Jak rozmawiać z Klientem przez telefon, by nie być jak nachalnych sprzedawców „garnków”?

Opublikowane 8 kwietnia 2023 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca

Masz już dość słuchania w słuchawce telefonu NIE DZIĘKUJĘ, NIE JESTEM ZAINTERESOWANY




ZAPAMIĘTAJ ! W przypadku sprzedaży telefonicznej najwięcej zależy od Ciebie :)  Od kompetencji i umiejętności. 



Ważne jest jak sprzedajesz, a nie co sprzedajesz. Twoje kompetencje to twoja moc, nadająca działaniom skuteczności.

W sprzedaży ważne jest, by pracować mądrze #pracujmadrze.



  1. Co warto posiadać oprócz entuzjazmu w rozmowie telefonicznej z klientem?
  2. Plan sprzedażowej rozmowy przez telefon.
  3. Plan efektywnego działania handlowca - wskazówka VIDI 
  4. Jak przestać się bać dzwonić do klientów?






Nie sztuką jest wykonać 100 telefonów dziennie i starając się umówić np. na spotkanie on-line i mieć skuteczność 10 spotkań na 100 rozmów,  z czego do skutku dojdzie raptem 6, a jakikolwiek rezultat da 1 spotkanie


Czy to już pokazuję Ci, jak ważne jest pracować mądrze? Dlatego ważne jest, by doskonalić swoje umiejętności, kompetencję, by nasze działania przynosiły nam rezultaty i wyniki, jakich oczekujemy. #liczysierezultat


To, co mówisz do klienta, jest ważne, jednak bardzo ważny jest to, jak mówisz.


Pewność siebie i entuzjazm to twoja broń, jednak 

ZNAJ SWOJEGO KLIENTA

ZNAJ SWÓJ PRODUKT 

ZAPLANUJ ROZMOWĘ

i PRZYGOTOWANIE do działania i do przeprowadzenia profesjonalnej rozmowy To podwaliny twojego sukcesu.


 "Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów” Albert Einstein


Ustal plan działania i wyznacz kamienie milowe, które ułatwią strategiczne działanie:


  1. Do kogo dzwonisz - jak wyznaczyć swoją grupę docelową przeczytasz "Jak określić avatar idealnego klienta?"

  2. Biały wywiad- dowiedz się jak najwięcej i jak najszybciej o firmie/kliencie, do którego dzwonisz

  3. Elevetero spech- czym przykujesz uwagę klienta?

  4. Plan rozmowy:

    1. co koniecznie musi znaleźć się z twoje rozmowę, 

    2. co chciałby się dowiedzieć,

    3. jakie masz cel rozmowy,

    4. co chcesz uzyskać,

    5. jakie pytania chcesz zadać klientowi.

  5. Co dalej - ustal czy wysyłasz ofertę i umawiasz się na kolejną rozmowę, czy umawiasz się na spotkanie on-line w wirtualnym pokoju na zoom, czy Skype.



WSKAZÓWKA VIDI


My w naszym biurze mamy złote godziny: od 9 do 14 - PRIORYTET TO ROZMOWY Telefoniczne Z KLIENTAMI -  w tym czasie nie ma robienia ofert, potwierdzeń, raportów SKUPIAMY całą naszą uwagę na rozmowach telefonicznych. Oderwać nas może od tego tylko mega pilna sprawa i to się sprawdza. 

Każde inne zadanie jest przenoszone na godziny od 14 do 16. lub od 8 do 9.


Po wprowadzeniu złotych godzin, na telefoniczny kontakt z klientem, efektywność wszystkich zdecydowanie wzrosła.



Jak przestać bać się dzwonienia? 


Jeśli telefon jest wykonany zgodnie z efektywnymi zasadami.

Jeśli posiadasz kompetencje niezbędne do sprzedaży telefonicznej, która odbiega od tradycyjnego działania handlowego i ma swoje ograniczenia. To na pewno dasz radę.


Jedno jest pewne: działaj, myśl, trenuj! Analizuj swoje działania. Sprawdzaj co wymaga poprawy. Co możesz usprawnić?

Wiem, że wielu z Was nie lubi sprzedaży zdanej i włos mu się na głowie jeży jak ma chwycić za słuchawkę

  • Nie wiesz, jak dobrze zacząć rozmowę, by klient chciał rozmawiać

  • Boisz się, że usłyszysz NIE DZIĘKUJĘ NIE JESTEM ZAINTERESOWANY

  • Wiesz, że masz tylko chwile i nie wiesz, jak dobrze przeprowadzić prezentację, więc mówisz szybko i słyszysz NIE 

  • Nie wiesz, jak przykuć uwagę klienta

  • Jesteś sfrustrowany, bo nie realizujesz celów sprzedażowych i nie masz premii.


Pokażemy, od czego zacząć, jak ułożyć rozmowę, by przebiegła sprawie. Jak prezentować produkt czy radzić sobie z obiekcjami.



Takie kompetencje można zdobyć w czasie szkolenia:



Skuteczna sprzedaż przez telefon i e-mail


Dowiesz się:

 

► Jakie dobrze rozpocząć pierwszą „zimną” rozmowę, czyli od czego zacząć?

► Jakie są składniki dobrej rozmowy telefonicznej?

► Czego unikać w czasie pierwszego zimnego kontaktu

► Jak przeprowadzić prezentację i radzić sobie z obiekcjami

► Jak zamknąć rozmowę i zapytać o zamówienie?

 

Pokażemy, od czego zacząć, jak ułożyć rozmowę, by przebiegła sprawie. Jak prezentować produkt czy radzić sobie z obiekcjami.




Szkolenie Skuteczna sprzedaż zdalna przez telefon i e-mail skierowane jest dla handlowców obudzonych w nowej rzeczywistości.

Twój dział handlowy musi zdobyć nowe umiejętności, by w obecnej sytuacji przyciągnąć klientów?

Twoi handlowcy do tej pory mieli bezpośredni kontakt z klientem, a teraz muszą zmienić formę pracy?

Zapisz swoich handlowców na szkolenie! Daj im narzędzia do pracy, by mogli działać skutecznie i realizować cele, gdy stoją przed nimi nowe wyzwania jak sprzedaż przez telefon czy e-mail.

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową.   


Czas trwania: 1 dzień - 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.


Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem. 


ZAPISZ PRACOWNIKÓW NA TO SZKOLENIE! WYBIERZ TERAZ odpowiedni termin szkolenia  


Zależy mi na tym byś umiała swoim klientem pokazać swoje usługi, tak by chcieli je kupić.  


Masz jeszcze jakieś pytania? Napisz do mnie!





Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
Dlaczego Ludzie Kupują
Co motywuje klienta do zakupów? Czego szukają klienci? Co przekonuje klienta do zakupów? [...]
Zobacz wpis
Sprawdzanie Lojalności Klienta
Mały chłopiec wszedł do sklepu i zapytał właściciela, czy może skorzystać z telefonu. [...]
Zobacz wpis
7 sekretów prezentowania ceny
Oto 7 sekretów dotyczących prezentowania ceny, które okażą się skutecznym narzędziem w uzyskiwaniu pożądanej marży. [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.