Najnowsze wpisy

Czytaj dalej
Jak przygotować swój dział handlowy do sprzedaży...
Opublikowane 5 maja 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Przygotuj swój dział handlowy do sprzedaży przez telefon. Dajemy Ci konkretne wskazówki, co robić.
Czytaj dalej
Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej z klientem?
Opublikowane 16 kwietnia 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Wiem, że wielu z was włos na głowie jeży, jeśli słyszycie o telefonach. Szukasz wymówek, by tego nie robić (”muszę napisać e-mail, zrobić ofertę”...
Czytaj dalej
5 kroków do skutecznej prezentacji handlowej. Jak...
Opublikowane 30 marca 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
5 kroków do skutecznej prezentacji handlowej. Prezentacja handlowca wymaga z góry zaplanowanej struktury, obejmującej 5 ważnych elementów. KONKRETNE WSKAZÓWKI I PRZYKŁADY.
Czytaj dalej
Jak przygotować prezentację?
Opublikowane 10 marca 2020 przez Beata Kubicius w Wpisy · 0 komentarzy
Przygotowując prezentację warto jest zwrócić uwagę na zakres treści, które chcemy przekazać i na sposób uporządkowania tych treści. Jeżeli chcemy, żeby ludzie coś zapamiętali...
Czytaj dalej
Jak sprzedawać przez telefon?
Opublikowane 3 marca 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Przez telefon możesz skutecznie sprzedawać i osiągać dobre wyniki w znacznie krótszym czasie niż gdy prowadzisz tradycyjną formę sprzedaży face to face. Podczas dwu -...
Czytaj dalej
Jakie pytania zadawać w sprzedaży, by doskonale...
Opublikowane 27 lutego 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Sprzedaż to umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem. Rozmowy celowej i wciągającej, która uczestnikom ma przynieść wymierne korzyści.
Czytaj dalej
TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI >>> Pobierz bezpłatnie...
Opublikowane 26 lutego 2020 przez Beata Kubicius w SPECJALNE · 0 komentarzy
Przed Tobą trudna rozmowa o wynikach. Twój pracowników znów nie zrobił zadania na czas? Musisz udzielić komuś nagany?
Czytaj dalej
Jak zachować się asertywnie i dbać o...
Opublikowane 25 lutego 2020 przez Marta Dyda w Wpisy · 0 komentarzy
Asertywna komunikacja jest zdecydowana, ale jednocześnie respektuje ona godność naszego rozmówcy. Jej głównymi cechami są: szczerość i otwartość, a najważniejszą zasadą jest unikanie świadomego...