Twoi handlowcy poznają takie techniki pracy:
badania potrzeb klienta,
prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta,
prezentowania rozwiązań potrzebnych klientowi tak by sam chciał kupić,
skutecznego obalania obiekcji jak „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”,
kontraktowania klienta, by z satysfakcją zamykać sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie.
Dzięki temu, że zastosują je w pracy i będą je wdrażać, ich sprzedaż będzie rosła i nie będą mieli wymówek od skutecznego działania.
Daj im narzędzia do pracy, by mogli działać skutecznie i realizować cele. Daj im kompetencje i umiejętność, by osiągali plany sprzedażowe.
Zgłoszenie on-line kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.
Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).
Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami.
Wiemy, że każdego dnia handlowcy mierzą się z odmową, obiekcjami i odrzuceniem. Szkolenie da im narzędzia tak, by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć liczbę transakcji.
Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.
Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.
Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
WYBIERZ TERAZ odpowiedni dla siebie termin i miejsce szkolenia PONIŻEJ
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:
E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)
Łączna wartość bonusów: 488 zł
💎To mała inwestycja w porównaniu z tym ile zyskasz na swojej większej sprzedaży. Pomyśl Jak wzrośnie Twoja sprzedaż, jak wdrożysz poznane techniki. Koszt udziału zwróci Ci się już przy pierwszych nowo pozyskanych Klientach.
Jeśli w Twojej głowie pojawiła się myśl: "Nie mogę sobie na to pozwolić". To pewnie dlatego, że za mało sprzedajesz i zarabiasz. Pomyśl, ile może zyskać sprzedając łatwiej i więcej. Jak skuteczny może być Twój zespół handlowców? Wiesz, że mogą więcej. Już dziś pomyśl ile możesz zyskać i zapisz się na szkolenie.
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.