Najnowsze wpisy

Czytaj dalej
5 kroków do skutecznej prezentacji handlowej. Jak...
Opublikowane 30 marca 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
5 kroków do skutecznej prezentacji handlowej. Prezentacja handlowca wymaga z góry zaplanowanej struktury, obejmującej 5 ważnych elementów. KONKRETNE WSKAZÓWKI I PRZYKŁADY.
Czytaj dalej
Jak przygotować prezentację?
Opublikowane 10 marca 2020 przez Beata Kubicius w Wpisy · 0 komentarzy
Przygotowując prezentację warto jest zwrócić uwagę na zakres treści, które chcemy przekazać i na sposób uporządkowania tych treści. Jeżeli chcemy, żeby ludzie coś zapamiętali...
Czytaj dalej
Jak sprzedawać przez telefon?
Opublikowane 3 marca 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Przez telefon możesz skutecznie sprzedawać i osiągać dobre wyniki w znacznie krótszym czasie niż gdy prowadzisz tradycyjną formę sprzedaży face to face. Podczas dwu -...
Czytaj dalej
Jakie pytania zadawać w sprzedaży, by doskonale...
Opublikowane 27 lutego 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Sprzedaż to umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem. Rozmowy celowej i wciągającej, która uczestnikom ma przynieść wymierne korzyści.
Czytaj dalej
TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI >>> Pobierz bezpłatnie...
Opublikowane 26 lutego 2020 przez Beata Kubicius w SPECJALNE · 0 komentarzy
Przed Tobą trudna rozmowa o wynikach. Twój pracowników znów nie zrobił zadania na czas? Musisz udzielić komuś nagany?
Czytaj dalej
Jak zachować się asertywnie i dbać o...
Opublikowane 25 lutego 2020 przez Marta Dyda w Wpisy · 0 komentarzy
Asertywna komunikacja jest zdecydowana, ale jednocześnie respektuje ona godność naszego rozmówcy. Jej głównymi cechami są: szczerość i otwartość, a najważniejszą zasadą jest unikanie świadomego...
Czytaj dalej
Jak sprzedawać, by klient kupił?
Opublikowane 20 lutego 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego słabe badanie potrzeb, brak relacji nie pozwala dotrzeć do Twojego klienta? W takim razie jak przemodelować działania Twoich handlowców, by ich działania przyniosły...
Czytaj dalej
Wrogość i negatywne nastawienie członków zespołu -...
Opublikowane 18 lutego 2020 przez Beata Kubicius w SPECJALNE · 0 komentarzy
Niechęć, nieufność czy negatywne nastawienie do osób, z którymi współpracujemy często jest nieświadomym działaniem naszych współpracowników. Dlaczego nieświadomym?