Jako szef zespołu, być może stajesz codziennie przed wyzwaniami, które testują Twoje umiejętności kierowania i motywowania zespołu. Może masz wrażenie, że Twoje komunikaty nie są odpowiednio rozumiane lub że Twoje metody motywacji nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Frustracja i poczucie stagnacji mogą być obecne, gdy zauważasz, że zespół nie realizuje zadań z oczekiwaną efektywnością lub gdy konflikty zaczynają wpływać na atmosferę pracy. Jeśli te problemy brzmią znajomo, nasze intensywne szkolenie jest odpowiedzią na Twoje potrzeby.
Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na któreś z tych pytań, warsztaty z nowoczesnych technik kierowania i motywowania pracowników są dla Ciebie.
Podczas naszego szkolenia zgłębisz wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci:
Efektywniej komunikować się, wykorzystując techniki, które zwiększą zrozumienie i poprawią przepływ informacji w zespole.
Motywować pracowników indywidualnie i jako grupę, by osiągać wyznaczone cele.
Rozwiązywać konflikty i zarządzać stresem, co przyczyni się do lepszego klimatu pracy.
Wykorzystywać potencjał każdego pracownika, co zwiększy ogólną produktywność i satysfakcję z pracy.
Komunikację efektywną i zrozumiałą dla Twojego zespołu: Nauczysz się, jak mówić, aby słuchano i działać, aby osiągać wyniki. Poznasz techniki pracy i sposoby komunikacji, które sprawią, że Twój zespół będzie pracować wydajniej, a współpraca i świadomość celów będą na najwyższym poziomie.
Pobudzanie działania w zespole. Sztukę zadawania pytań prowadzących do lepszej wydajności: Zadawaj pytania, które inspirują do myślenia i działania. Warsztaty nauczą Cię, jak budować relacje z pracownikami, by pracowali z zaangażowaniem, poprzez stawianie pytań otwierających na nowe pomysły i rozwiązania.
Delegowanie z językiem korzyści dla pracownika i firmy: Dowiedz się, jak przekazywać zadania, aby były przyjmowane z entuzjazmem i realizowane efektywnie. Pokażemy krok po kroku, jak delegować zadania i motywować pracowników, by chętniej i efektywniej wykonywali powierzone im obowiązki. Dowiesz się, jak budować relację z pracownikami, by pracowali z zaangażowaniem.
Budowanie konstruktywnej informacji zwrotnej: Kreowanie feedbacku, który jest postrzegany jako wartość i motywacja do rozwoju. Nauczysz się, jak skutecznie kontrolować i egzekwować zadania tak, aby pracownicy czuli odpowiedzialność za to, co robią oraz odbierali feedback jako narzędzie wspierające ich rozwój. Poznasz techniki radzenia sobie w sytuacji trudnych rozmów z pracownikami.
Kontrolę jako narzędzie motywacji: Ustalanie warunków, w których kontrola przestaje być źródłem stresu, a staje się elementem wspierającym rozwój. Poznasz skuteczne narzędzia budowania zaufania oraz lojalność i atmosferę wzajemnego wsparcia i współpracy.Dowiesz się, jak skutecznie kontrolować i egzekwować zadania tak, aby pracownicy czuli odpowiedzialność za to, co robią.
Doradztwo i wspieranie pracownika: Jak być liderem, który staje się źródłem wsparcia, a nie presji. Dowiesz się, jak radzić sobie w sytuacji trudnych rozmów z pracownikami, budując relacje oparte na wzajemnym szacunku i zrozumieniu. Poznasz skuteczne narzędzia budowania zaufania oraz lojalność i atmosferę wzajemnego wsparcia i współpracy.
Jako szef zespołu każdego dnia stajesz przed wyzwaniem, jakim jest kierowanie grupą ludzi i Twoim zadaniem jest, by realizowali zadania.
Wiemy, z jakimi wyzwaniami mierzy się każdego dnia szef zespołu: wiele zadań do wykonania, kontrola i delegowanie, motywowanie tak, aby pracownicy czuli Twoje wsparcie i jednocześnie czuje oko. Trudne rozmowy, rozwiązywanie konfliktów to tylko wierzchołek z góry Twoich wyzwań.
Każdego roku szkolimy setki szefów, kierowników i właścicieli firm, pokazując, jak kierować zespołem, by zespół działa skutecznie i samodzielnie.
W czasie szkolenia pokazujemy jak zarządzać zespołem, kierować i delegować zadania, kontrolować pracowników rozwiązywać sytuacje konfliktowe.
Szczegóły:
Adresaci: Dyrektorzy, managerowie, kadra kierownicza, dział HR, osoby zarządzające, właściciele firm.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe od 9:00 do 16:00 (16 godzin szkoleniowych w tym 1 godziny konsultacji z trenerem, gdy chcesz doprecyzować coś indywidualnie do swoje specyfiki pracy lub omówić jednostkowo)
Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe, karty pracy
Certyfikat ukończenia szkolenia
Materiały ułatwiające wdrożenie i implementację
OPINIE UCZESTNIKÓW ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW
Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.
Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
Odkryj nasze innowacyjne warsztaty szkoleniowe online, które łączy wygodę Twojego domu lub biura z energią i interaktywnością tradycyjnej sali szkoleniowej. Dzięki spotkaniu on-line na żywo, realizowanej za pomocą kamery i mikrofonu, każda sesja oferuje autentyczne, dynamiczne doświadczenie edukacyjne. Będziesz mógł nie tylko obserwować i słuchać treści kursu, ale także aktywnie uczestniczyć w dyskusjach, zadawać pytania i angażować się w interakcje z trenerem oraz innymi uczestnikami. Nasz trener, widoczny i słyszalny w czasie rzeczywistym, sprawia, że każda chwila szkolenia jest pełna inspiracji i osobistego zaangażowania, zapewniając unikalną i interaktywną ścieżkę nauki.
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały:
E-book Jak dyscyplinować pracowników, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)
Łączna wartość bonusów: 288 zł
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.
ul. P. Skargi 6B
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
NIP: 651-102-47-89
Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?
Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.
Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.
Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!
Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.