Najnowsze wpisy

Czytaj dalej
Jak zmniejszyć stres?
Opublikowane 16 maja 2019 przez Beata Kubicius w Twoja extra strefa · 0 komentarzy
Przeciążenie stresem w pracy może prowadzić do wypalenia zawodowego. Pracownik traci zainteresowanie pracą, jest coraz mniej aktywny, nie odczuwa satysfakcji z wykonywanych zadań. Wcześniej zaangażowany...
Czytaj dalej
Przykładowy projekt rozwojowy handlowców
Opublikowane 15 maja 2019 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Współcześni klienci są wymagający, mają niestandardowe oczekiwania, i chcą budować długotrwałe związki zapewniające im stabilność biznesową. O ich lojalności decyduje zarówno wartość marki i...
Czytaj dalej
Pozyskiwanie nowych klientów – PROSPECTING
Opublikowane 9 kwietnia 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Pozyskiwanie nowych klientów – PROSPECTING. Praktyczny plan działania. Skuteczne działania prospectingowe potęgują sprzedaż i minimalizują ryzyko spadku sprzedaży.
Czytaj dalej
7 sekretów prezentowania ceny
Opublikowane 28 marca 2019 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Oto 7 sekretów dotyczących prezentowania ceny, które okażą się skutecznym narzędziem w uzyskiwaniu pożądanej marży.
Czytaj dalej
Jakie cechy powinien mieć dobry lider?
Opublikowane 28 marca 2019 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Czy zastanawiałeś się kiedyś jakie cechy powinien mieć dobry lider? Odpowiedź znajdziesz w naszym nowym artykule, w którym Piotr Jankowski porusza ważne kwestie związane z...
Czytaj dalej
BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM
Opublikowane 26 marca 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
3 zasady budowania kontaktu i relacji z klientem. Klient, który znajdzie nić porozumienia z doradcą otwarcie mówi o swoich potrzebach, jest zainteresowany tym, co ma...
Czytaj dalej
Jak wybrać szkolenie?
Opublikowane 4 marca 2019 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
Szkolenie pracowników przynosi firmie wymierną wartość w postaci np. lepszych wyników sprzedażowych, większą produktywność działania, mniejszej rotacji pracowników, wyższe kwalifikacje pracowników. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych...
Czytaj dalej
Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów?
Opublikowane 19 lutego 2019 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów? Jakie elementy w czasie przygotowania do tego procesu warto wziąć pod uwagę?