Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Zarządzanie stresem

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Zarządzanie stresem

Szkolenie ma na celu zwiększenie wiedzy i samoświadomości uczestników dotyczących stresu, sytuacji trudnych, stresogennych oraz nabycie umiejętności skutecznego radzenia sobie ze stresem w obsłudze klienta.


Uświadomienie uczestnikom warsztatów przyczyn powstawania i roli stresu w otoczeniu miejsca pracy.

Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach. 

Wypracowanie wiedzy i metodologii radzenia sobie ze stresem negatywnym. 

Poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem. 

Zmiana postaw uczestników warsztatów umożliwiająca rozwijanie zachowań asertywnych. 

Nauka sposobów asertywnego zachowania się w konkretnych interakcjach.  

Wzmocnienie pozytywnego nastawienia do siebie oraz poznanie technik radzenia sobie ze stresem.


Korzyści dla uczestników szkolenia:  

poznasz sposoby i strategie radzenia sobie ze stresem

pozyskasz wiedzę na temat stresu, jego czynników wywołujących

zyskasz wiedzę na temat zachowania się w trudnej sytuacji, oraz rozwiązywania problemów podczas kontaktu z klientem

poznasz techniki skutecznej komunikacji

zdobędziesz umiejętność operowania empatią


Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm, pracowników administracji i pracowników działu handlowego.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).      

    


Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

                                                       
  

To szkolenie dostępne jest również w formie zdalnej!
To szkolenie organizujemy również w formie zdalnej. Kliknij przycisk poniżej, aby sprawdzić dostępne terminy.
Sprawdź dostępne terminy zdalne

Opinie uczestników tego szkolenia

Rafał Ż.
„Tematyka pogłębiona o przykłady, scenki nakierowane na praktykę. Trener sprawnie zarządzał pracą grupy.”
Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • warsztatowy charakter zajęć
  • małe grupy – indywidualne podejście
  • bezterminowy kontakt z trenerem
  • gratis porady i wsparcie

Cele szkolenia

  • Uświadomienie uczestnikom warsztatów przyczyn powstawania i roli stresu w otoczeniu miejsca pracy.
  • Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
  • Wypracowanie wiedzy i metodologii radzenia sobie ze stresem negatywnym. Poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem.
  • Zmiana postaw uczestników warsztatów umożliwiająca rozwijanie zachowań asertywnych.
  • Nauka sposobów asertywnego zachowania się w konkretnych interakcjach.
  • Wzmocnienie pozytywnego nastawienia do siebie oraz poznanie technik radzenia sobie ze stresem.

Program szkolenia

Stres w miejscu pracy
  • Definicja pojęcia „stres”.
  • Poziomy stresu.
  • Źródła i przyczyny stresu.
  • Sytuacje stresujące.
  • Spirala stresu.
Po co nam stres?
  • Stres pozytywny i negatywny.
  • Jak znaleźć pozytywy w trudnych sytuacjach ( ile zależny od naszego patrzenia na świat).
  • Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
  • Oznaki stresu w poszczególnych sferach – myślenia, zachowania, emocji i ciała.
  • Konsekwencje długotrwałego stresu.
  • Interakcyjny model stresu.
Bariery komunikacyjne
  • Komunikaty jednostronne i dwustronne.
  • Zachowania oparte na emocjach.
  • Komunikaty emocjonalne i racjonalne.
  • Bariery komunikacyjne jako jedne z głównych źródeł stresu.
  • Komunikacja i jej znaczenie w powstawaniu i redukowaniu stresu.
Bądź swoim osobistym strażakiem
  • Zasady życia przeciwdziałającego stresowi.
  • Prewencja.
  • Prawdy i mity dotyczące stresu.
  • Zasoby odpornościowe i właściwości psychologiczne człowieka, pomocne w radzeniu sobie ze stresem.
  • Techniki i sposoby radzenia sobie ze stresem (ćwiczenia).
Asertywność w sytuacjach stresowych
  • Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
  • Wybrane techniki asertywności).
  • Rozwijanie umiejętności asertywnego zachowania się w różnych sytuacjach społecznych:
  • przedstawianie swojego stanowiska,
  • mówienie „nie”,
  • przyjmowanie krytyki, sztuka konstruktywnego krytykowania,
  • dbanie o swoje prawa,
  • odpowiadanie na komplementy.
Sposoby rozwiązywania konfliktów
  • Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi.
  • Analiza dynamiki konfliktów metodą Okna JoHari.
  • Metodologia rozwiązywania konfliktów wg J.A.F. Stonera.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl