Sprawdzanie Lojalności Klienta
Mały chłopiec wszedł do sklepu i zapytał właściciela, czy może skorzystać z telefonu. Był tak mały, że aby dosięgnąć aparatu musiał wdrapać się na skrzynkę z coca-colą. Wreszcie wystukał siedem numerów telefonu. Właściciel chcąc nie chcąc przysłuchiwał się rozmowie, bo w sklepie było całkiem pusto.
Chłopiec powiedział do osoby, która odebrała telefon:
- Proszę Pani, chciałbym zaoferować pani strzyżenie trawnika.
Kobieta odpowiedziała:
- Ja już mam kogoś, kto strzyże mój trawnik.
- Ale ja mogę to zrobić za połowę ceny, o połowę taniej niż pani teraz płaci ... – powiedział chłopiec
Kobieta odpowiedziała, że jest zupełnie zadowolona z tej osoby, która troszczy się o jej trawnik w tej chwili ....
Chłopiec był wytrwały i zaoferował:
- Proszę Pani, ja nawet pozamiatam pani ścieżki i chodnik, tak, że w niedzielę będzie mieć pani najładniejszy trawnik i ścieżki w całym Chapel Hill w Północnej Karolinie...
Kobieta znów odpowiedziała, że nie potrzebuje pomocy.
Z tajemniczym uśmiechem na twarzy, chłopiec odwiesił słuchawkę i zszedł ze skrzynki z coca-colą. Właściciel sklepu, dość poruszony przebiegiem tej rozmowy podszedł do niego i powiedział:
- Ja mogę zaoferować ci pracę u siebie
Chłopiec jednak odpowiedział:
- Nie dziękuję – ja już mam pracę. Właśnie sprawdziłem, że mogę na nią naprawdę liczyć.
Nawet jeśli nie jesteś w biznesie – ty także masz swojego „klienta”. A jeśli masz klienta, masz także sporo konkurencji.
Czy twój klient jednak potrafi się oprzeć takim pokusom konkurencji?
Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.
Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.
