Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

SKUTECZNY HANDLOWIEC - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane SKUTECZNY HANDLOWIEC - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?

Szkolenie sprzedażowe dla pracowników działu handlowego - zasady nowowczesnej sprzedaży 


Masz dość słuchania wymówek klientów, takich jak "nie jestem zainteresowany" lub "muszę to przemyśleć"? Chcesz wiedzieć, jak sobie z tym poradzić? Jeśli masz wrażenie, że ciężko pracujesz, ale nie widzisz efektów swojej pracy, a rozmowy sprzedażowe nie przynoszą spodziewanych rezultatów, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Frustracja, chaos i poczucie, że pomimo ogromnego zaangażowania sprzedaż nie wygląda tak, jak byś chciał, to codzienność wielu szefów sprzedaży i przedstawicieli handlowych. Zastanawiasz się, jak unikać nadmiernego rozdawania rabatów i konkurowania ceną, które stają się coraz mniej skuteczne? 

 

Masz dość słuchania wymówek, że klienta: nie jestem zainteresowany lub odkładania decyzję w czasie! Chcesz wiedzieć, jak sobie z tym poradzić?

Chcesz, by sprzedaż była systematyczna i stale rosła…chcesz realizować swoje cele sprzedażowe. 

Chcesz działać mądrze i dobrze wykorzystywać swój czas pracy, aby realizować ambitne cele sprzedażowe.

Czy to szkolenie warsztatowe jest dla Ciebie?

Jeśli: 

  • Jesteś szefem sprzedaży lub przedstawicielem handlowym, który chce efektywnie budować wartość swojej oferty.
  • Zmagasz się z obiekcjami klientów typu "nie jestem zainteresowany" czy "za drogo".
  • Chcesz wiedzieć, jak radzić sobie z wymówkami i odkładaniem decyzji przez klientów.
  • Chcesz nauczyć się skutecznych technik sprzedaży i pozyskiwania właściwych klientów.
  • Zależy Ci na budowaniu długotrwałych relacji z klientami oraz zwiększaniu liczby transakcji.
  • Zależy Ci na doskonaleniu umiejętności zamykania sprzedaży i finalizowania transakcji.
 

Jakie korzyści przyniosą warsztaty?


Zrozumienie, jak budować i prezentować wartość produktu, aby cena przestała być decydującym czynnikiem.
 Narzędzia do efektywnej sprzedaży doradczej, które pomogą w zaangażowaniu klientów i pobudzaniu ich potrzeb.

Metody radzenia sobie z obiekcjami i finalizowania transakcji, nawet w trudnych warunkach rynkowych.

Techniki efektywnej prezentacji i kontraktowania rozmów, które przyspieszą proces sprzedaży.

Umiejętności prowadzenia rozmów sprzedażowych, które zamkną się sukcesem bez konieczności zaniżania wartości oferty.  

   Jakie kompetencję zostaną wzmocnione?   

Struktura działań sprzedażowych: Nauczysz się tworzyć strukturę działań sprzedażowych, która realnie rozwiązuje problemy klienta i pozwala unikać konkurowania ceną.

Budowanie relacji i pobudzanie potrzeb: Dowiesz się, jak budować relacje i pobudzać potrzeby klientów poprzez zaangażowanie i odpowiednie pytania, co zwiększy skuteczność sprzedaży. 

Skuteczne procesy sprzedaży: Poznasz sprawdzone procesy sprzedaży produktów i usług, które pozwolą sprzedawać nawet w trudnych warunkach rynkowych.

Pozyskiwanie klientów i zwiększanie transakcji: Dowiesz się, jak pozyskiwać więcej klientów i zwiększać liczbę transakcji bez konieczności konkurowania ceną.

 

Budowanie wartości i prezentowanie rozwiązań: Nauczysz się budować wartość swojej oferty i prezentować rozwiązania w sposób, który sprawi, że klient sam będzie chciał je kupić, bez potrzeby udzielania rabatów. Dowiesz się jak budować wartość i sprzedawać, aby nie rozdawać rabatów. 

Kontraktowanie rozmów i finalizacja transakcji: Nauczysz się technik kontraktowania rozmów, aby nie były odwlekane, oraz poznasz metody skutecznej finalizacji transakcji, co pozwoli Ci zamykać więcej sprzedaży z sukcesem. Dowiesz się co robić i jak działać by klient nie odkładał decyzji w nieskończoność.

Efektywne zamknięcie sprzedaży i pokonywanie obiekcji: Zamykanie sprzedaży: Zdobędziesz umiejętności zamykania sprzedaży i pokonywania obiekcji klientów typu "za drogo" czy "nie jestem zainteresowany". Dowiesz się, od czego zacząć rozmowę, by nie usłyszeć "nie dziękuję, nie jestem zainteresowany".

Prezentacje sprzedażowe: Dowiesz się, jak prowadzić prezentacje przez język korzyści i budowanie wartości dla klienta, aby cena nie miała znaczenia. Nauczysz się skutecznie prowadzić rozmowy, by zamykać sprzedaż.


 
   
   

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową. Szkolenie da im narzędzia tak, by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć liczbę transakcji.  Warsztat i ćwiczenia pokażą jak działać, by cena nie była najważniejsza.

 

OPINIE KLIENTÓW I UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ:

 
 

   
Dzięki temu, że zastosują sprawdzone narzędzia w pracy i będą je wdrażać, ich sprzedaż będzie rosła i nie będą mieli wymówek od skutecznego działania. 

Dostaniesz narzędzia do pracy, by działać skutecznie i realizować cele. Wzmocnisz kompetencje i umiejętność, by osiągnąć  plany sprzedażowe.

 

Szczegóły:

  • AdresaciPrzedstawiciele handlowi, szefowie sprzedaży, właścicieli firm i osób prowadzących działalność handlową, pracownicy działów obsługi klienta i marketingu.

  • Czas trwania:2 dni szkoleniowy  od 9:00 do 16:00  (16 godzin szkoleniowych w tym 2 godziny konsultacji z trenerem, gdy chcesz doprecyzować coś indywidualnie do swoje specyfiki pracy lub omówić jednostkowo)

Co otrzymasz:
  • Konsultacje z ekspertem VIDI

  • Materiały szkoleniowe, karty pracy

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • Materiały ułatwiające wdrożenie i implementację

 

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.
Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

Masz pytania dotyczące szkolenia dla swojego zespołu? 


Skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy, czy idealnie odpowiada ono Twoim potrzebom!


Porozmawiamy, aby lepiej zrozumieć Twoje cele biznesowe i specyfikę zespołu. Na tej podstawie ocenią, czy proponowane szkolenie jest najlepszym rozwiązaniem dla Twojej firmy.

To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

22-23 Października 2024
SZKOLENIA ZDALNE, on-line. Widzimy się LIVE.
19-20 Listopada 2024
SZKOLENIA ZDALNE, on-line. Widzimy się LIVE.
17-18 Grudnia 2024
SZKOLENIA ZDALNE, on-line. Widzimy się LIVE.

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)

  • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


Łączna wartość bonusów: 488 zł 


Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 696 918 316

Program szkolenia

UMYSŁ i OSOBOWOŚĆ HANDLOWCA
  • Wykorzystanie najnowszej wiedzy o mózgu w kontekście zachowań, preferencji i decyzji zakupowych klientów.
  • Typologia osobowości.
WIZERUNEK HANDLOWCA
  • Skuteczna komunikacja.
  • Pierwsze wrażenie.
  • Dress code.
LOJALNOŚĆ KLIENTA
  • S.U.P.E.R. postrzeganie handlowca przez klienta.
  • 7 zasad budowania lojalności klientów.
  • Kiedy klient zrywa współpracę – motywy.
UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE HANDLOWCA
  • Proces komunikacji z klientem.
  • Unikanie negatywnych wypowiedzi.
  • Jakich informacji potrzebuję i jak je pozyskam?
  • Sztuka zadawania właściwych pytań:
  • ćw. pytania otwarte
  • Efektywne słuchanie.
JAK BYĆ EKSPERTEM I BUDOWAĆ WARTOŚĆ DLA KLIENTA
  • W poszukiwaniu argumentów.
  • 4 ASY sprzedawcy.
  • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy.
  • Pewność siebie/autoprezentacja.
  • Cena - kiedy klient wybiera najniższą?
  • Pytania kupno/brak zakupu - ćwiczenia w tej części:
  • ćw. dlaczego?
  • ćw. 4 asy
  • ćw. autoprezentacja
  • ćw. pytania kupno/brak
EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH
  • Nawyki pomagające i ograniczające.
  • Zastosowanie języka korzyści.
  • Określanie celów.
  • Ćwiczenia w tej części:
  • ćw. 80/2
  • ćw. nawyki
  • ćw. PCK
  • ćw. 20 korzyści
  • ćw. SMART
OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA
  • Jak radzić sobie z obiekcjami.
  • Reakcje na wymówki klienta.
  • Kontraktowanie i finalizowanie transakcji.
  • Ćwiczenia w tej części:
  • ćw. najczęstsze obiekcje
  • ćw. obiekcje i reakcje
  • ćw. kontraktowanie klienta
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
  • Kąsiob - gra sprzedażowa.
  • ZZZ - co zabiorą, zmienią i zostawią uczestnicy szkolenia?
  • gra podsumowująca

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Kliknij w przycisk powyżej, aby potwierdzić, że nie jesteś robotem
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.