Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Zarządzanie stresem

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Zarządzanie stresem

Uświadomienie uczestnikom warsztatów przyczyn powstawania i roli stresu w otoczeniu miejsca pracy.

Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Wypracowanie wiedzy i metodologii radzenia sobie ze stresem negatywnym. Poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem. 

Zmiana postaw uczestników warsztatów umożliwiająca rozwijanie zachowań asertywnych. Nauka sposobów asertywnego zachowania się w konkretnych interakcjach. Wzmocnienie pozytywnego nastawienia do siebie oraz poznanie technik radzenia sobie ze stresem.

Szkolenie ma na celu zwiększenie wiedzy i samoświadomości uczestników dotyczących stresu, sytuacji trudnych, stresogennych oraz nabycie umiejętności skutecznego radzenia sobie ze stresem w obsłudze klienta.

,,Bez Twojego przyzwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy.” Eleanor Roosevelt

Korzyści dla uczestników szkolenia:  

 poznasz sposoby i strategie radzenia sobie ze stresem
 pozyskasz wiedzę na temat stresu, jego czynników wywołujących
 zyskasz wiedzę na temat zachowania się w trudnej sytuacji, oraz rozwiązywania problemów podczas kontaktu z klientem
 poznasz techniki skutecznej komunikacji
 zdobędziesz umiejętność operowania empatią

 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.  Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20% czasu szkolenia-teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80% czasu szkolenia-ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies-dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Prowadzone przez Trenerów z dużym doświadczeniem biznesowym.

Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm, pracowników administracji i pracowników działu handlowego. 

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).                                                                                     

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Rafał Ż.
„Tematyka pogłębiona o przykłady, scenki nakierowane na praktykę. Trener sprawnie zarządzał pracą grupy.”
Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • warsztatowy charakter zajęć
  • małe grupy – indywidualne podejście
  • bezterminowy kontakt z trenerem
  • gratis porady i wsparcie

Cele szkolenia

  • Uświadomienie uczestnikom warsztatów przyczyn powstawania i roli stresu w otoczeniu miejsca pracy.
  • Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
  • Wypracowanie wiedzy i metodologii radzenia sobie ze stresem negatywnym. Poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem.
  • Zmiana postaw uczestników warsztatów umożliwiająca rozwijanie zachowań asertywnych.
  • Nauka sposobów asertywnego zachowania się w konkretnych interakcjach.
  • Wzmocnienie pozytywnego nastawienia do siebie oraz poznanie technik radzenia sobie ze stresem.

Program szkolenia

Stres w miejscu pracy
  • Definicja pojęcia „stres”.
  • Poziomy stresu.
  • Źródła i przyczyny stresu.
  • Sytuacje stresujące.
  • Spirala stresu.
Po co nam stres?
  • Stres pozytywny i negatywny.
  • Jak znaleźć pozytywy w trudnych sytuacjach ( ile zależny od naszego patrzenia na świat).
  • Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
  • Oznaki stresu w poszczególnych sferach – myślenia, zachowania, emocji i ciała.
  • Konsekwencje długotrwałego stresu.
  • Interakcyjny model stresu.
Bariery komunikacyjne
  • Komunikaty jednostronne i dwustronne.
  • Zachowania oparte na emocjach.
  • Komunikaty emocjonalne i racjonalne.
  • Bariery komunikacyjne jako jedne z głównych źródeł stresu.
  • Komunikacja i jej znaczenie w powstawaniu i redukowaniu stresu.
Bądź swoim osobistym strażakiem
  • Zasady życia przeciwdziałającego stresowi.
  • Prewencja.
  • Prawdy i mity dotyczące stresu.
  • Zasoby odpornościowe i właściwości psychologiczne człowieka, pomocne w radzeniu sobie ze stresem.
  • Techniki i sposoby radzenia sobie ze stresem (ćwiczenia).
Asertywność w sytuacjach stresowych
  • Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
  • Wybrane techniki asertywności).
  • Rozwijanie umiejętności asertywnego zachowania się w różnych sytuacjach społecznych:
  • przedstawianie swojego stanowiska,
  • mówienie „nie”,
  • przyjmowanie krytyki, sztuka konstruktywnego krytykowania,
  • dbanie o swoje prawa,
  • odpowiadanie na komplementy.
Sposoby rozwiązywania konfliktów
  • Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi.
  • Analiza dynamiki konfliktów metodą Okna JoHari.
  • Metodologia rozwiązywania konfliktów wg J.A.F. Stonera.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl