Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Na tych warsztatach każdy uczestnik nauczy się dwóch kluczowych elementów dobrej prezentacji: radzenia sobie z własnymi obawami przed i podczas jej prowadzenia oraz przykuwania uwagi audytorium. Zdobędzie też umiejętność budowy autorytetu i odpowiedniego reagowania na kłopotliwe reakcje słuchaczy.



Korzyści dla Ciebie:

doskonalenie umiejętności skutecznej prezentacji

prezentacja swojego produktu z uwzględnieniem „sprzedaży korzyści” dopasowanych do klienta

nabycie umiejętności przeprowadzania skutecznej prezentacji firmy, produktu, usługi w sposób profesjonalny, zaplanowania struktury prezentacji

dobranie treści argumentów, wywierania dobrego wrażenia na słuchaczach

zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi

poznanie technik efektywnych wystąpień i pozytywnego oddziaływania na słuchaczy

poznanie najskuteczniejszych metod prezentacji oferty

poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami

 

Szkolenie skierowane do: kadry kierowniczej,top managementu, menegerów.

Czas trwania: 1 lub 2 dni szkoleniowy (8 lub 16  godzin szkoleniowych).



Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • warsztatowy charakter zajęć
  • małe grupy – indywidualne podejście
  • bezterminowy kontakt z trenerem
  • gratis porady i wsparcie

Cele szkolenia

  • poznanie technik efektywnych wystąpień i pozytywnego oddziaływania na słuchaczy
  • doskonalenie technik komunikacji - zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej
  • dobranie treści argumentów, wywieranie dobrego wrażenia na słuchaczach
  • zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi
  • poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami

Program szkolenia

poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami
  • Budowanie pozytywnego wizerunku – autokreacja.
  • Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
  • Radzenie sobie z tremą i stresem.
Przygotowanie - to podstawa mistrzostwa
  • Przygotowanie prezentacji (przygotowanie prezentacji, materiałów, sali).
  • Praca z otoczeniem (flipchart, rzutnik multimedialny, inne pomoce)
  • Etapy skutecznej prezentacji.
  • Zasady budowania skutecznej prezentacji (pomysłu, produktu, usługi, procedury).
  • Cel prezentacji, określenie profilu słuchaczy.
  • Skuteczne prezentacje:
  • Techniki prowadzenia prezentacji.
  • Scenariusze prezentacji.
  • Przygotowanie do pytań i odpowiedzi.
  • Podstawowe zasady odpowiadania na pytania.
Efektywna komunikacja
  • Komunikacja werbalna – (aktywne słuchanie, dlaczego milczenie jest ważne).
  • Kontrolowanie i świadome wykorzystanie komunikacji pozawerbalnej
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
  • Mowa ciała, dykcja, radzenie sobie z tremą i stresem (aktywne ćwiczenia z kamerą).
Słowo jest bronią
  • Techniki perswazji i wywierania wpływu
  • Podstawy komunikowania się:
  • Mówienie i słuchanie
  • Dlaczego ludzie słuchają
  • Problematyka stylów komunikowana się
Nawiązanie i budowa relacji ze słuchaczami. Jak sprawić by nas słuchali?
  • Techniki angażowania odbiorców prezentacji.
  • Widownia a mówca
  • Kreowanie i wzmacnianie własnego wizerunku profesjonalisty.
  • 7 zasad kształtowania wypowiedzi.
  • Uwydatnianie korzyści dla odbiorcy przekazu (zasada PCK).
Trudny odbiorca
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
  • Jak radzić sobie z pytaniami:
  • • Trudne pytania i pytający?
  • • Kiedy trzeba komuś przerwać
  • • Jak reagować na wrogość?
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów słuchaczy.
  • Zasady asertywnego zachowania się w procesie komunikacji (m.in. odbieranie i przekazywanie uwag krytycznych i pochwał, rozwiązywanie sytuacji problemowych).
Efektowne zakończenie prezentacji
  • Budowanie skutecznej argumentacji motywującej partnerów do oczekiwanego działania.
Ćwiczenia doskonalące umiejętność wystąpień publicznych-ćwiczenia z Kamerą pozwalające na autoanalizę.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 651-102-47-89

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl