Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

Zarządzanie konfliktem i radzenie sobie w trudnych sytuacjach w zarządzaniu

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Zarządzanie konfliktem i radzenie sobie w trudnych sytuacjach w zarządzaniu

Szkolenie ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I RADZENIE SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH W ZARZĄDZANIU pokazuje metody i techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej. Skierowane jest do pracowników HR i kadry kierowniczej.

Konflikt i trudne sytuacje są nieodłącznym elementem życia społecznego i każdej działalności biznesowej. Konflikty powstają między poszczególnymi pracownikami i między całymi zespołami czy działami. 

   

Warsztat szkoleniowy wyposaży uczestników w praktyczne umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. Szkolenie ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM polecamy również osobom, które chcą rozwinąć swoje umiejętności z zakresu komunikacji, emocji i zarządzania.


Główny cel warsztatów to rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją - w sposób pozwalający jednocześnie na wykorzystywanie potencjału tkwiącego w sporze. 

     

Korzyści dla Ciebie:

poznasz metody rozwiązywania problemów i sporów, które prowadzą do wyników typu "wygrany - wygrany"

nabędziesz umiejętności zachowania dobrych relacji pomiędzy stronami konfliktu

zdobędziesz umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej

Twój zespół będzie pracować wydajniej, a co za tym idzie wzrośnie jego jakość pracy

nauczysz się rozwiązywać konflikty i radzić sobie w sytuacjach kryzysowych

 

STAŃ SIĘ SKUTECZNY w działaniu. Poznaj skuteczne i sprawdzone techniki radzenia sobie w trudnych i wymagających sytuacjach w pracy w Twoim zespołem.

   

Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.

 

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

   

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

23-24 Czerwca 2023
Warszawa, Szawa Conference Sp. z o.o. ul. Jutrzenki 137

Cena

2 290 zł/os. +23% VAT

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 300 zł na szkolenie dwudniowe.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 1 990 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 696 918 316

Korzyści

  • poznanie metod rozwiązywania problemów i sporów
  • nabycie umiejętności zachowania dobrych relacji pomiędzy stronami konfliktu
  • umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej

Cele szkolenia

  • Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją.
  • Zapoznanie uczestników z sytuacją konfliktu, poznanie metod rozwiązywania problemów i sporów.
  • Celem szkolenia jest wyposażenie kadry kierowniczej w skuteczne narzędzia zarządzania zespołami z naciskiem na metody skutecznego rozwiązywania sytuacji konfliktowych.

Program szkolenia

Konflikt - jak nie przeoczyć pierwszych symptomów?
  • Czym jest konflikt.
  • Rodzaje konfliktu.
  • Pierwsze symptomy.
  • Fazy i dynamika konfliktu.
  • Skutki niezauważenia oznak konfliktu.
Źródła konfliktu - jak wykrywać i zapobiegać eskalacji konfliktu.
  • Źródła ukryte i jawne.
  • Przyczyny konfliktu (błędy w interpretacji faktów, nierozumienie procesów, osobowościowe czynniki wywoływania konfliktu, poziom wartości a przyczyny konfliktów).
  • Motywy postępowania, mechanizmy obronne, podstawy psychologii konfliktu.
Nieefektywne zachowania w sytuacji konfliktowej:
  • - ignorowanie,
  • - odwlekanie,
  • - pokojowe współistnienie,
  • - deprecjonowanie,
  • - reorientacja,
  • - separacja,
  • - eskalacja.
  • Dlaczego konflikty mogą usprawniać?
Emocje w konflikcie.
  • Zniekształcenia w postrzeganiu konfliktu.
  • Uwikłania w konflikt - jak nie dać się wciągnąć w rozgrywki?
  • Nastawienie wobec konfliktu.
  • Asertywność menedżera w obliczu nadchodzącego konfliktu.
Komunikacja w trudnych sytuacjach.
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
  • Jak usprawnić komunikacje w zespole ?
  • Jak radzić sobie w sytuacja konfliktowych (rozwiązywanie problemów)?
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi społecznie zachowaniami współpracowników.
Autodiagnoza własnego stylu rozwiązywania konfliktu (test).
  • Potrzeby osób uwikłanych w konflikt.
  • Style rozwiązywania konfliktu.
  • 5 sposobów zachowania w konflikcie.
Kierowanie konfliktem (dostrzeganie konfliktu, analiza sytuacji problemowej, tworzenie rozwiązań, ocena pomysłów i rozwiązań).
  • Model rozwiązywania sytuacji konfliktowej.
Fazy rozwiązywania konfliktu:
  • faza I - wejście w konflikt
  • faza II - określenie interesów i potrzeb stron
  • faza III - określenie źródła konfliktu
  • faza IV - poszukiwanie rozwiązań
  • faza V - osiąganie porozumienia
Warunki brzegowe w zarządzaniu konfliktem.
  • Aktywne i pasywne techniki reagowania na konflikt a postawiony cel, plany działań.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.