Strefa szefa - wpisy

Czytaj dalej
Jak zbudować dobrą atmosferę w pracy?
Opublikowane 11 lutego 2020 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Dobra atmosfera w pracy w zespole przekłada się na efektywność wykonywanej pracy, wpływa na skuteczność naszych działań, na nasze dobre samopoczucie, które odzwierciedla się...
Czytaj dalej
Delegowanie zadań pracownikom. Jak robić to efektywnie?
Opublikowane 4 lutego 2020 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Delegowanie zadań uprawnień obowiązków to jedno z najważniejszych narzędzi, jakie w swoim oranżu ma manager, szef. Delegowanie ma może rozwijać potencjał zespołu, wzmacniać kompetencje pracowników...
Czytaj dalej
Trudni i toksyczni współpracownicy - jak sobie...
Opublikowane 28 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 1 komentarzy
Tworząc zespoły marzymy o tym, by mieć zgrany personel, stojący za sobą murem, by pracowało się ze sobą dobrze, a przebywanie we własnym towarzystwie...
Czytaj dalej
Czy szef może być kolegą?
Opublikowane 19 listopada 2019 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Na szkoleniach pytacie się o to, czy szef, kierownik, osoba z zarządu powinna integrować się ze swoimi współpracownikami, którzy są jednocześnie podwładnymi. Jak daleko...
Czytaj dalej
Asertywność w zespole - jak usprawnić komunikację...
Opublikowane 5 listopada 2019 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Skuteczna komunikacja i atmosfera wzajemnego szacunku, wsparcia to istotny element pracy i dobrze funkcjonującej firmy. Dziś jakość współpracy i atmosfera w pracy ma szczególne znaczenie....
Czytaj dalej
Przykładowy projekt rozwojowy handlowców
Opublikowane 15 maja 2019 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Współcześni klienci są wymagający, mają niestandardowe oczekiwania, i chcą budować długotrwałe związki zapewniające im stabilność biznesową. O ich lojalności decyduje zarówno wartość marki i...
Czytaj dalej
Jakie cechy powinien mieć dobry lider?
Opublikowane 28 marca 2019 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Czy zastanawiałeś się kiedyś jakie cechy powinien mieć dobry lider? Odpowiedź znajdziesz w naszym nowym artykule, w którym Piotr Jankowski porusza ważne kwestie związane z...
Czytaj dalej
Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów?
Opublikowane 19 lutego 2019 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów? Jakie elementy w czasie przygotowania do tego procesu warto wziąć pod uwagę?
Czytaj dalej
Ocena pracowników.
Opublikowane 19 lutego 2019 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Ocena pracowników - narzędzie pomagające w wydobyciu z pracowników tego co najlepsze. Narzędzie, które pozwala rozwijać i motywować do lepszej pracy . Ocena pracowników -...
Czytaj dalej
Jak przyciągnąć i zatrzymać najlepszych pracowników?
Opublikowane 7 września 2018 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Dobry menedżer przyciąga i zatrzymuje w firmie najlepszych pracowników. Dzięki dobremu zarządzaniu nimi, podnosi wyniki i ich zaangażowanie.
Czytaj dalej
Jak poprawić skuteczność swoje pracy - 6...
Opublikowane 17 lipca 2018 przez Marek Waśkiewicz w Strefa szefa · 0 komentarzy
Za wszystkich znanych mi przepisów na sukces, ten jest być może najkrótszy i najtrafniejszy: "Spędzaj każdą chwilę życia jak najbardziej produktywnie."
Czytaj dalej
Jak rozmawiać z pracownikiem, by osiągnąć zamierzony efekt.
Opublikowane 20 kwietnia 2018 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Jedna w ważniejszych umiejętność w życiu to komunikacja. Niezależnie od tego, czy jesteś już na stanowisku kierowniczym, czy chciałbyś być, umiejętności komunikacyjne są kluczowe...