Wpisy - wpisy

Czytaj dalej
Jak przygotować prezentację?
Opublikowane 10 marca 2020 przez Beata Kubicius w Wpisy · 0 komentarzy
Przygotowując prezentację warto jest zwrócić uwagę na zakres treści, które chcemy przekazać i na sposób uporządkowania tych treści. Jeżeli chcemy, żeby ludzie coś zapamiętali...
Czytaj dalej
Jak zachować się asertywnie i dbać o...
Opublikowane 25 lutego 2020 przez Marta Dyda w Wpisy · 0 komentarzy
Asertywna komunikacja jest zdecydowana, ale jednocześnie respektuje ona godność naszego rozmówcy. Jej głównymi cechami są: szczerość i otwartość, a najważniejszą zasadą jest unikanie świadomego...
Czytaj dalej
Jak nie odpuscić sobie w nowym roku?
Opublikowane 7 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Wpisy · 0 komentarzy
Jak co roku każdy z nas (przynajmniej wielu z nas) obiecuje sobie wiele na początku Nowego Roku. Traktując to jako nowy start, nowy początek,...
Czytaj dalej
Jak wybrać szkolenie?
Opublikowane 4 marca 2019 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
Szkolenie pracowników przynosi firmie wymierną wartość w postaci np. lepszych wyników sprzedażowych, większą produktywność działania, mniejszej rotacji pracowników, wyższe kwalifikacje pracowników. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych...
Czytaj dalej
Jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikiem?
Opublikowane 18 grudnia 2018 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
Udzielanie nagany i trudna rozmowa z pracownikiem . Bycie managerem czy szefem zespołu, to nie tylko pozytywne strony tego zawodu, a więc samorealizacja lub...
Czytaj dalej
POKOLENIE „Y” W PRACY.
Opublikowane 17 października 2018 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej badań i publikacji na temat pokolenia dwudziestoparolatków, którzy weszli w dorosłe życie w nowym stuleciu, określanych jako...
Czytaj dalej
Jak zdobyć dofinansowanie na szkolenie?
Opublikowane 17 lipca 2018 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
Jak zdobyć dofinansowanie na szkolenia VIDI Centrum Rozwoju Kadr.
Czytaj dalej
Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
Opublikowane 22 maja 2018 przez Marek Waśkiewicz w Wpisy · 0 komentarzy
Tradycyjna sprzedaż często przypomina monolog. Sprzedawca zachwala swój produkt, a klient słucha. Bardziej rozwinięta forma sprzedaży, to rozmowa dwóch stron oparta na potrzebach i...
Czytaj dalej
Po co nam rozwój?
Opublikowane 27 marca 2018 przez Beata Kubicius w Wpisy · 0 komentarzy
Po co nam rozwój? Czy inwestowanie we własne umiejętności jest potrzebne? Własny rozwój, a więc inwestowanie w swoją edukację, progres zawodowy czy pasje, może się...
Czytaj dalej
7 Nawyków skutecznego działania Stephena Coveya
Opublikowane 19 lutego 2018 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
Każdy z nas chce sprawnie i szybko realizować zadania. Wskazówki Coveya jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą poprawić swoje wyniki w pracy i w...
Czytaj dalej
Jak "efekt halo" wpływa na wizerunek doradcy klienta?
Opublikowane 2 lutego 2018 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
EFEKT HALO A WIZERUNEK DORADCY KLIENTA EFEKT HALO - tendencja do automatycznego przypisywania cech osobowościowych na podstawie pozytywnego lub negatywnego pierwszego wrażenia. W ramach tego...
Czytaj dalej
KRYTYKA – jak wyrażać i przyjmować trudne słowa
Opublikowane 21 listopada 2017 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
Czasem jako kierownik, szef czy człowiek musisz zmierzyć się z trudnym zadaniem, by wyrazić niepochlebne zdanie o pracy lub postawie drugiej osoby. Poniżej dowiesz się jak przyjmować krytykę...