Wpisy użytkownika Beata Kubicius

Czytaj dalej
Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Opublikowane 21 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dziś, by zatrzymać klienta i sprawić, by kupił u nas, a nie u konkurencji, konieczne jest zbudowanie z nim relacji i wzbudzenie zaufania.
Czytaj dalej
Efektywność osobista - dwa szybkie sposoby, by...
Opublikowane 14 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Wpisy · 0 komentarzy
Nasza efektywność osobista przekłada się na realizację zadań, nasze wynik, na realizację marzeń.
Czytaj dalej
Jak nie odpuscić sobie w nowym roku?
Opublikowane 7 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Wpisy · 0 komentarzy
Jak co roku każdy z nas (przynajmniej wielu z nas) obiecuje sobie wiele na początku Nowego Roku. Traktując to jako nowy start, nowy początek,...
Czytaj dalej
Jak przygotować się do prezentacji handlowej?
Opublikowane 10 grudnia 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Prezentacja handlowa ukierunkowana na potrzeby Klienta, jest kluczem do Twojego sukcesu. Wymaga od handlowca kreatywności i jest za każdym razem nieco inna – dostosowana...
Czytaj dalej
Jak określić idealnego klienta?
Opublikowane 3 grudnia 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
ZDEFINIUJ SWOJEGO IDEALNEGO KLIENTA (AVATAR KLIENTA, PERSONA). Stań się na chwilę swoim idealnym klientem. Wejdź w jego buty. Zacznij w wyobraźni żyć jego życiem.
Czytaj dalej
Jak rozmawiać by dobrze badać potrzebny klienta?
Opublikowane 3 grudnia 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Analiza potrzeb klienta - jak rozmawiać by budzić potrzebny klienta. Jak sprawić, aby klient powiedział nam, co takiego w naszym produkcie skłoni go do...
Czytaj dalej
Dlaczego warto mieć określony avatar "idealnego klienta"?
Opublikowane 26 listopada 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego stworzenie avatara idealnego klienta może poprawić Twoje wyniki sprzedażowe?
Czytaj dalej
Czy szef może być kolegą?
Opublikowane 19 listopada 2019 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Na szkoleniach pytacie się o to, czy szef, kierownik, osoba z zarządu powinna integrować się ze swoimi współpracownikami, którzy są jednocześnie podwładnymi. Jak daleko...
Czytaj dalej
OFERTA - nie dziękuję
Opublikowane 12 listopada 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego słowo „oferta” nie jest dobrym słowem w sprzedaży? To nie jest najlepsze słowo, bo ma złe skojarzenia. Kojarzy się ze wciskaniem - przynajmniej mi...
Czytaj dalej
Asertywność w zespole - jak usprawnić komunikację...
Opublikowane 5 listopada 2019 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Skuteczna komunikacja i atmosfera wzajemnego szacunku, wsparcia to istotny element pracy i dobrze funkcjonującej firmy. Dziś jakość współpracy i atmosfera w pracy ma szczególne znaczenie....
Czytaj dalej
Jak zmienić swoją rozmowę handlową, by skuteczniej...
Opublikowane 29 października 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Co się stanie, gdy zmienisz sposób rozmowy z klientem? Z artykułu dowiesz się, na jakich elementach skupić się w czasie nowoczesnej rozmowy handlowej z klientem.
Czytaj dalej
Jaki jest największy błąd sprzedawców?
Opublikowane 22 października 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Jaki jest największy błąd sprzedawców? Jak sądzisz co jest tym błędem? Co sprawia, że sprzedaż nie jest systematyczna, a działania handlowców nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?