Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

KIEROWANIE ZESPOŁEM - nowoczesne techniki kierowania i motywowania pracowników

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane KIEROWANIE ZESPOŁEM - nowoczesne techniki kierowania i motywowania pracowników

Warsztat szkoleniowy "KIEROWANIE ZESPOŁEM - Nowoczesne Techniki Kierowania i Motywowania Pracowników"

Czy odczuwasz wyzwania związane z zarządzaniem zespołem?

Jako szef zespołu, być może stajesz codziennie przed wyzwaniami, które testują Twoje umiejętności kierowania i motywowania zespołu. Może masz wrażenie, że Twoje komunikaty nie są odpowiednio rozumiane lub że Twoje metody motywacji nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Frustracja i poczucie stagnacji mogą być obecne, gdy zauważasz, że zespół nie realizuje zadań z oczekiwaną efektywnością lub gdy konflikty zaczynają wpływać na atmosferę pracy. Jeśli te problemy brzmią znajomo, nasze intensywne szkolenie jest odpowiedzią na Twoje potrzeby.

 Czy ten warsztat jest dla Ciebie

Jeśli:

  • Czy chcesz skuteczniej komunikować się i być lepiej rozumianym przez swój zespół?
  • Czy potrzebujesz nowych strategii motywowania różnych osobowości w zespole?
  • Czy szukasz sposobów na efektywne zarządzanie stresem i konfliktami?
  • Czy chcesz maksymalnie wykorzystać potencjał swojego zespołu?

Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na któreś z tych pytań, warsztaty z nowoczesnych technik kierowania i motywowania pracowników są dla Ciebie.


Jakie korzyści przyniosą warsztaty?

Podczas naszego szkolenia zgłębisz wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci:

 Efektywniej komunikować się, wykorzystując techniki, które zwiększą zrozumienie i poprawią przepływ informacji w zespole.

 Motywować pracowników indywidualnie i jako grupę, by osiągać wyznaczone cele.

 Rozwiązywać konflikty i zarządzać stresem, co przyczyni się do lepszego klimatu pracy.

Wykorzystywać potencjał każdego pracownika, co zwiększy ogólną produktywność i satysfakcję z pracy.

Jakie kompetencję zostaną wzmocnione?

Program szkolenia obejmuje:

  • Praca z przekonaniami ograniczającymi – jak je identyfikować i przekształcać na motywujące siły.
  • Utrzymanie efektywności w zespole – techniki pobudzania działania i zaangażowania.
  • Zasady skutecznego przywództwa i budowanie autorytetu.
  • Zaawansowana komunikacja – sztuka zadawania właściwych pytań i efektywna informacja zwrotna.
  • Delegowanie – zasady i warsztaty praktyczne, które zmienią Twoje podejście do rozdzielania obowiązków.
     

1

Komunikację efektywną i zrozumiałą dla Twojego zespołu: Nauczysz się, jak mówić, aby słuchano i działać, aby osiągać wyniki. Poznasz techniki pracy i sposoby komunikacji, które sprawią, że Twój zespół będzie pracować wydajniej, a współpraca i świadomość celów będą na najwyższym poziomie.

2

Pobudzanie działania w zespole. Sztukę zadawania pytań prowadzących do lepszej wydajności: Zadawaj pytania, które inspirują do myślenia i działania. Warsztaty nauczą Cię, jak budować relacje z pracownikami, by pracowali z zaangażowaniem, poprzez stawianie pytań otwierających na nowe pomysły i rozwiązania.


3  

Delegowanie z językiem korzyści dla pracownika i firmy: Dowiedz się, jak przekazywać zadania, aby były przyjmowane z entuzjazmem i realizowane efektywnie. Pokażemy krok po kroku, jak delegować zadania i motywować pracowników, by chętniej i efektywniej wykonywali powierzone im obowiązki. Dowiesz się, jak budować relację z pracownikami, by pracowali z zaangażowaniem.

 

Budowanie  konstruktywnej informacji zwrotnej: Kreowanie feedbacku, który jest postrzegany jako wartość i motywacja do rozwoju. Nauczysz się, jak skutecznie kontrolować i egzekwować zadania tak, aby pracownicy czuli odpowiedzialność za to, co robią oraz odbierali feedback jako narzędzie wspierające ich rozwój. Poznasz techniki radzenia sobie w sytuacji trudnych rozmów z pracownikami.

5  

Kontrolę jako narzędzie motywacji: Ustalanie warunków, w których kontrola przestaje być źródłem stresu, a staje się elementem wspierającym rozwój. Poznasz skuteczne narzędzia budowania zaufania oraz lojalność i atmosferę wzajemnego wsparcia i współpracy.Dowiesz się, jak skutecznie kontrolować i egzekwować zadania tak, aby pracownicy czuli odpowiedzialność za to, co robią.

6

Doradztwo i wspieranie pracownika: Jak być liderem, który staje się źródłem wsparcia, a nie presji. Dowiesz się, jak radzić sobie w sytuacji trudnych rozmów z pracownikami, budując relacje oparte na wzajemnym szacunku i zrozumieniu. Poznasz skuteczne narzędzia budowania zaufania oraz lojalność i atmosferę wzajemnego wsparcia i współpracy.

   

Jako szef zespołu każdego dnia stajesz przed wyzwaniem, jakim jest kierowanie grupą ludzi i Twoim zadaniem jest, by realizowali zadania. 

Wiemy, z jakimi wyzwaniami mierzy się każdego dnia szef zespołu: wiele zadań do wykonania, kontrola i delegowanie, motywowanie tak, aby pracownicy czuli Twoje wsparcie i jednocześnie czuje oko. Trudne rozmowy, rozwiązywanie konfliktów to tylko wierzchołek z góry Twoich wyzwań.

 

Każdego roku szkolimy setki szefów, kierowników i właścicieli firm, pokazując, jak kierować zespołem, by zespół działa skutecznie i samodzielnie. 

W czasie szkolenia pokazujemy jak zarządzać zespołem, kierować i delegować zadania, kontrolować pracowników rozwiązywać sytuacje konfliktowe.


 



Szczegóły:

  • Adresaci: Dyrektorzy, managerowie, kadra kierownicza, dział HR, osoby zarządzające, właściciele firm.

  • Czas trwania2 dni szkoleniowe  od 9:00 do 16:00  (16 godzin szkoleniowych w tym 1 godziny konsultacji z trenerem, gdy chcesz doprecyzować coś indywidualnie do swoje specyfiki pracy lub omówić jednostkowo)

Co otrzymasz:
  • Konsultacje z ekspertem VIDI

  • Materiały szkoleniowe, karty pracy

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • Materiały ułatwiające wdrożenie i implementację

 

 OPINIE UCZESTNIKÓW                   ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW

     

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   


Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

Odkryj nasze innowacyjne warsztaty szkoleniowe online, które łączy wygodę Twojego domu lub biura z energią i interaktywnością tradycyjnej sali szkoleniowej. Dzięki spotkaniu on-line na żywo, realizowanej za pomocą kamery i mikrofonu, każda sesja oferuje autentyczne, dynamiczne doświadczenie edukacyjne. Będziesz mógł nie tylko obserwować i słuchać treści kursu, ale także aktywnie uczestniczyć w dyskusjach, zadawać pytania i angażować się w interakcje z trenerem oraz innymi uczestnikami. Nasz trener, widoczny i słyszalny w czasie rzeczywistym, sprawia, że każda chwila szkolenia jest pełna inspiracji i osobistego zaangażowania, zapewniając unikalną i interaktywną ścieżkę nauki.


                       


Dopasuj szkolenie do swoje firmy

Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

21-22 Listopada 2024
SZKOLENIA ZDALNE, on-line. Widzimy się LIVE.
19-20 Grudnia 2024
SZKOLENIA ZDALNE, on-line. Widzimy się LIVE.

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
Pomoc i doradztwo

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały:

  • E-book  Jak dyscyplinować pracowników, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


Łączna wartość bonusów: 288 zł 

Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 696 918 316

Korzyści

  • Efektywniej komunikować się, wykorzystując techniki, które zwiększą zrozumienie i poprawią przepływ informacji w zespole
  • Motywować pracowników indywidualnie i jako grupę, by osiągać wyznaczone cele
  • Rozwiązywać konflikty i zarządzać stresem, co przyczyni się do lepszego klimatu pracy
  • Wykorzystywać potencjał każdego pracownika, co zwiększy ogólną produktywność i satysfakcję z pracy

Cele szkolenia

  • Rozwój kompetencji komunikacyjnych: Nauka skutecznego przekazu, aby zwiększyć zrozumienie i poprawić przepływ informacji w zespole. Techniki i narzędzia wspierające jasność komunikacji, przekazywanie instrukcji oraz feedback
  • Zasady skutecznego przywództwa: Budowanie i utrzymanie autorytetu lidera. Jak efektywnie zarządzać grupą, motywować pracowników i kreować pozytywną kulturę organizacyjną.
  • Motywowanie zespołu: Techniki dostosowane do różnorodnych osobowości pracowników, które zwiększają ich zaangażowanie i produktywność. Jak identyfikować potrzeby motywacyjne indywidualnych członków zespołu.
  • Zarządzanie konfliktami i stresem: Metody radzenia sobie z konfliktami oraz zarządzanie stresem w miejscu pracy. Jak tworzyć środowisko wspierające i eliminować negatywne emocje.
  • Delegowanie obowiązków: Zrozumienie procesów delegowania jako klucz do efektywności zespołowej. Praktyczne warsztaty z delegowania zadań z językiem korzyści dla pracownika i firmy.
  • Budowanie konstruktywnej informacji zwrotnej: Sztuka feedbacku, który motywuje i rozwija pracowników. Techniki kreowania feedbacku konstruktywnego oraz jego skuteczne przekazywanie.
  • Utrzymanie efektywności w zespole: Strategie utrzymania wysokiej motywacji i zaangażowania zespołu. Praktyczne ćwiczenia z technik pobudzających do działania i zaangażowania.
  • Kontrola jako narzędzie motywacji: Jak przekształcić kontrolę w narzędzie wspierające rozwój zespołu. Ustalenie warunków, w których kontrola staje się motywująca, a nie źródłem stresu

Program szkolenia

Obszary działania lidera
  • Dwa filary skutecznego przywództwa: Poznaj kluczowe zasady, które każdy lider powinien zastosować, aby skutecznie kierować swoim zespołem.
  • Style przywództwa: Jakie style przywództwa są najbardziej efektywne w różnych sytuacjach i jak je adaptować.
  • Autosabotaż lidera: Rozpoznawanie i przełamywanie własnych barier, które hamują skuteczne kierowanie zespołem.
  • Budowanie autorytetu: Strategie na rozwijanie i utrzymanie autorytetu lidera.
Funkcje Kierowania/ zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Podstawy zarządzania zespołem: Planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie jako fundamenty osiągania wyników.
  • Zaawansowane techniki zarządzania zespołem: Jak wykraczać poza podstawowe funkcje zarządzania, aby skutecznie przewodzić zespołowi.
Planowanie pracy zespołu
  • Efektywne zarządzanie czasem: Techniki podziału czasu menedżera, aby maksymalizować produktywność.
  • Jak unikać bycia zakładnikiem zespołu?: Strategie na utrzymanie kontroli nad zespołem bez nadmiernego zaangażowania.
  • Utrzymanie ciągłości pracy zespołu: Zapewnienie płynności operacji i zadań w zespole.
Komunikacja i informacja zwrotna
  • Rozwiązywanie problemów komunikacyjnych: Dlaczego ludzie mówiący tym samym językiem często nie rozumieją się i jak temu zaradzić.
  • Skuteczny model informacji zwrotnej: Jak budować i przekazywać feedback, który motywuje i poprawia wyniki.
  • Efektywne przekazywanie poleceń: Techniki, które zwiększają zrozumienie i wydajność wykonania zadań.
Motywacja i Zaangażowanie
  • Teorie motywacji: Przegląd i zastosowanie w praktyce.
  • Pochwała vs. konstruktywna krytyka: Jak i kiedy stosować, aby skutecznie motywować.
  • Analiza przyczyn braku realizacji zadań: Identyfikacja problemów i wprowadzanie odpowiednich rozwiązań.
Delegowanie i Odpowiedzialność
  • Skuteczne delegowanie: Techniki i praktyki, które pomagają w delegowaniu zadań i odpowiedzialności.
  • Nawyki wspierające i ograniczające delegowanie: Jak rozpoznawać i modyfikować własne zachowania, które wpływają na efektywność zespołu.
Kontrola i rozwój zespołu
  • Kontrola jako narzędzie motywujące: Jak kontrolować bez demotywowania zespołu.
  • Narzędzia kontroli: Efektywne strategie i narzędzia do monitorowania i oceny pracy zespołu.
Rozwój umiejętności komunikacyjnych
  • Sztuka zadawania właściwych pytań: Jak poprawić komunikację i relacje w zespole.
  • Trudne rozmowy z pracownikami: Jak prowadzić rozmowy oceniające, upominające oraz podsumowujące.
SESJA Z TRENEREM
  • Indywidualne rozmowy z uczestnikami Sesja pytań do trenera

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Kliknij w przycisk powyżej, aby potwierdzić, że nie jesteś robotem
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.