Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Na tych warsztatach każdy uczestnik nauczy się dwóch kluczowych elementów dobrej prezentacji: radzenia sobie z własnymi obawami przed i podczas jej prowadzenia oraz przykuwania uwagi audytorium. Zdobędzie też umiejętność budowy autorytetu i odpowiedniego reagowania na kłopotliwe reakcje słuchaczy.


Korzyści dla Ciebie:

analiza klienta doskonalenie umiejętności skutecznej prezentacji

radzenie sobie z obiekcjami  prezentacja swojego produktu z uwzględnieniem „sprzedaży korzyści” dopasowanych do klienta

budowanie kontaktu nabycie umiejętności przeprowadzania skutecznej prezentacji firmy, produktu, usługi w sposób profesjonalny, zaplanowania struktury prezentacji

rozmowa z klientem  dobranie treści argumentów, wywierania dobrego wrażenia na słuchaczach

badanie potrzeb zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi

radzenie sobie z obiekcjami poznanie technik efektywnych wystąpień i pozytywnego oddziaływania na słuchaczy

budowanie kontaktu poznanie najskuteczniejszych metod prezentacji oferty

rozmowa z klientem   poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami

 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Oznacza to, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20% czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80% czasu szkolenia - ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies - dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. 

 

Szkolenie skierowane do: kadry kierowniczej,top managementu, menegerów.

Czas trwania: 1 lub 2 dni szkoleniowy (8 lub 16  godzin szkoleniowych).

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • warsztatowy charakter zajęć
  • małe grupy – indywidualne podejście
  • bezterminowy kontakt z trenerem
  • gratis porady i wsparcie

Cele szkolenia

  • poznanie technik efektywnych wystąpień i pozytywnego oddziaływania na słuchaczy
  • doskonalenie technik komunikacji - zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej
  • dobranie treści argumentów, wywieranie dobrego wrażenia na słuchaczach
  • zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi
  • poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami

Program szkolenia

poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami
  • Budowanie pozytywnego wizerunku – autokreacja.
  • Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
  • Radzenie sobie z tremą i stresem.
Przygotowanie - to podstawa mistrzostwa
  • Przygotowanie prezentacji (przygotowanie prezentacji, materiałów, sali).
  • Praca z otoczeniem (flipchart, rzutnik multimedialny, inne pomoce)
  • Etapy skutecznej prezentacji.
  • Zasady budowania skutecznej prezentacji (pomysłu, produktu, usługi, procedury).
  • Cel prezentacji, określenie profilu słuchaczy.
  • Skuteczne prezentacje:
  • Techniki prowadzenia prezentacji.
  • Scenariusze prezentacji.
  • Przygotowanie do pytań i odpowiedzi.
  • Podstawowe zasady odpowiadania na pytania.
Efektywna komunikacja
  • Komunikacja werbalna – (aktywne słuchanie, dlaczego milczenie jest ważne).
  • Kontrolowanie i świadome wykorzystanie komunikacji pozawerbalnej
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
  • Mowa ciała, dykcja, radzenie sobie z tremą i stresem (aktywne ćwiczenia z kamerą).
Słowo jest bronią
  • Techniki perswazji i wywierania wpływu
  • Podstawy komunikowania się:
  • Mówienie i słuchanie
  • Dlaczego ludzie słuchają
  • Problematyka stylów komunikowana się
Nawiązanie i budowa relacji ze słuchaczami. Jak sprawić by nas słuchali?
  • Techniki angażowania odbiorców prezentacji.
  • Widownia a mówca
  • Kreowanie i wzmacnianie własnego wizerunku profesjonalisty.
  • 7 zasad kształtowania wypowiedzi.
  • Uwydatnianie korzyści dla odbiorcy przekazu (zasada PCK).
Trudny odbiorca
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
  • Jak radzić sobie z pytaniami:
  • • Trudne pytania i pytający?
  • • Kiedy trzeba komuś przerwać
  • • Jak reagować na wrogość?
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów słuchaczy.
  • Zasady asertywnego zachowania się w procesie komunikacji (m.in. odbieranie i przekazywanie uwag krytycznych i pochwał, rozwiązywanie sytuacji problemowych).
Efektowne zakończenie prezentacji
  • Budowanie skutecznej argumentacji motywującej partnerów do oczekiwanego działania.
Ćwiczenia doskonalące umiejętność wystąpień publicznych-ćwiczenia z Kamerą pozwalające na autoanalizę.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl