Szkolenie dla działu handlowego, który chcą zdobywać nowych klientów przez telefon i generować sprzedaż u obecnych klientów, bez konieczności ciągłych wizyt.
Jako szef działu handlowego, z pewnością zdaje sobie Pan/Pani sprawę, jak istotne jest efektywne pozyskiwanie klientów przez telefon. Wiem, że Pańscy handlowcy pracują ciężko, wykonują wiele połączeń, jednak oczekiwane rezultaty nie są zawsze zadowalające.
Jeżeli zdarza się, że otrzymują Państwo wymówki typu "nie jestem zainteresowany" lub "odkładam decyzję na później", mogę pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Pragnę zaproponować Państwu praktyczny warsztat szkoleniowy z zakresu "SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ - jak sprzedawać i prezentować produkty".
Pokażemy jak profesjonalnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne, tak aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi produktami i usługami. Nasza metodyka krok po kroku wskazuje, jak przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, unikając pułapek i zagrożeń związanych z tą formą kontaktu.
Państwa handlowcy zdobędą cenne umiejętności, które pozwolą im skutecznie pozyskiwać klientów przez telefon.
Dowiedzą się, jak zdobyć uwagę klienta już na samym początku rozmowy i zainteresować go oferowanymi produktami.
Pokażemy, jak skutecznie radzić sobie z różnymi typami obiekcji, takimi jak "nie jestem zainteresowany" czy "już korzystam z innego dostawcy".
Celem warsztatów jest przygotowanie handlowca do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych prowadzonych zdalnie.
W czasie szkolenia pokazujemy, jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi produktami i usługami. Pokazujemy krok po kroku, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną. Szkolenie wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu i przygotuje handlowców do tej formy aktywność.
Dowiesz się jak być profesjonalnym handlowcem i sprzedawać przez telefon, dobrze reprezentując firmę, dbając o jej wizerunek.
Dowiesz się jak przygotować się do rozmowy, od czego zacząć by klient chciała dalej rozmawiać.
Dowiesz się, od czego zacząć rozmowę by nie usłyszeć: nie dziękuję, nie jestem zainteresowany, mam już swojego dostawcę itp
Dowiesz się jak skutecznie prowadzić rozmowę, by zamykać sprzedaż.
DOWIEDZĄ SIĘ RÓWNIEŻ JAK:
prezentować rozwiązania potrzebne klientowi, tak by sam chciał kupić
jak rozmawiać i prowadzić prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta
kontraktować rozmowy, by nie były odwlekane i uzyskiwać jasne deklarację by nie tracić czasu
skutecznie pokonywać obiekcje takie jak: „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”
przyspieszyć sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie
skutecznie finalizować transakcje
Czas trwania: 1 dzień - 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.
Szkolenie skierowane do: osób pracujący z telefonem, call center, pracowników bok, telemarketerów, osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C) i mają już doświadczenie w pracy handlowca.
WYBIERZ:
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:
E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)
Łączna wartość bonusów: 488 zł
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.
ul. P. Skargi 6B
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
NIP: 651-102-47-89
Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?
Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.
Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.
Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!
Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.