Konflikt i trudne sytuacje są nieodłącznym elementem życia społecznego i każdej działalności biznesowej. Konflikty powstają między poszczególnymi pracownikami i między całymi zespołami czy działami.
Warsztat szkoleniowy wyposaży uczestników w praktyczne umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. Szkolenie ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM polecamy również osobom, które chcą rozwinąć swoje umiejętności z zakresu komunikacji, emocji i zarządzania.
Główny cel warsztatów to rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją - w sposób pozwalający jednocześnie na wykorzystywanie potencjału tkwiącego w sporze.
Korzyści dla Ciebie:
poznasz metody rozwiązywania problemów i sporów, które prowadzą do wyników typu "wygrany - wygrany"
nabędziesz umiejętności zachowania dobrych relacji pomiędzy stronami konfliktu
zdobędziesz umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej
Twój zespół będzie pracować wydajniej, a co za tym idzie wzrośnie jego jakość pracy
nauczysz się rozwiązywać konflikty i radzić sobie w sytuacjach kryzysowych
STAŃ SIĘ SKUTECZNY w działaniu. Poznaj skuteczne i sprawdzone techniki radzenia sobie w trudnych i wymagających sytuacjach w pracy w Twoim zespołem.
Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).
Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.
Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.