Strefa szefa - wpisy
Jak dużo kosztuje Cię rotacja pracowników?
Czynnikami najbardziej negatywnie oddziałującymi na przebieg pracy są: przełożeni, błędne procedury oraz współpracownicy.
Jak dużo kosztuje Cię rotacja pracowników? Zwykle pociąga za sobą znaczne koszty,...
Jak skutecznie delegować? Poznaj strukturę efektywnego delegowania.
Delegowanie to doskonałe narzędzie do budowania zaangażowania i odpowiedzialności w zespole.
Zamiast zanurzać się po uszy w pracy, sięgnij po delegowanie. Zaoferujesz dzięki...
Jak umiejętność kadry kierowniczej wpływają na sukces...
Skuteczny szef wyznacza poziom. Kadra zarządzająca ma za zadanie dbać o ty by praca była wykonana na najwyższym poziomie i z zaangażowaniem. Kierowanie...
Jak skalować działania handlowców i zwiększyć sprzedaż?
Wystarczą 2 dni w tygodniu przeznaczone na to działania, by skalować działania sprzedażowe twojego działu handlowego. To narzędzie pozwala znacznie zwiększyć ilość obsłużonych klientów...
Kierowanie zespołem - jak zarządzać pracownikami?
Jak kierować pracownikami, by byli zaangażowani, proaktywni. Jak zarządzać by, Twój zespół pracował efektywnie i samodzielnie, a zadania wykonywał na czas… Jak...
Jak zbudować dobrą atmosferę w pracy?
Dobra atmosfera w pracy w zespole przekłada się na efektywność wykonywanej pracy, wpływa na skuteczność naszych działań, na nasze dobre samopoczucie, które odzwierciedla się...
Delegowanie zadań pracownikom. Jak robić to efektywnie?
Delegowanie zadań uprawnień obowiązków to jedno z najważniejszych narzędzi, jakie w swoim oranżu ma manager, szef.
Delegowanie ma może rozwijać potencjał zespołu, wzmacniać kompetencje pracowników...
Trudni i toksyczni współpracownicy - jak sobie...
Tworząc zespoły marzymy o tym, by mieć zgrany personel, stojący za sobą murem, by pracowało się ze sobą dobrze, a przebywanie we własnym towarzystwie...
Czy szef może być kolegą?
Na szkoleniach pytacie się o to, czy szef, kierownik, osoba z zarządu powinna integrować się ze swoimi współpracownikami, którzy są jednocześnie podwładnymi. Jak daleko...
Asertywność w zespole - jak usprawnić komunikację...
Skuteczna komunikacja i atmosfera wzajemnego szacunku, wsparcia to istotny element pracy i dobrze funkcjonującej firmy.
Dziś jakość współpracy i atmosfera w pracy ma szczególne znaczenie....
Przykładowy projekt rozwojowy handlowców
Współcześni klienci są wymagający, mają niestandardowe oczekiwania, i chcą budować długotrwałe związki zapewniające im stabilność biznesową. O ich lojalności decyduje zarówno wartość marki i...
Jakie cechy powinien mieć dobry lider?
Czy zastanawiałeś się kiedyś jakie cechy powinien mieć dobry lider?
Odpowiedź znajdziesz w naszym nowym artykule, w którym Piotr Jankowski porusza ważne kwestie związane z...
1
...
3
4
Starsze wpisy