetów.
Stres w miejscu pracy.
  • Techniki i sposoby radzenia sobie ze stresem (ćwiczenia).
  • Stres pozytywny i negatywny.
  • Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl