Wpisy użytkownika Beata Kubicius

Czytaj dalej
5 szkoleń sprzedażowych dla działu handlowego, w...
Opublikowane 27 lipca 2018 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Wykwalifikowany personel to najmocniejsza strona firmy.
Czytaj dalej
7 sekretów prezentowania ceny
Opublikowane 17 lipca 2018 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Miałeś świetne spotkanie sprzedażowe, klient jest zmotywowany, gotowy do dokonania zakupu, a Ty wiesz, że możesz zamknąć sprzedaż.
Czytaj dalej
Po co nam rozwój?
Opublikowane 27 marca 2018 przez Beata Kubicius w Wpisy · 0 komentarzy
Po co nam rozwój? Czy inwestowanie we własne umiejętności jest potrzebne? Własny rozwój, a więc inwestowanie w swoją edukację, progres zawodowy czy pasje, może się...
Czytaj dalej
Dlaczego warto korzystać ze szkoleń?
Opublikowane 20 września 2017 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Większość przedsiębiorców uważa, że oni, jak również ich pracownicy nie potrzebują szkoleń, dla nich to jest dodatkowy niepotrzebny koszt – „przecież my wiemy już...
Czytaj dalej
BUDOWANE ZESPOŁU – jak stworzyć idealny zespół...
Opublikowane 30 sierpnia 2017 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Jeśli poważnie myślisz o stworzeniu idealnego zespołu w pracy, powinieneś zastanowić się nad tym dlaczego chcesz mieć zgranych ludzi wokół siebie.
Czytaj dalej
Skuteczne delegowanie zadań pracownikom
Opublikowane 16 sierpnia 2017 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Delegowanie zadań to jedno z bazowych umiejętności kadry kierowniczej. Wydaje się banalnym zadaniem – czyli poproszenie kogoś, by coś dla nas zrobił. Tylko dlaczego czasem...
Czytaj dalej
Motywowanie pracowników - 10 kroków
Opublikowane 9 sierpnia 2017 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Nikt nie chce pracować za darmo, przynajmniej nie w każdej sytuacji. Warto powiedzieć, że same pieniądze nie są jedynym motywatorem do efektywnej pracy.
Czytaj dalej
Wymagające rozmowy z pracownikami, czyli jak dyscyplinować,...
Opublikowane 13 czerwca 2017 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek.
Czytaj dalej
Co wpływa na wiarygodność handlowca?
Opublikowane 7 czerwca 2017 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Wiarygodność osoby komunikującej (sprzedającej towary, wzbudzającej ducha w pracownikach, przekonującej do głosowania na partię) jest kluczowym elementem wpływu.
Czytaj dalej
KREOWANIE WŁASNEGO WIZERUNKU
Opublikowane 24 maja 2017 przez Beata Kubicius w Twoja extra strefa · 0 komentarzy
„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za te umiejętność więcej niż za jakakolwiek inną pod słońcem” Świat...
Czytaj dalej
Asertywność menadżera
Opublikowane 26 kwietnia 2017 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Asertywność, umiejętność otwartego i bezpośredniego wyrażania swoich myśli, uczuć, przekonań lub pragnień, ale w sposób respektujący uczucia, poglądy i opinie drugiego człowieka (rozmówcy).
Czytaj dalej
Masz tylko 11 sekund na pierwsze wrażenie!
Opublikowane 12 kwietnia 2017 przez Beata Kubicius w Twoja extra strefa · 0 komentarzy
Jak wskazują badania tylko tyle potrzeba naszemu rozmówcy, na wyrobienie sobie wstępnej opinie na nasz temat.Czyli masz 11 sekund na pierwsze wrażenie, czy w...