Kierowanie zespołem - jak zarządzać pracownikami?
Opublikowane
31
maja
2020
przez
Beata Kubicius w
Strefa szefa
·
Jak kierować pracownikami, by byli zaangażowani, proaktywni. Jak zarządzać by, Twój zespół pracował efektywnie i samodzielnie, a zadania wykonywał na czas… Jak...
Jak zbudować dobrą atmosferę w pracy?
Opublikowane
11
lutego
2020
przez
Beata Kubicius w
Strefa szefa
·
Dobra atmosfera w pracy w zespole przekłada się na efektywność wykonywanej pracy, wpływa na skuteczność naszych działań, na nasze dobre samopoczucie, które odzwierciedla się...
Delegowanie zadań pracownikom. Jak robić to efektywnie?
Opublikowane
4
lutego
2020
przez
Beata Kubicius w
Strefa szefa
·
Delegowanie zadań uprawnień obowiązków to jedno z najważniejszych narzędzi, jakie w swoim oranżu ma manager, szef.
Delegowanie ma może rozwijać potencjał zespołu, wzmacniać kompetencje pracowników...
Trudni i toksyczni współpracownicy - jak sobie...
Opublikowane
28
stycznia
2020
przez
Beata Kubicius w
Strefa szefa
·
Tworząc zespoły marzymy o tym, by mieć zgrany personel, stojący za sobą murem, by pracowało się ze sobą dobrze, a przebywanie we własnym towarzystwie...
Czy szef może być kolegą?
Opublikowane
19
listopada
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa szefa
·
Na szkoleniach pytacie się o to, czy szef, kierownik, osoba z zarządu powinna integrować się ze swoimi współpracownikami, którzy są jednocześnie podwładnymi. Jak daleko...
Asertywność w zespole - jak usprawnić komunikację...
Opublikowane
5
listopada
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa szefa
·
Skuteczna komunikacja i atmosfera wzajemnego szacunku, wsparcia to istotny element pracy i dobrze funkcjonującej firmy.
Dziś jakość współpracy i atmosfera w pracy ma szczególne znaczenie....
Przykładowy projekt rozwojowy handlowców
Opublikowane
15
maja
2019
przez
Zespół VIDI w
Strefa szefa
·
Współcześni klienci są wymagający, mają niestandardowe oczekiwania, i chcą budować długotrwałe związki zapewniające im stabilność biznesową. O ich lojalności decyduje zarówno wartość marki i...
Jakie cechy powinien mieć dobry lider?
Opublikowane
28
marca
2019
przez
Zespół VIDI w
Strefa szefa
·
Czy zastanawiałeś się kiedyś jakie cechy powinien mieć dobry lider?
Odpowiedź znajdziesz w naszym nowym artykule, w którym Piotr Jankowski porusza ważne kwestie związane z...
Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów?
Opublikowane
19
lutego
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa szefa
·
Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów? Jakie elementy w czasie przygotowania do tego procesu warto wziąć pod uwagę?
Jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikiem?
Opublikowane
18
grudnia
2018
przez
Zespół VIDI w
Strefa szefa
·
Jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikiem? Jak udzielić nagany? Poznaj dwa modele prowadzenia rozmów.: model wojenny i model TQM-owski.
Jak rozpocząć trudną rozmowę? Jak dyscyplinować pracowników?
Jak poprawić skuteczność swojej pracy - 6...
Opublikowane
17
lipca
2018
przez
Marek Waśkiewicz w
Strefa szefa
·
Efektywność osobista jest ważna dla szefa. Oto 6 kluczowych elementów, które ją podniosą. Za wszystkich znanych mi przepisów na sukces, ten jest być może...
Jak rozmawiać z pracownikiem, by osiągnąć zamierzony efekt.
Opublikowane
20
kwietnia
2018
przez
Zespół VIDI w
Strefa szefa
·
Jedna w ważniejszych umiejętność w życiu to komunikacja. Niezależnie od tego, czy jesteś już na stanowisku kierowniczym, czy chciałbyś być, umiejętności komunikacyjne są kluczowe...