Aktywny warsztat szkoleniowy, w czasie którego ćwiczysz i w czasie praktycznej części poznajesz i wdrażasz zasady efektywnej komunikacji i budowania asertywnej postawy.
Umiejętności poznane na treningu znajdą zastosowanie w pracy, a jakość wzajemnej komunikacji i współpracy na zawsze się zmieni.
Dobra komunikacja w zespole oznacza taki sposób mówienia i słuchania, który umożliwia wzajemne rozumienie się, a w warunkach sprzyjających prowadzi do rozwiązania konfliktowego problemu.
Szkolenie pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Ponadto, uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę. Pokazuje jak sobie radzić z rożnymi typami współpracowników.
Korzyści dla Ciebie:
poznasz znaczenie komunikacji w relacjach biznesowych
poznasz techniki autoprezentacji i wywierania wpływu na odbiorcę
poznasz skuteczne narzędzia komunikacji werbalnej i niewerbalnej
poznasz różnice między słyszeniem a słuchaniem
poznasz techniki asertywności w procesie skutecznej komunikacji
Komunikacja to niezwykle istotny element w życiu – może ułatwiać lub utrudniać pracę. Dlatego warto poznać zasady komunikacji i asertywności, aby skutecznie komunikować się z współpracownikami. Jest ważną częścią pracy zespołu, gdyż zdecydowana większość zadań jest wykonywana dzięki współpracy menadżera i członków jego zespołu.
,,Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny.” John D. Rockefeller
Podczas warsztatu w czasie praktycznych ćwiczeń pokażemy jak rozpoznawać i dostosowywać swój styl komunikacji do różnych typów osobowości. Poznasz zasady mowy ciała oraz najczęściej spotykane bariery w procesach komunikacji. Pokażemy w trakcie scenek i case study jak asertywnie odpowiadać i uzyskać efekt porozumienia. Przećwiczysz techniki budowania pozytywnych relacji, otrzymasz narzędzia pozwalające na skuteczne radzenie sobie w sytuacjach trudnych związanych z komunikacją.
Szkolenie prowadzi psycholog i psychoterapeuta, trener w obszarze psychologii organizacji i zarządzania z bardzo dużym doświadczeniem biznesowym.
Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.
Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.
ul. P. Skargi 6B
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
NIP: 651-102-47-89
Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?
Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.
Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.
Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!
Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.