Strefa szefa - wpisy

Czytaj dalej
Jak motywować ludzi? Kilka wskazówek dla Ciebie !
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Pracownicy i produkt są kluczem sukcesu firmy. A jednym z najważniejszych czynników wpływających na jakoś pracy i stosunek pracowników do wykonywanych zadań , a...
Czytaj dalej
Jak wybrać skuteczne szkolenie sprzedażowe
Opublikowane 18 stycznia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Szkolenia handlowe, to jedne z najczęściej wybieranych szkoleń na rynku. Nie dziwi więc, że większość firm szkoleniowych ma w swoim portfolio szkolenia dedykowane działom...
Czytaj dalej
ROLA MENEDŻERA SPRZEDAŻY – CZYM POWINIEN ZARZĄDZAĆ?
Opublikowane 29 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Przychody ze sprzedaży, miesięczny plan sprzedaży, ilość odbytych spotkań przez handlowca. Czym tak naprawdę powinien zarządzać menedżer sprzedaży? Na co ma bezpośredni wpływ, a...
Czytaj dalej
Trzy obszary w pracy managera.
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Wbrew powszechnej opinii, zarządzanie ludźmi nie jest prostą czynnością. Można nawet powiedzie, że jest jedną z trudniejszych rzeczy w ujęciu pracy zawodowej. Dlaczego tak...
Czytaj dalej
5 zasad skutecznej motywacji
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Jak sprawić, by pracownicy w Twoim zespole mieli wiele energii i zapału do pracy? Co zrobić, aby byli podekscytowani swoją rolą w firmie i...
Czytaj dalej
10 rad jak być dobrym szefem sprzedaży
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Pytanie wydaje się banalne, ale to przecież cel każdego menedżera. Bycie dobrym szefem prawie zawsze oznacza dobre wyniki sprzedażowe.
Czytaj dalej
Awansujesz w zespole i co dalej?
Opublikowane 31 października 2016 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Awansowałeś na kierownika? Dowiedz się, jak skutecznie zarządzać zespołem i osiągać cele! W naszym artykule „Awansujesz w zespole i co dalej?” odkryjesz kluczowe strategie...
Czytaj dalej
Jak Motywować Ludzi?
Opublikowane 31 października 2016 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Jak motywować pracowników? Jak sprawić, by pracownicy w Twoim zespole mieli wiele energii i zapału do pracy, byli podekscytowani swoją rolą w firmie, istotna...
Czytaj dalej
Motywacja - wieczna moc
Opublikowane 31 października 2016 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Motywacja jest siłą, która napędza nas do działania, realizacji celów i rozwoju. Jednak czasem tracimy ją lub nie potrafimy jej odnaleźć. Co zrobić, gdy...

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.