Czy pracownicy słyszą, jak ich chwalisz? Jak...
Opublikowane
27
stycznia
2017
przez
Beata Kubicius w
Strefa szefa
·
Chwalenie ludzi w taki sposób, by motywować ich do zaangażowania w pracę, aby po prostu im się chciało, to wymagające zadanie.
Gorące techniki telefonowania „na zimno”
Opublikowane
27
stycznia
2017
przez
Marek Waśkiewicz w
Strefa handlowca
·
Sprzedaż oparta na poleceniach oraz bazująca na kontaktach biznesowych jest bardzo skuteczna. Ale co zrobić jeśli ilość poleceń nie jest wystarczająca do realizacji planu...
Najgroźniejsza broń handlowca
Opublikowane
27
stycznia
2017
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
W myśl ogólnie przyjętej teorii wszyscy lubimy kupować, ale nikt nie lubi, gdy ktoś próbuje nam coś sprzedać. Gdy jesteśmy klientem ta wiedza nam...
ODMOWA KLIENTA – NAJWIĘKSZY LĘK HANDLOWCA
Opublikowane
27
stycznia
2017
przez
Marek Waśkiewicz w
Strefa handlowca
·
Powszechnie wiadomo, że nieodłącznym elementem pracy w sprzedaży jest zderzenie z odmową klienta. Często powód rezygnacji z zakupu nie zależy od sprzedawcy.
Jak motywować ludzi? Kilka wskazówek dla Ciebie !
Opublikowane
27
stycznia
2017
przez
Beata Kubicius w
Strefa szefa
·
Pracownicy i produkt są kluczem sukcesu firmy. A jednym z najważniejszych czynników wpływających na jakoś pracy i stosunek pracowników do wykonywanych zadań , a...
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
Opublikowane
25
stycznia
2017
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
3 zasady budowania kontaktu i relacji z klientem.
Klient, który znajdzie nić porozumienia z doradcą otwarcie mówi o swoich potrzebach, jest zainteresowany tym, co ma...
Jak wybrać skuteczne szkolenie sprzedażowe
Opublikowane
18
stycznia
2017
przez
Zespół VIDI w
Strefa szefa
·
Szkolenia handlowe, to jedne z najczęściej wybieranych szkoleń na rynku. Nie dziwi więc, że większość firm szkoleniowych ma w swoim portfolio szkolenia dedykowane działom...
Jak rozpocząć skuteczną sprzedaż doradczą: Kluczowe jest...
Opublikowane
13
grudnia
2016
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Skuteczne techniki badania potrzeb klienta w procesie sprzedaży. Klient zdecyduje się na zakup naszego produktu, gdy uświadomi sobie, że faktycznie go potrzebuje. Jak sprawić,...