Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Zarządzanie zmianą

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Zarządzanie zmianą

Zmiany w nowoczesnej firmie są czymś nieuniknionym, dlatego menedżerowie chcący osiągać najlepsze wyniki muszą wykazać się gotowością do zmian i dużym zaangażowaniem.


Pamiętaj, wprowadzanie zmian to Twoja przewaga nad konkurencją. Badania pokazują, że ponad 70% zmian w organizacji jest źle przeprowadzana i nie przynosi założonych celów. To generuje frustrację, zniechęcenie i negatywne nastawienie pracowników. Dlatego, tak ważne jest, aby każdy znał podstawowe mechanizmy wdrażania i przeprowadzania zmian, ponieważ to one gwarantują sukces, lecz niewątpliwie wymagają umiejętności i znajomości ich procesu.

 

Korzyści dla Ciebie: 

analiza klientapoznasz metodologię zarządzania zmianą

radzenie sobie z obiekcjami nabędziesz umiejętności planowania zmian

budowanie kontaktu nabędziesz umiejętności zarządzania ryzykiem podczas wdrażania zmian

rozmowa z klientem  poznasz psychologiczne aspektu zmiany

badanie potrzebnauczysz się rozpoznawać i radzić sobie z oporem

radzenie sobie z obiekcjami poznasz technik wdrażania zmiany w pracy i życiu

 

Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności trafnej identyfikacji obszarów do zmiany oraz budowania motywacji do zmian wśród pracowników. Przekażemy Państwu wiedzę z zakresu psychologii zmiany oraz praktycznych wskazówek wpływu społecznego.

 

Celem szkolenia ZARZĄDZANIE ZMIANĄ jest pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy oraz zdobycie umiejętności z zakresu metod i technik zarządzania zmianą. Przekonanie uczestników szkolenia o nieuchronności zmian. Rozumienie mechanizmów psychologicznych występujących w zarządzaniu zmianą. Uzyskanie jednorodnego rozumienia potrzeby specyficznego podejścia do komunikacji i stylu zarządzania w sytuacji zmiany. Nabycie umiejętności potrzebnych do radzenia sobie z oporem (w tym z oporem biernym). Umiejętności udzielania informacji zwrotnej dotyczącej skutecznego/nieskutecznego modyfikowania działań w sytuacji zmian.

Szkolenie jest dedykowane dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną oraz dla osób odpowiedzialnych za procesy change management w organizacji. 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Oznacza to, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20% czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80% czasu szkolenia - ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies - dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

Czas trwania: do ustalenia


„Jeśli chcesz być tam, gdzie nigdy nie byłeś, musisz iść drogą, którą nigdy nie szedłeś. Jeśli chcesz osiągnąć to, czego nigdy nie miałeś, musisz robić to, czego nigdy nie robiłeś.” Dominick Coniguliaro


To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Hanna B.
"Dobra struktura szkolenia. Podobało mi się przygotowanie i sposób prowadzenia przez prowadzącego szkolenie.”
Kamil Z.
„Miła atmosfera, profesjonalny trener.”
Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • przedstawienie metodologii zarządzania zmianą
  • nauka umiejętności planowania zmian
  • nauka umiejętności zarządzania ryzykiem podczas wdrażania zmian
  • prezentacja mini wykładów na temat psychologicznego aspektu zmiany
  • nauka umiejętności rozpoznawania i radzenia sobie z oporem
  • przedstawienie technik wywierania wpływu, których można etycznie użyć zarządzając zmianą
  • przedstawienie technik wdrażania zmiany w pracy i życiu.

Program szkolenia

Psychologia zmiany - jedyne, co jest pewne w biznesie, to zmiana.
  • Czym jest zmiana?
  • 7 cech dobrego zarządzania zmianą wg Druckera.
  • Etapy wdrażania zmiany - od celu zmiany po kreatywne zarządzanie zmianą.
  • Zrozumienie zadań i ról w procesie zmiany.
Emocje w procesie zmian.
  • Style wdrażania zmian a motywacja pracowników.
  • Opór jako naturalna reakcja.
  • Przeciwdziałanie lękowi - im więcej wiemy tym mniej się boimy.
Ja w zmianie.
  • Moje emocje a moje doświadczenia.
  • Moje przekonania wspierające i ograniczające w adaptacji do zmiany.
  • Moje nastawienie kluczem do wprowadzenia zmiany.
  • Moje zyski i straty w procesie zmiany.
Kształtowanie pozytywnych nawyków w procesie zmian.
  • Moja motywacja - analiza własnych źródeł motywacyjnych do zmiany.
  • Rozpoznawanie motywacji do pracy.
  • Proaktywność vs reaktywność - sposoby na wprowadzanie nowych nawyków Coveya.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność jako przejaw dojrzałości pracowniczej.
Komunikacja w procesie zmiany.
  • Komunikacja z innymi uczestnikami zmiany.
  • Analiza podziału zadań i przydzielonych ról.
  • Inteligencja emocjonalna - umiejętność odczytywania potrzeb i emocji innych uczestników zmiany (wg Golemana).
  • Różnice kulturowe w adaptacji do zmiany - dlaczego narzekanie wstrzymuje sukces?
  • Jak się obronić przed negatywnymi emocjami innych.
Oddzielenie ludzi od problemu.
  • Okno Johari - percepcja rzeczywistości i uczestnika zmiany.
  • Konflikt jawny i ukryty - czyli dlaczego lepiej mówić wprost.
  • Zasady otwartej komunikacji - komunikat Ja.
  • Rozmowa z przełożonych nt. zmiany - jak pokonać obawy.
CAŁOŚĆ szkolenia prowadzona warsztatowo. Szkolenie prowadzi psycholog i psychoterapeuta, trener w obszarze psychologii organizacji i zarządzania, praktyk Analizy Transakcyjnej dla organizacji.
  • jak budować zaufanie i akceptację zmian organizacyjnych
  • jak przekonywać ludzi do zmiany
  • 7 reguł wywierania wpływu i tzw. chwile mocy R. Cialdiniego oraz model ekspresywnego i receptywnego wywierania wpływu
  • scenki w parach

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl