Dlaczego Ludzie Kupują

Opublikowane 31 października 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca

Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi wydatków i zapobiegnie marnotrawstwu.



Klienta motywuje przekonanie, że:

  • produkt rozwiąże pewne problemy;
  • cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta;
  • produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi wydatków i zapobiegnie marnotrawstwu;
  • produkt uprości produkcję;
  • produkt przyczyni się do wzrostu prestiżu firmy lub jednostki;
  • produkt przyczyni się do pokonania konkurencji;
  • sprzedawca wzbudza zaufanie;
  • sprzedawca jest pewny siebie i entuzjastyczny;
  • sprzedawca jest uprzejmy i przyjaźnie nastawiony;
  • oferta jest dobrze przygotowana;
  • sprzedawca doskonale zna produkt i umie go prosto i przekonująco przedstawić;
 

Klient zniechęca się, ponieważ:

  • sprzedawca jest niechlujny, zaniedbany, źle ubrany;
  • samochód sprzedawcy przypomina kurnik;
  • maniery sprzedawcy pozostawiają wiele do życzenia;
  • sprzedawcy brakuje wiary w siebie, firmę i produkt;
  • sprzedawca posiada powierzchowną wiedzę o produkcie;
  • katalogi są złej jakości;
  • firma ma złą reputację;
  • cena jest wygórowana;

Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
Jak wybrać skuteczne szkolenie sprzedażowe
Szkolenia handlowe, to jedne z najczęściej wybieranych szkoleń na rynku. Nie dziwi więc, że większość firm szkoleniowych ma w swoim portfolio szkolenia dedykowane działom [...]
Zobacz wpis
FINALIZACJA SPRZEDAŻY KLUCZEM DO SUKCESU – PRAWDA CZY MIT?
Zamknięcie hipotetyczne, zamknięcie alternatywne, metoda ostatniej szansy, kupno z prawem zwrotu. Techniki zamknięcia sprzedaży to jedne z najpopularniejszych w całym arsenale narzędzi wykorzystywanych [...]
Zobacz wpis
ZAMIAST KREOWAĆ POTRZEBY WYCIĄGNIJ JE Z KLIENTA! BADANIE POTRZEB KLUCZEM DO DOBREJ SPRZEDAŻY
Klient zdecyduje się na zakup naszego produktu, gdy uświadomi sobie, że faktycznie go potrzebuje. Jak sprawić, aby klient powiedział nam, co takiego w naszym [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.