Jak komunikować się w trudnych sytuacjach, by klient był zadowolony, a pracownik wiedział jak radzić sobie ze stresem związanym z obsługą trudnego klienta?
Jak wdrożyć najlepsze standardy obsługi klienta?
Jak komunikować się w zdalnie i prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami?
Twoi pracownicy poznają techniki pracy i dowiedzą się jak:
zwiększyć jakości obsługi klientów
skuteczne wykorzystywać rozmowę z drugim człowiekiem, by zbudować relację i znaleźć rozwiązanie dobre dla obu stron
budować wizerunek profesjonalnej firmy i jej pracowników
zmniejszyć poziomu stresu
zwiększenie zadowolenia z wykonywanej pracy
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy - 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.
Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.
Przewiń stronę na początek