Najnowsze wpisy

Czytaj dalej
Najczęstsze błędy sprzedawców
Opublikowane 9 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
To, że właściwe słuchanie swojego rozmówcy jest ważne, wie każdy. No dobrze, prawie każdy.
Czytaj dalej
Trzy obszary w pracy managera.
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Wbrew powszechnej opinii, zarządzanie ludźmi nie jest prostą czynnością. Można nawet powiedzie, że jest jedną z trudniejszych rzeczy w ujęciu pracy zawodowej. Dlaczego tak...
Czytaj dalej
Tymi zwrotami zaangażujesz klienta podczas rozmowy telefonicznej
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Rozmowa przez telefon to jedna z najbardziej efektywnych form sprzedaży. Pozwala na kontakt z dużą liczbą osób w ciągu krótkiego czasu, wymaga jednak dużych...
Czytaj dalej
5 zasad skutecznej motywacji
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Jak sprawić, by pracownicy w Twoim zespole mieli wiele energii i zapału do pracy? Co zrobić, aby byli podekscytowani swoją rolą w firmie i...
Czytaj dalej
Klient nasz pan, czyli co można zyskać...
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego niektórzy klienci kupują ciągle potrzebne produkty w jednej firmie? Dlaczego nie szukają alternatywnego dostawcy?
Czytaj dalej
10 rad jak być dobrym szefem sprzedaży
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Pytanie wydaje się banalne, ale to przecież cel każdego menedżera. Bycie dobrym szefem prawie zawsze oznacza dobre wyniki sprzedażowe.
Czytaj dalej
Dlaczego klient kupuje i dlaczego rezygnuje?
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi...
Czytaj dalej
Najlepsi handlowcy sprzedają 10 razy więcej od przeciętnych
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Na przestrzeni ostatnich 4 dekad Instytut Gallupa przeprowadził badanie różnic pomiędzy najlepszymi a przeciętnymi sprzedawcami. Przeprowadzono wywiady z ponad 250 000 handlowcami, 25 000...