Wpisy użytkownika Marek Waśkiewicz

Czytaj dalej
Jak poprawić skuteczność swoje pracy - 6...
Opublikowane 17 lipca 2018 przez Marek Waśkiewicz w Strefa szefa · 0 komentarzy
Za wszystkich znanych mi przepisów na sukces, ten jest być może najkrótszy i najtrafniejszy: "Spędzaj każdą chwilę życia jak najbardziej produktywnie."
Czytaj dalej
JAK OBUDZIĆ POTENCJAŁ U HANDLOWCÓW? (zwiększenie sprzedaży)
Opublikowane 29 czerwca 2018 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Do podstawowych zadań kierownika sprzedaży należy zwiększenie wydajności zespołu i zadbanie o to, by wykorzystał on maksimum swoich możliwości. Dzięki temu dział sprzedaży osiąga...
Czytaj dalej
Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
Opublikowane 22 maja 2018 przez Marek Waśkiewicz w Wpisy · 0 komentarzy
Tradycyjna sprzedaż często przypomina monolog. Sprzedawca zachwala swój produkt, a klient słucha. Bardziej rozwinięta forma sprzedaży, to rozmowa dwóch stron oparta na potrzebach i...
Czytaj dalej
SKUTECZNE NEGOCJACJE - KLUCZOWE ZASADY UDANYCH ROZMÓW
Opublikowane 29 marca 2017 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Negocjacje kojarzone są z procesem sprzedaży, rozmową z klientem, czy rolą przedstawiciela handlowego. Osiągnięcie porozumienia jest jednak nieodłącznym elementem wielu relacji biznesowych, zarówno w...
Czytaj dalej
Cel sprzedażowy – jak go oswoić?
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Najlepsi sprzedawcy odnoszą sukcesy w sprzedaży dzięki ciągłemu myśleniu o celach, oraz dzięki żelaznej konsekwencji w ich realizacji. Samo myślenie o celu, jeśli nie...
Czytaj dalej
Gorące techniki telefonowania „na zimno”
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Sprzedaż oparta na poleceniach oraz bazująca na kontaktach biznesowych jest bardzo skuteczna. Ale co zrobić jeśli ilość poleceń nie jest wystarczająca do realizacji planu...
Czytaj dalej
ODMOWA KLIENTA – NAJWIĘKSZY LĘK HANDLOWCA
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Powszechnie wiadomo, że nieodłącznym elementem pracy w sprzedaży jest zderzenie z odmową klienta. Często powód rezygnacji z zakupu nie zależy od sprzedawcy.