Dlaczego Ludzie Kupują

Opublikowane 31 października 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca

Klienta motywuje przekonanie, że: 


  • produkt rozwiąże pewne problemy; 
  • cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; 
  • produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi wydatków i zapobiegnie marnotrawstwu.



Klienta motywuje przekonanie, że:

  • produkt rozwiąże pewne problemy;
  • cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta;
  • produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi wydatków i zapobiegnie marnotrawstwu;
  • produkt uprości produkcję;
  • produkt przyczyni się do wzrostu prestiżu firmy lub jednostki;
  • produkt przyczyni się do pokonania konkurencji;
  • sprzedawca wzbudza zaufanie;
  • sprzedawca jest pewny siebie i entuzjastyczny;
  • sprzedawca jest uprzejmy i przyjaźnie nastawiony;
  • oferta jest dobrze przygotowana;
  • sprzedawca doskonale zna produkt i umie go prosto i przekonująco przedstawić;
 

Klient zniechęca się, ponieważ:

  • sprzedawca jest niechlujny, zaniedbany, źle ubrany;
  • samochód sprzedawcy przypomina kurnik;
  • maniery sprzedawcy pozostawiają wiele do życzenia;
  • sprzedawcy brakuje wiary w siebie, firmę i produkt;
  • sprzedawca posiada powierzchowną wiedzę o produkcie;
  • katalogi są złej jakości;
  • firma ma złą reputację;
  • cena jest wygórowana;

Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
Skuteczne delegowanie zadań pracownikom
Delegowanie zadań to jedno z bazowych umiejętności kadry kierowniczej. Wydaje się banalnym zadaniem – czyli poproszenie kogoś, by coś dla nas zrobił. Tylko dlaczego czasem [...]
Zobacz wpis
Motywowanie pracowników - 10 kroków
Nikt nie chce pracować za darmo, przynajmniej nie w każdej sytuacji. Warto powiedzieć, że same pieniądze nie są jedynym motywatorem do efektywnej pracy. [...]
Zobacz wpis
Wymagające rozmowy z pracownikami, czyli jak dyscyplinować, chwalić i motywować?
Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek. [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.