Tymi zwrotami zaangażujesz klienta podczas rozmowy telefonicznej

Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca

Rozmowa przez telefon to jedna z najbardziej efektywnych form sprzedaży. Pozwala na kontakt z dużą liczbą osób w ciągu krótkiego czasu, wymaga jednak dużych zdolności ponieważ na rozmowę zwykle mamy mało czasu.


Ważne, by do takiej rozmowy sprzedażowej być dobrze przygotowanym.


Stosuj zwroty pozytywne

Pomogą w tym również odpowiednie zwroty: 

  • „Właściwie”
  • „Chętnie Pana połączę z (...)” (niewłaściwe: „Musze Pana przełączyć”)
  • „Połączę natychmiast” (niewłaściwe: „Spróbuję”, „Będę próbował”)
  • „To da się zrobić” (niewłaściwe: „To jest problem”)
  • „To jest inwestycja” ( niewłaściwe: „To jest czasochłonne i drogie”)
  • „Jak mógłbym Pan(i)u najszybciej być pomocnym” (niewłaściwe: „To jest fatalne, złe, beznadziejne”)
  • „Zastanówmy się jak to właściwie rozwiązać” (niewłaściwe: „To jest niemożliwe”)
  

NIEWŁAŚCIWIE: Szczerze mówiąc... (w takim razie jak rozmawiałeś dotychczas?)

Czy coś jeszcze? WŁAŚCIWE: Czy mógłbym jeszcze coś dla Pan(i)a zrobić ?

Jak ma się jeszcze pewne pytania… WŁAŚCIWE: Czy mógłbym postawić parę pytań?

Powodzenia w rozmowach!

 

Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
Co wpływa na wiarygodność handlowca?
Wiarygodność osoby komunikującej (sprzedającej towary, wzbudzającej ducha w pracownikach, przekonującej do głosowania na partię) jest kluczowym elementem wpływu. [...]
Zobacz wpis
Masz tylko 11 sekund na pierwsze wrażenie!
Jak wskazują badania tylko tyle potrzeba naszemu rozmówcy, na wyrobienie sobie wstępnej opinie na nasz temat.Czyli masz 11 sekund na pierwsze wrażenie, czy w [...]
Zobacz wpis
Dlaczego tracimy Klientów?
Dlaczego tracimy Klientów? To może być szokująca lista dla Handlowców, bo pokazuje, że 90% sukcesu zależny od nich samych. Przeczytaj i sprawdź co warto zmienić w [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.