Szkolenie KOMUNIKACJA i ASERTYWNOŚĆ - jak dbać o swoje granice i dobrze współpracować w zespole? to kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę. Pokazuje jak sobie radzić z różnymi typami współpracowników.
Jak dbać o swoje potrzeby, by nie urazić innych ?
Jak szanować siebie?
Jak pilnować, by nie być wykorzystanym?
Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach.
Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność.
Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę.
Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez pracowników, jak być przekonującym dla klientów.
KORZYŚCI:
Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie praw i technik perswazji uczestnicy nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi.
Podczas warsztatu uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak rozpoznawać i dostosowywać swój styl komunikacji do różnych typów osobowości.
Poznają zasady mowy ciała oraz najczęściej spotykane bariery w procesach komunikacji.
Poznają zasady asertywnej postawy i efektywnego porozumiewania się. Uczestnicy naszego szkolenia zrozumieją znaczenie budowania pozytywnych relacji, otrzymają narzędzia pozwalające na skuteczne radzenie sobie w sytuacjach trudnych związanych z komunikacją. Zyskują motywację do pracy, zwiększą swoją efektywność i skuteczność.
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy - 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.
W czasie warsztatów:
przećwiczysz budowanie jasnego, precyzyjnego komunikatu, czyli: formułowanie komunikatów
dowiesz się jak dopasowywać komunikat do rodzaju i treści komunikatu
dowiesz się jak unikać błędów i barier w komunikacji
dowiesz się jak zmienić komunikat bierny lub agresywny na asertywny
dowiesz się jak radzić sobie z emocjami w czasie trudnych sytuacji
poznasz techniki asertywności i łatwiej będzie Ci prosić, argumentować, odmawiać i dawać informację zwrotną
dowiesz się jak radzić sobie z krytyką wyrażoną nie wprost i będziesz wiedział, jak stawiać granice w trudnych sytuacjach
➡ Uczestnicy biorą aktywny udział w szkoleniu, widzą się i słyszą wzajemnie, oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu.
➡ Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem.
➡ Dodatkowo wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online.
➡ A co najważniejsze, takie szkolenie zawiera również aktywne ćwiczenia i warsztaty, dzięki czemu jest dynamicznie i praktycznie!
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały:
KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)