Jak możesz pozyskiwać nowych Klientów? Prosty sposób.

Opublikowane 1 sierpnia 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca

Jak możesz pozyskiwać nowych Klientów? To prosty sposób:


Codziennie szukasz nowych kontaktów. One są wszędzie – przeznacz na to np. 30 minut każdego dnia. 


Dlaczego warto to robić:


Pozyskiwanie nowych klientów- prospecting, sprzyja realizacji celów sprzedażowych.



Zapewne firmy, z którymi się kontaktujesz, mają konkurencje i tu warto poszukać kolejnych zleceń.

 Możesz wyszukać w Google firmy z wybranej branży, która Cię interesuje i rozpocząć działania – zacząć siać :)



np. wpisując w Google przykładowo „producent kołpaków” dostajesz wyniki wyszukiwania:   

   



Już ma ponad 7 firm, do których możesz zadzwonić/ odwiedzić, jeśli są w twoim rejonie czy też napisać e-mail, (wykorzystaj np. aplikacje e-mail hunter  (pamiętaj o RODO, możesz wysłać e-mail na adres z www, jeśli piszesz wiadomość na publicznie dostępny adres (np. jan.kowalski@nazwadanejfirmy.pl) w takim celu, dla którego jest on podany - na niektórych stronach internetowych widnieje taki adres, by na niego wysyłać np. zapytania reklamowe lub oferty).



Możesz też rozwinąć zakres poszukiwań nowych klientów: wpisując nazwę wybranej firmy do wyszukiwarki Google. Google pokaże Ci podobne firmy:    Twoje zadanie 



to tylko kontakt z nimi i sprawdzenie, w czym możesz pomóc :)



Po wstępnym wyszukaniu kontaktów podejmij następujące działania:

1. wizyta na www

2. analiza potencjału firmy

3. zimny kontakt – zdobycie danych kontaktowych do osoby decyzyjnej

4. wyszukanie informacji o kontakcie -przeszukanie internetu (publikację, wywiady czy LinkedIn) na temat osób kontaktowych – dowiedz się, czym się interesują, co jest dla nich ważne.



Systematycznie buduj bazę potencjalnych klientów- dbaj o nich i przypominają się co jakiś czas – „siej”. Takie działanie na pewno przyczyni się do tego, że po wyczerpaniu dużych szans na sprzedaż będziesz miał kilka otwartych drzwi i nie będziesz zaczynał od początku działań sprzedażowych. 

W tak zwanym między czasie stworzysz sobie kolejne szanse :) i to niewielkim nakładem pracy.


Warto na te działania poświęcić od 30 minut do 1 godziny dziennie.

  • Uwzględnij w swoim planie dnia – pozyskiwanie nowych klientów.
  • Uwzględnij w swoich nawykach sprzedażowych – 5 nowych kontaktów dziennie.

Ja w swoim codziennym raporcie oznaczam ilość nowych firm, jakie zdobyłam, a jeśli nie nawiązałam kontaktu to mam folder zakładkach w Google – NOWE FIRMY – to awaryjnie jak moja głowa świeci pustką i nie chce mi podpowiedzieć, w jaką branżę uderzyć.


Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
Tymi zwrotami zaangażujesz klienta podczas rozmowy telefonicznej
Rozmowa przez telefon to jedna z najbardziej efektywnych form sprzedaży. Pozwala na kontakt z dużą liczbą osób w ciągu krótkiego czasu, wymaga jednak dużych [...]
Zobacz wpis
Dlaczego Ludzie Kupują
Co motywuje klienta do zakupów? Czego szukają klienci? Co przekonuje klienta do zakupów? [...]
Zobacz wpis
Sprawdzanie Lojalności Klienta
Mały chłopiec wszedł do sklepu i zapytał właściciela, czy może skorzystać z telefonu. [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.