Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Obsługa Trudnego Klienta

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Obsługa Trudnego Klienta

Szkolenie zdalne: OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA pokaże jak sobie radzić z klientami i prowadzić profesjonalną obsługę ważnych klientów. 

Jak komunikować się w trudnych sytuacjach, by klient był zadowolony, a pracownik wiedział jak radzić sobie ze stresem związanym z obsługą trudnego klienta?   

Jak wdrożyć najlepsze standardy obsługi klienta?

Jak komunikować się w zdalnie i prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami?

   

Twoi pracownicy poznają techniki pracy i dowiedzą się jak:

     
  • zwiększyć jakości obsługi klientów

  • skutecznie wykorzystywać rozmowę z drugim człowiekiem, by zbudować relację i znaleźć rozwiązanie dobre dla obu stron

  • budować wizerunek profesjonalnej firmy i jej pracowników

  • zmniejszyć poziomu stresu

  • zwiększyć zadowolenie z wykonywanej pracy

 

a także:

  • jak dobrać treści argumentów, i  wywierać dobre wrażenia na rozmówcach
  • zrozumieją, że to przede wszystkim oni mają wpływ na Klienta i jakość obsługi
  •  dowiedzą się jak mówić do klienta językiem korzyści
  • poznają sprawdzone sposoby radzenia sobie z trudnym klientem
 

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z roszczeniowym klientem, jak rozmawiać w chwili zdenerwowania. 

   

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy - 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.

   

Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem. WIDZIMY SIĘ LIVE!

  

ZAPISZ PRACOWNIKÓW NA TO SZKOLENIE! WYBIERZ TERAZ odpowiedni termin szkolenia PONIŻEJ  

 

Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
Pomoc i doradztwo

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie radzić sobie z trudnym klientem?


  • Szablon: odpieranie obiekcji techniką P.I.W. - skuteczny schemat działania (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


Łączna wartość bonusów 294 zł 

Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 696 918 316

Program szkolenia

PSYCHOLOGIA OBSŁUGI KLIENTA
  • Badania rynku - istotne fakty.
  • Filozofia sprzedaży.
  • Profesjonalna firma, czyli jaka?
  • Kiedy klienci zrywają współpracę?
OBSŁUGA KLIENTA - czego oczekuje rynek?
  • Rosnące oczekiwania klientów.
  • Skuteczny pracownik - najważniejsze kompetencje.
  • Kontakt z klientem - rodzaje, narzędzia, skuteczność.
TRUDNY KLIENT
  • Kim jest trudny klient?
  • Kiedy klient staje się „trudny”?
  • Radzenie sobie z trudnym klientem.
  • 5 typów trudnego klienta.
  • Kilka dobrych rad - sprawdzone techniki.
  • Krzywa emocji w czasie.
  • Nakierowanie na rozwiązania.
ZASADY KOMUNIKACJI TELEFONICZNEJ I E-MAIL
  • Wytyczne zachowań.
  • Zasady telefonowania.
  • Zasady korespondencji e-mail.
Komunikacja w relacji z Klientem
  • Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.
  • Typologia słuchaczy/Klientów.
  • „Technologie” prezentacyjne.
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
  • Prawa i techniki perswazji.
  • Zwroty „parzące” i „nęcące”.
SPOSOBY I TECHNIKI OBSŁUGI KLIENTA
  • Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy.
  • Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia .
  • Technika kwitowania pytań.
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.
  • Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 651-102-47-89

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl