Co sprawia, że ludzie odnoszą sukcesy?

Opublikowane 1 lutego 2017 przez Piotr Jankowski w Twoja extra strefa

Co sprawia, że ludzie odnoszą sukcesy?



Istnieje niezliczona ilość teorii dotyczących odnoszenia sukcesu oraz sposobów na to, jak stać się zwycięzcą. Większość z tych teorii jest podstawą idealistycznych koncepcji, na przykład „perfekcyjny szef”, „właściwy styl przywództwa”, „poprawny profil osobowości dla wykonywanego zawodu” czy „optymalne techniki sprzedaży”. Idee te, często wykorzystywane jako modele szkoleniowe, zazwyczaj nie biorą pod uwagę istotnego faktu. Mianowicie tego, że nie istnieje optymalna „recepta na sukces”… Zwycięzcy posiadają, znacznie różniące ich od innych, cechy osobowościowe. Charakteryzują się przede wszystkim autentycznością, indywidualnym stylem i stosowaniem metod i technik, które idealnie do nich pasują. Samo zrozumienie ich własnych struktur osobowości, staje się decydującym czynnikiem dla zastosowania świadomej strategii sukcesów. Jest udowodnione naukowo, że cechy osobowości oraz zachowanie człowieka zależą od jego indywidualnej struktury mózgu. Poprzez STRUCTOGRAM® możliwe jest poznanie tych cech oraz zastosowanie ich w praktyce.



STRUCTOGRAM® Training System 1 Klucz do poznania samego siebie



KAŻDY CZŁOWIEK JEST INNY. Zamiast tworzyć globalne modele zachowań, seminaria STRUCTOGRAMu® skupiają się na indywidualizmie uczestników. Dzięki temu, mogą oni poznać swój potencjał i w pełni go wykorzystywać. Uczestnicy uczą się jak rozwijać swoją autentyczność zgodnie z naturą. Structogram® daje bazę wiedzy pozwalającą zrozumieć siebie, swoje zachowania i wybory, pomaga ustalić realistyczne cele, rozwinąć strategie osiągnięcia sukcesu oraz wskazać techniki sprzedaży i metody zarządzania, które okazują się być najlepsze i najskuteczniejsze dla nich samych. STRUCTOGRAM® TRAINING SYSTEM 1 pokazuje rezultaty analizy biostrukturalnej, wskazuje klucz do poznania samego siebie, a zatem mocne i słabe strony, ograniczenia, najefektywniejsze sposoby na wykorzystanie swojego potencjału.




„Kto wie więcej o sobie, Ten może stosować swoją siłę celniej..”




STRUCTOGRAM® Training System 2 Klucz do poznania drugiego człowieka


KAŻDY CZŁOWIEK JEST NIEPOWTARZALNY. Aby zrozumieć indywidualne predyspozycje potrzebujemy kryteriów, które pomogą nam zweryfikować wiele wrażeń jakie otrzymujemy. Praktyka codzienna pokazuje, że kompleksowe kompetencje zawodowe są niezwykle istotne dla rynku, ale to właśnie kompetencje dotyczące pracy z innymi ludźmi są niezbędne w zarządzaniu, relacjach, komunikacji, oczekiwaniach, a także dokonywaniu zmian i podejmowaniu decyzji. Nabywając umiejętności rozpoznawania biostruktur innych ludzi, możliwe jest zrozumienie ich zachowań, motywów postępowania oraz poznanie ich możliwości, a co ważniejsze, potencjału. Na podstawie tego wiadomo jest, jakie są sposoby motywacji tych ludzi oraz metody unikania niepotrzebnych konfliktów. STRUCTOGRAM® TRAINING SYSTEM 2 daje klucz do poznania innych, rozpoznania ich biostruktury i zastosowania go w TRIOGRAMIE. Tym samym uczestnik nabywa umiejętności dopasowywania się do potrzeb swoich klientów, czy pracowników.



„Kto bardziej rozumie innych, Może ich łatwiej pozyskiwać dla swoich idei…”



STRUCTOGRAM® Training System 3 Klucz do poznania klientów

KLIENCI SĄ RÓŻNI. Każdy klient ma swoje własne potrzeby oraz powody, dla których decyduje się na zakupy. Dlatego właśnie sprzedawca opierając się na chęci odniesienia sukcesu, musi przeprowadzać sprzedaż w różnorodny sposób. Sukcesywna sprzedaż opiera się na założeniu, że sprzedawca rozpozna indywidualne potrzeby klienta, które skłonią go do dokonania zakupu, jak również zaproponuje najodpowiedniejsze, a co za tym idzie, najefektywniejsze korzyści dla indywidualnego klienta. STRUCTOGRAM® TRAINING SYSTEM 3 daje klucz do poznania klientów. Uczy rozróżniać, dostrzegać najważniejsze podstawy i motywy sprzedaży, motywy społeczne, rozpoznawać czynniki związane ze sprzedażą mające wpływ na jego powodzenie lub opór przed jego dokonaniem. STRUCTOGRAM® pokazuje jak wykorzystywać odpowiednie argumenty w sprzedaży produktów lub usług.



„ Kto spełnia indywidualne potrzeby klientów, Ten odnosi sukcesy”



Istnieją trzy wyznaczniki, a co za tym idzie, trzy założenia,gwarantujące skuteczną sprzedaż:
Wyznacznik 1: harmonia pomiędzy osobowością sprzedawcy oraz metodologią sprzedaży Założeniem jest samopoznanie. Gdy znasz swoje mocne strony, słabości i ograniczenia, umiesz świadomie wybrać odpowiednie metody i techniki sprzedaży.
Wyznacznik 2: dopasowanie się do cech klienta pod warunkiem, że to działanie nie podważa wiarygodności sprzedawcy Założenie dotyczy zrozumienia innych, które można osiągnąć poprzez poznanie siebie.
Wyznacznik 3: Szczegółowa wiedza o produkcie Założenie, że wiedza o produkcie nie ogranicza się jedynie do jego charakterystyki, ale że jesteś w stanie połączyć cechy produktu z indywidualnymi pobudkami i potrzebami klienta.



STRUCTOGRAM® jest jedyny w swoim rodzaju



Analiza Biostrukturalna powstała dzięki wiedzy dotyczącej badaniom umysłu (MacLean) i została potwierdzona najnowszymi wynikami w takich dziedzinach naukowych jak: neurologia, biologia molekularna i genetyka behawioralna. Innymi słowy, Analiza Biostrukturalna wyróżnia w ludziach dorosłych biogenetyczne, nie podlegające zmianom, struktury podstawowe oraz cechy osobowości związane z funkcjonowaniem w określonym środowisku (nabyte). Sytuacje, w których trwale odczuwamy stres, są wynikiem prób „wytrenowania” zachowań, które nie odpowiadają podstawom naszej struktury lub ciągłego przymusu pokazywania oblicza, które nie jest zgodne z naszą naturą. Konsekwencjami są: niepewność, poczucie, że nie potrafimy sobie z czymś poradzić, niezadowolenie, zwątpienie w siebie oraz zaburzenia psychologiczne i psychosomatyczne.

W myśl szkolenia głównym problemem jest to, że chcemy zmienić każdą cechę naszej osobowości, a konkretnie naszego zachowania. STRUCTOGRAM® Training System jednoznacznie określa cechy, które możemy zmienić bez problemu i te, których zmienić nie możemy – i mówi, jak żyć ulepszając siebie w zgodzie z naszą naturą. Tylko wówczas, gdy nabyte zachowania są w harmonii z indywidualnymi biologicznymi i genetycznymi podstawami struktury naszej osobowości, możemy powiedzieć, że osoba jest „autentyczna”: jest to głównym celem intensywnego treningu i wyznacznikiem osobistego sukcesu.



Wyjątkową zaletą STRUCTOGRAM® Training System jest jego łatwa obsługa: krótki czas, łatwe przyswajanie wyników i natychmiastowe przełożenie na zastosowanie w praktyce.


STRUCTOGRAM® Training System od wielu lat udowadnia, że jest niezawodnym fundamentem rozwoju osobowości. Na całym świecie ponad 1 milion ludzi ze wszystkich branż biznesu, szczebli zarządzania i sprawujących różne funkcje wzięło udział w szkoleniach prowadzonych przez uprawnionych trenerów STRUCTOGRAM®. Co więcej, trenerzy STRUCTOGRAM® używają Analizy Biostrukturalnej, aby personalizować kolejne sesje szkoleniowe: w skuteczny sposób integrują STRUCTOGRAM® Training System z innymi szkoleniami m.in. dotyczącymi zarządzania, sprzedaży, komunikacji, zespołowymi warsztatami, ćwiczeniami z zakresu zarządzania projektami lub produktu – to tylko kilka z wielu możliwości. Cały proces szkoleniowy staje się bardziej realistyczny, wydajny i nabiera więcej sensu, gdyż pod uwagę brane są nie tylko te aspekty ludzkiej natury, które są formowane przez środowisko, ale również te, które wynikają z uwarunkowań biogenetycznych.





To nie jest test psychologiczny



Analiza Biostrukturalna nie jest testem psychologicznym lub narzędziem oceny w teoretycznym znaczeniu testów psychologicznych, tak jak egzamin kwalifikacyjny, ale jest neutralnym narzędziem samoanalizy genetycznie uwarunkowanej podstawowej struktury jednostki. Analiza Biostrukturalna zachodzi na innym poziomie – używając analogii można powiedzieć, że zachodzi ona na poziomie nie podlegającego zmianom systemu operacyjnego „bio-komputera”, którym jest mózg, a nie na poziomie wymiennego oprogramowania. Podczas gdy w wielu testach psychologicznych zasadniczą kwestią jest to, co mieści się pomiędzy oczekiwanym profilem, a spektrum zachowań osób poddawanych badaniu. Analiza Biostrukturalna odnosi się przede wszystkim do indywidualnego potencjału osoby, a zwłaszcza do jego mocnych stron i ograniczeń. Genetycznie uwarunkowany potencjał nie ulega zmianom w trakcie życia. STRUCTOGRAM® jako wynik Analizy Biostrukturalnej jest dlatego stały i niezależny od wpływów środowiska, a tym samym zmiennych kryteriów testowych. Nie ma on na celu i nie może wyjaśnić wszystkiego, co dotyczy zachowania danej jednostki, ale wyróżnia «fundamentalne biologiczne uwarunkowania» leżące u podstaw jej zachowań. Ten sposób jest także skuteczną bazą dla kolejnych szkoleń. Structogram sam w sobie nie pokazuje żadnej ustalonej typologii, a raczej uwrażliwia uczestnika szkolenia na wielką różnorodność ludzkich zachowań.



Zapisz się na szkolenia z wykorzystaniem metody STRUCTOGRAM®

Szkolenie Sprzedażowe 

Szkolenie Interpersonalne 

 

Dowiedz się więcej i zobacz koniecznie:

^0382C0C3106B560250845DE48B4DC4664F26044CBC4BAFB4A6^pimgpsh_fullsize_distr  Structogram - czym jest?

^0382C0C3106B560250845DE48B4DC4664F26044CBC4BAFB4A6^pimgpsh_fullsize_distr Structogram - dlaczego warto?

^0382C0C3106B560250845DE48B4DC4664F26044CBC4BAFB4A6^pimgpsh_fullsize_distrOpinie uczestników treningu Structogram


Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
Wańki - wstańki jak zadbać o odporności psychiczną?
W dzisiejszych czasach mamy niesamowite możliwości wyboru, dostępności informacji, wiedzy i dróg wyboru, doświadczamy, kryzysów, niepowodzeń i trudnych sytuacji. W takich warunkach nie łatwo [...]
Zobacz wpis
Po co handlowcom szkolenia?
Wielu przedsiębiorców uważa, że szkolenia z technik sprzedaży, budowania relacji czy obsługi klienta to zbędny element w pracy handlowca. [...]
Zobacz wpis
Jak zyskać dodatkowy czas w ciągu dnia?
Kto z nas nie marzy, by mieć więcej czasu dla siebie, na wykonie zadań czy swoje podstawowe obowiązki. Wystarczy, że zastosuje się do dwóch prostych rad. [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.