Dlaczego klient kupuje i dlaczego rezygnuje?

Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca

Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi wydatków i zapobiegnie marnotrawstwu.


Klienta motywuje przekonanie, że:

  • Produkt rozwiąże pewne problemy.
  • Cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta.
  • Produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi wydatków i zapobiegnie marnotrawstwu.
  • Produkt uprości produkcję.
  • Produkt przyczyni się do wzrostu prestiżu firmy lub jednostki.
  • Produkt przyczyni się do pokonania konkurencji.
  • Sprzedawca wzbudza zaufanie.
  • Sprzedawca jest pewny siebie i entuzjastyczny.
  • Sprzedawca jest uprzejmy i przyjaźnie nastawiony.
  • Oferta jest dobrze przygotowana.
  • Sprzedawca doskonale zna produkt i umie go prosto i przekonująco przedstawić.

 

Klient zniechęca się, ponieważ:

  • Sprzedawca jest niechlujny, zaniedbany, źle ubrany.
  • Samochód sprzedawcy przypomina kurnik.
  • Maniery sprzedawcy pozostawiają wiele do życzenia.
  • Sprzedawcy brakuje wiary w siebie, firmę i produkt.
  • Sprzedawca posiada powierzchowną wiedzę o produkcie.
  • Katalogi są złej jakości.
  • Firma ma złą reputację.
  • Cena jest wygórowana.

Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
TYPOLOGIA KLIENTÓW – JAK SIĘ DOPASOWAĆ?
Handlowcy spotykają w swojej pracy wielu klientów. Jak to jest, że czasem bardzo szybko znajdują z klientem „wspólny język”, gdy innym razem zupełnie im [...]
Zobacz wpis
Najczęstsze błędy sprzedawców
To, że właściwe słuchanie swojego rozmówcy jest ważne, wie każdy. No dobrze, prawie każdy. [...]
Zobacz wpis
Najlepsi handlowcy sprzedają 10 razy więcej od przeciętnych
Na przestrzeni ostatnich 4 dekad Instytut Gallupa przeprowadził badanie różnic pomiędzy najlepszymi a przeciętnymi sprzedawcami. Przeprowadzono wywiady z ponad 250 000 handlowcami, 25 000 [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.