Tymi zwrotami zaangażujesz klienta podczas rozmowy telefonicznej

Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca

Rozmowa przez telefon to jedna z najbardziej efektywnych form sprzedaży. Pozwala na kontakt z dużą liczbą osób w ciągu krótkiego czasu, wymaga jednak dużych zdolności ponieważ na rozmowę zwykle mamy mało czasu.


Ważne, by do takiej rozmowy sprzedażowej być dobrze przygotowanym.


Stosuj zwroty pozytywne

Pomogą w tym również odpowiednie zwroty: 

  • „Właściwie”
  • „Chętnie Pana połączę z (...)” (niewłaściwe: „Musze Pana przełączyć”)
  • „Połączę natychmiast” (niewłaściwe: „Spróbuję”, „Będę próbował”)
  • „To da się zrobić” (niewłaściwe: „To jest problem”)
  • „To jest inwestycja” ( niewłaściwe: „To jest czasochłonne i drogie”)
  • „Jak mógłbym Pan(i)u najszybciej być pomocnym” (niewłaściwe: „To jest fatalne, złe, beznadziejne”)
  • „Zastanówmy się jak to właściwie rozwiązać” (niewłaściwe: „To jest niemożliwe”)
  

NIEWŁAŚCIWIE: Szczerze mówiąc... (w takim razie jak rozmawiałeś dotychczas?)

Czy coś jeszcze? WŁAŚCIWE: Czy mógłbym jeszcze coś dla Pan(i)a zrobić ?

Jak ma się jeszcze pewne pytania… WŁAŚCIWE: Czy mógłbym postawić parę pytań?

Powodzenia w rozmowach!

 

Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
Najgroźniejsza broń handlowca
W myśl ogólnie przyjętej teorii wszyscy lubimy kupować, ale nikt nie lubi, gdy ktoś próbuje nam coś sprzedać. Gdy jesteśmy klientem ta wiedza nam [...]
Zobacz wpis
Jak wybrać skuteczne szkolenie sprzedażowe
Szkolenia handlowe, to jedne z najczęściej wybieranych szkoleń na rynku. Nie dziwi więc, że większość firm szkoleniowych ma w swoim portfolio szkolenia dedykowane działom [...]
Zobacz wpis
FINALIZACJA SPRZEDAŻY KLUCZEM DO SUKCESU – PRAWDA CZY MIT?
Zamknięcie hipotetyczne, zamknięcie alternatywne, metoda ostatniej szansy, kupno z prawem zwrotu. Techniki zamknięcia sprzedaży to jedne z najpopularniejszych w całym arsenale narzędzi wykorzystywanych [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.