Co wpływa na wiarygodność handlowca?
Opublikowane
7
czerwca
2017
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Wiarygodność osoby komunikującej (sprzedającej towary, wzbudzającej ducha w pracownikach, przekonującej do głosowania na partię) jest kluczowym elementem wpływu.
KREOWANIE WŁASNEGO WIZERUNKU
Opublikowane
24
maja
2017
przez
Beata Kubicius w
Twoja extra strefa
·
„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa.
I zapłacę za te umiejętność więcej niż za jakakolwiek inną pod słońcem”
Świat...
Wańki - wstańki jak zadbać o odporności psychiczną?
Opublikowane
10
maja
2017
przez
Zespół VIDI w
Twoja extra strefa
·
W dzisiejszych czasach mamy niesamowite możliwości wyboru, dostępności informacji, wiedzy i dróg wyboru, doświadczamy, kryzysów, niepowodzeń i trudnych sytuacji. W takich warunkach nie łatwo...
Asertywność menadżera
Opublikowane
26
kwietnia
2017
przez
Beata Kubicius w
Strefa szefa
·
Asertywność, umiejętność otwartego i bezpośredniego wyrażania swoich myśli, uczuć, przekonań lub pragnień, ale w sposób respektujący uczucia, poglądy i opinie drugiego człowieka (rozmówcy).
Po co handlowcom szkolenia?
Opublikowane
20
kwietnia
2017
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Wielu przedsiębiorców uważa, że szkolenia z technik sprzedaży, budowania relacji czy obsługi klienta to zbędny element w pracy handlowca.
Masz tylko 11 sekund na pierwsze wrażenie!
Opublikowane
12
kwietnia
2017
przez
Beata Kubicius w
Twoja extra strefa
·
Jak wskazują badania tylko tyle potrzeba naszemu rozmówcy, na wyrobienie sobie wstępnej opinie na nasz temat.Czyli masz 11 sekund na pierwsze wrażenie, czy w...
Jak zyskać dodatkowy czas w ciągu dnia?
Opublikowane
5
kwietnia
2017
przez
Zespół VIDI w
Twoja extra strefa
·
Kto z nas nie marzy, by mieć więcej czasu dla siebie, na wykonie zadań czy swoje podstawowe obowiązki.
Wystarczy, że zastosuje się do dwóch prostych rad.
SKUTECZNE NEGOCJACJE - KLUCZOWE ZASADY UDANYCH ROZMÓW
Opublikowane
29
marca
2017
przez
Marek Waśkiewicz w
Strefa handlowca
·
Negocjacje kojarzone są z procesem sprzedaży, rozmową z klientem, czy rolą przedstawiciela handlowego. Osiągnięcie porozumienia jest jednak nieodłącznym elementem wielu relacji biznesowych, zarówno w...