Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Pokażemy Twojemu zespołowi, jak radzić sobie obsługą klienta, który jest roszczeniowy, wrzeszczy, czy też ma duże wymagania. Szkolenie PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA pokaże skuteczne techniki obsługi klienta i radzenia sobie z jego obiekcjami czy zastrzeżeniami.
Jeśli chcesz, by Twój dział obsługi klienta radził sobie doskonale w trudnych i wymagających sytuacjach...
Jeśli chcesz wiedzieć, jak komunikować się ze zdenerwowanym klientem, jak załatwić reklamację czy umieć radzić sobie z zastrzeżeniami...
...ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!!
Twoi pracownicy dowiedzą się, jak:
radzić sobie w trudnych sytuacjach związanych z obsługą klienta
rozmawiać ze zdenerwowanym czy wymagającym klientem
podnieść jakość rozmów, by trudny klient wyszedł zadowolony
radzić sobie z obiekcjami czy zarzutami
zmniejszyć poziom stresu
szybko i sprawnie rozwiązywać konflikty, gdy klient wyraża niezadowolenie
zwiększyć zadowolenie z pracy
Daj swoim pracownikom sprawdzone narzędzia i technik postępowania w trudnych sytuacjach. Dzięki temu, że zastosują je w pracy i będą je wdrażać, ich działania związane z obsługą klienta będą profesjonalne, a poziom obsługi klienta znacznie wzrośnie.
Twoi pracownicy będą mniej zestresowani, bo będą wiedzieć, jak efektywnie i skutecznie działać. Poznają strategie działania i metody na trudne rozmowy z klientami.
Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, pracowników BOK, telemarketerów.
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).
ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW
W czasie szkolenia pokazujemy jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy z trudnym klientem, który jest niezadowolony, jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów.
Krok po kroku pokażemy, jak stosować odpowiednie techniki rozmowy, aby klient wysłuchał argumentacji oraz jak radzić sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych.
Profesjonalna obsługa klienta wpływa pośrednio lub bezpośrednio na przychody i wizerunek firmy. Od jakość obsługi zależy dziś, czy klient wraca do firmy i ją poleca.
Daj swoim pracownikom narzędzia do pracy i sprawdzone metody radzenia sobie z wymagającym, trudnym klientem.
Wiemy, że każdego dnia pracownicy mierzą się z wyzwaniem obsługi klientów, którzy mają coraz większe wymagania i roszczenia. Każdego dnia stają na rzęsach, by radzić sobie w trudnych sytuacjach. Szkolenie da im narzędzia, tak by działali skutecznie, by profesjonalnie obsłużyć swoich klientów i sprawić, by zadowoleni wrócili do firmy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
WYBIERZ TERAZ odpowiedni termin i miejsce szkolenia PONIŻEJ
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.
ul. P. Skargi 6B
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
NIP: 651-102-47-89
Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?
Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.
Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.
Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!
Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.