Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Zarządzanie biurem i obsługa klienta - szkolenie dla asystentek i sekretarek

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Zarządzanie biurem i obsługa klienta - szkolenie dla asystentek i sekretarek

Szkolenie dla asystentek, sekretarek, które chcą podnieść swoją efektywność pracy, zwiększyć stopień zorganizowania oraz umiejętność radzenia sobie w każdej sytuacji.

 

Jeśli chcesz:

 

analiza klientapoznać techniki radzenia sobie z różnymi typami klientów oraz współpracownikami, asertywnie dbać o swoje i szefa interesy

radzenie sobie z obiekcjami  zgłębić techniki radzenia sobie ze stresem i nabyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach

budowanie kontaktu doskonalić techniki zarządzania czasem i organizacji pracy

rozmowa z klientem   poznać sposoby wywierania wpływu na ludzi i efektywnej komunikacji 


 

 ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW

 

Celem szkolenia jest pokazanie sposobów organizacji pracy i radzenia sobie z natłokiem zadań oraz poznanie metod radzenia sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach. Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się, jak doskonalić umiejętności komunikowania się z różnymi typami klientów i jak doskonale radzić sobie z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi.

 

Warsztat szkoleniowy rozwija umiejętność asystentek i sekretarek w zakresie profesjonalnej obsługi klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych. Warsztat ma na celu pokazanie sposobów organizacji pracy i radzenia sobie z natłokiem zadań. Poznasz metody radzenie sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach. To szkolenie jest dla Ciebie jeśli chcesz doskonalić umiejętności komunikowania się z różnymi typami klientów i chcesz doskonale radzić sobie z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi.

 

Jeśli chcesz zwiększyć swoją asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami i skutecznie radzić sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi, profesjonalnie obsługiwać klientów i lepiej zarządzać swoim czasem - ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!

 

Asystentka i sekretarka szkolenieSzkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Oznacza to, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80% czasu szkolenia - ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies - dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. 

Szkolenie skierowane do: sekretarek, asystentek, recepcjonistek, office menegera.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych) 


Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Jadwiga D.
„Bardzo pozytywnie oceniam szkolenie oraz trenera prowadzącego. Zagadnienia przedstawiane wyczerpująco i interesująco.”
Katarzyna M.
„Ciekawe, pomocne, przydatne na moim stanowisku pracy.”
Brygida K.
„Mała grupa – dużo ćwiczeń, dobra atmosfera, konkretne uwagi prowadzącego.”
Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

15 Listopada 2019
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45 B

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
2x przerwa kawowa
1x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Korzyści

  • poznanie technik skutecznej organizacji biura i swojej pracy
  • doskonalenie umiejętności w zakresie optymalnego wykorzystania czasu pracy
  • zdolność zarządzania kontaktami z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  • umiejętność wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia, prezentacji oferty firmy, autoprezentacji
  • nauka asertywności w kontaktach z klientami i współpracownikami
  • poznanie sposobu radzenia sobie z sytuacjami trudnymi i stresującym
  • profesjonalna obsługa klientów
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach

Cele szkolenia

  • Doskonalenie efektywności komunikowania się, budowanie trwałych relacji z klientem, tworzenie pozytywnego wizerunek firmy. Doskonalenie umiejętności radzenia sobie z różnymi typami klientów.
  • Rozwój umiejętności interpersonalnych, takich jak: asertywność, zarządzanie czasem oraz radzenie sobie ze stresem.
  • Poznanie technik skutecznej organizacji biura i swojej pracy,

Program szkolenia

Profesjonalny wizerunek.
  • Jak cię widzą, ...
Komunikacja interpersonalna w pracy.
  • Skuteczna komunikacja. Dobre i złe nawyki komunikacyjne.
  • Techniki wywierania pozytywnego wpływu.
Profesjonalna rozmowa telefoniczna.
  • Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
  • Sposoby i techniki obsługi Klienta ( rozmowa przez telefon).
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
  • Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.
Asertywność w pracy.
  • Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
  • Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi (wybrane techniki asertywności).
Zasady zarządzania czasem w pracy.
  • Zarządzanie czasem - metody planowania czasu, hierarchizacja zadań,
  • Określanie celu , planowanie, podejmowanie decyzji , motywowanie siebie.
  • Współpraca z przełożonym (planowanie, zarządzanie czasem).
  • Analiza „złodziei” czasu.
  • Wyznaczanie priorytetów.
Stres w miejscu pracy.
  • Techniki i sposoby radzenia sobie ze stresem (ćwiczenia).
  • Stres pozytywny i negatywny.
  • Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
Analiza dnia pracy - określenie i weryfikacja celów działania - organizacja miejsca pracy i pracy własnej.
  • Efektywne planowanie czasu i zmiana złych nawyków.
  • Określenie i weryfikacja celów działania - umiejętność określania priorytetów i planowania w codziennej pracy.
  • Precyzyjne określanie celów.
  • Analiza wykonywanych czynności.
  • Sporządzanie długofalowego planu i harmonogramu dnia.
  • Zasady formułowania celu - metoda SMART.
  • Metody wyznaczania priorytetów - Macierz Eisenhowera, reguła ABC.
  • Metody skutecznego planowania czasu – Zasada Pareto, zasada 60/40.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl