Najnowsze wpisy

Czytaj dalej
Gorące techniki telefonowania „na zimno”
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Sprzedaż oparta na poleceniach oraz bazująca na kontaktach biznesowych jest bardzo skuteczna. Ale co zrobić jeśli ilość poleceń nie jest wystarczająca do realizacji planu...
Czytaj dalej
Najgroźniejsza broń handlowca
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
W myśl ogólnie przyjętej teorii wszyscy lubimy kupować, ale nikt nie lubi, gdy ktoś próbuje nam coś sprzedać. Gdy jesteśmy klientem ta wiedza nam...
Czytaj dalej
ODMOWA KLIENTA – NAJWIĘKSZY LĘK HANDLOWCA
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Powszechnie wiadomo, że nieodłącznym elementem pracy w sprzedaży jest zderzenie z odmową klienta. Często powód rezygnacji z zakupu nie zależy od sprzedawcy.
Czytaj dalej
Jak motywować ludzi? Kilka wskazówek dla Ciebie !
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Pracownicy i produkt są kluczem sukcesu firmy. A jednym z najważniejszych czynników wpływających na jakoś pracy i stosunek pracowników do wykonywanych zadań , a...
Czytaj dalej
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
Opublikowane 25 stycznia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
3 zasady budowania kontaktu i relacji z klientem. Klient, który znajdzie nić porozumienia z doradcą otwarcie mówi o swoich potrzebach, jest zainteresowany tym, co ma...
Czytaj dalej
Jak wybrać skuteczne szkolenie sprzedażowe
Opublikowane 18 stycznia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Szkolenia handlowe, to jedne z najczęściej wybieranych szkoleń na rynku. Nie dziwi więc, że większość firm szkoleniowych ma w swoim portfolio szkolenia dedykowane działom...
Czytaj dalej
Jak rozpocząć skuteczną sprzedaż doradczą: Kluczowe jest...
Opublikowane 13 grudnia 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Skuteczne techniki badania potrzeb klienta w procesie sprzedaży. Klient zdecyduje się na zakup naszego produktu, gdy uświadomi sobie, że faktycznie go potrzebuje. Jak sprawić,...
Czytaj dalej
List pracującej mamy do świętego Mikołaja
Opublikowane 5 grudnia 2016 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
Cały rok byłam bardzo grzeczną mamusią. Karmiłam, myłam i głaskałam na żądanie dwójkę moich dzieci...

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.