Wpisy użytkownika Zespół VIDI

Czytaj dalej
7 Nawyków skutecznego działania Stephena Coveya
Opublikowane 19 lutego 2018 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
Każdy z nas chce sprawnie i szybko realizować zadania. Wskazówki Coveya jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą poprawić swoje wyniki w pracy i w...
Czytaj dalej
Jak "efekt halo" wpływa na wizerunek doradcy klienta?
Opublikowane 2 lutego 2018 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
EFEKT HALO A WIZERUNEK DORADCY KLIENTA EFEKT HALO - tendencja do automatycznego przypisywania cech osobowościowych na podstawie pozytywnego lub negatywnego pierwszego wrażenia. W ramach tego...
Czytaj dalej
KRYTYKA – jak wyrażać i przyjmować trudne słowa
Opublikowane 21 listopada 2017 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
Czasem jako kierownik, szef czy człowiek musisz zmierzyć się z trudnym zadaniem, by wyrazić niepochlebne zdanie o pracy lub postawie drugiej osoby. Poniżej dowiesz się jak przyjmować krytykę...
Czytaj dalej
Poznaj prawa motywowania pracowników
Opublikowane 8 listopada 2017 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Skuteczny menedżer wie, że ludzie lepiej pracują i osiągają lepsze wyniki, jeśli są zmotywowani, zaangażowani i identyfikują się z firmą. Menedżer, który stoi na...
Czytaj dalej
Wypalenie - jak się bronić?
Opublikowane 26 października 2017 przez Zespół VIDI w Twoja extra strefa · 0 komentarzy
Wypalenie zawodowe to specjalny typ stresu w pracy - stan fizyczny, emocjonalny lub umysłowy. Osłabia Cię.
Czytaj dalej
Co daje MINDFULNESS w miejscu pracy?
Opublikowane 11 października 2017 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
„Całe nieszczęście ludzi polega na tym, że nie potrafią usiedzieć w jednym pokoju ani chwili spokojnie. W tym czasie wsadziliśmy do tego pokoju cały...
Czytaj dalej
Czas na podsumowanie - zobacz na co...
Opublikowane 4 października 2017 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Gdy wchodzimy w ostatni kwartał roku zazwyczaj czeka nas sprawozdanie z wydajności firmy. Nawet jeśli Twoja firma ma już określoną strukturę w codziennym funkcjonowaniu,...
Czytaj dalej
PROFESJONALNY HANDLOWIEC
Opublikowane 27 września 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Handlowiec może zwiększyć sprzedaż oraz realizacje zamówień, dzięki kilku technikom, które zaprezentujemy w niniejszym artykule. Te małe zachęty mogą być tym, czego potrzebujesz, aby...
Czytaj dalej
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
Opublikowane 2 sierpnia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne...
Czytaj dalej
"JA" HANDLOWIEC
Opublikowane 26 lipca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Istnieje wiele opinii na temat wagi cech, które są istotnymi determinantami jakości i efektów pracy handlowca. Poniżej przedstawię kilka z nich. Są one istotne...
Czytaj dalej
Rekomendacje i polecenia
Opublikowane 5 lipca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Jednym z elementów decydujących o sukcesie w sprzedaży jest nawyk ciągłego poszukiwania potencjalnych klientów. „Zimne telefony”, najczęściej stosowane przyprawiają o „ból głowy” wielu handlowców....
Czytaj dalej
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
Opublikowane 28 czerwca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych.