Czy Twoja firma zmaga się z wyzwaniem budowania zaufania klientów, skutecznej komunikacji, czy zarządzania obiekcjami klientów?
Spójny, profesjonalny wizerunek handlowców, który buduje zaufanie i lojalność klientów. Twoi handlowcy nauczą się analizować zachowania klientów i dostosowywać ofertę do ich preferencji, co wzmacnia ich autorytet i sprawia, że klient czuje się zrozumiany.
2
Zdolność budowania relacji od pierwszego wrażenia. Szkolenie pokaże, jak od pierwszego kontaktu dopasować styl rozmowy do klienta. Dzięki temu handlowcy nie tylko wzbudzają zaufanie, ale również trafnie identyfikują potrzeby, co skutkuje bardziej trafionymi rozwiązaniami i lojalnymi relacjami.
3
Skuteczne radzenie sobie z obiekcjami i prowadzenie rozmów sprzedażowych do zamknięcia transakcji. Dzięki pewności siebie i gotowości do reagowania na zastrzeżenia, Twoi handlowcy będą w stanie prowadzić bardziej przekonujące rozmowy, które finalizują sprzedaż. W ten sposób zyskasz stabilność i przewagę w zamykaniu transakcji.
Zaawansowane umiejętności komunikacyjne, które wspierają pozytywne relacje i zrozumienie klienta. Handlowcy będą unikać negatywnych wypowiedzi, opanują sztukę zadawania pytań i efektywnego słuchania. To nie tylko wzmacnia relacje z klientem, ale również podkreśla profesjonalizm Twojego zespołu.
5
Efektywność działań sprzedażowych dzięki wypracowaniu skutecznych nawyków i precyzyjnemu określaniu celów. Szkolenie nauczy handlowców, jak budować nawyki wspierające ich wyniki i eliminować te, które ich ograniczają. Umiejętność stosowania języka korzyści oraz precyzyjne wyznaczanie celów sprawią, że Twój zespół będzie działał z większą motywacją i efektywnością.
6
Większe zaangażowanie i wyniki sprzedażowe Twojego zespołu. Dzięki jasnemu procesowi komunikacji i konkretnym technikom, które sprawdziły się w praktyce, handlowcy będą bardziej zmotywowani do działania i lepiej przygotowani na wyzwania sprzedażowe.
Sprawdź, czy te kompetencje są kluczowe dla Twojego zespołu i pomogą Ci zrealizować Twoje cele sprzedażowe. Jeśli czegoś tu brakuję daj nam znać, ocenimy możliwość dopasowania programu szkolenia.
Jak analizować zachowania klientów i dostosować ofertę do ich preferencji:
Zaufali nam liderzy sprzedaży B2B
Nie musisz wierzyć nam na słowo. Pozwól, że pokażemy Ci, jak nasz program odmienił wyniki innych firm.
"To szkolenie całkowicie odmieniło nasze podejście do sprzedaży. Teraz nie tylko osiągamy lepsze wyniki, ale też budujemy trwałe relacje z klientami."
"Dzięki praktycznym narzędziom i wsparciu po szkoleniu, nasz zespół jest bardziej zmotywowany i efektywny niż kiedykolwiek wcześniej."
Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową. Szkolenie da im narzędzia tak, by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć liczbę transakcji. Warsztat i ćwiczenia pokażą jak działać, by cena nie była najważniejsza.
Dla kogo jest to szkolenie?
Handlowców i przedstawicieli sprzedaży B2B, którzy chcą zwiększyć skuteczność swoich działań sprzedażowych
Managerów sprzedaży, pragnących wzmocnić kompetencje zespołu w zakresie sprzedaży zdalnej.
Specjalistów ds. obsługi klienta B2B, którzy chcą lepiej komunikować się z klientami na odległość.
Przedsiębiorców i właścicieli firm, chcących podnieść wyniki sprzedażowe swojego biznesu w erze cyfrowej.
Czas trwania szkolenia
Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Format: 2 dni intensywnego szkolenia w czasie rzeczywistym
Godziny: od 9:00 do 16:00
Metodologia:
Szkolenie ma charakter warsztatu – ćwiczymy na Twoich działaniach, stosując różnorodne, sprawdzone metody, by maksymalizować efektywność nauki. Program oparty na doświadczeniu i opiniach klientów B2B obejmuje realne sytuacje, case studies, moderowane dyskusje, gry szkoleniowe i pracę w małych grupach. Szkolenia VIDI są zaprojektowane tak, aby przynosiły długoterminowe korzyści. Po zakończeniu programu każdy uczestnik otrzymuje wsparcie i plan wdrożeniowy, który pomaga systematycznie wprowadzać nowe umiejętności w życie, co przekłada się na stały wzrost wyników sprzedażowych. Szkolenie online zapewnia interaktywność, aktywny udział i możliwość zadawania pytań na bieżąco – bez konieczności wyjazdów i delegacji, co zasadniczo wpływa na dodatkowe koszty oraz obecność w pracy.
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.
ul. P. Skargi 6B
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
NIP: 651-102-47-89
Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?
Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.
Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.
Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!
Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.