Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Etykieta i komunikacja w biznesie

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Etykieta i komunikacja w biznesie

Cyceron mawiał, że człowieka czynią maniery i charakter… 


Umiejętność profesjonalnego zachowania w sytuacjach biznesowych, to klucz do Twojego sukcesu. Stworzyliśmy to szkolenie z myślą o właścicielach firm, menedżerach, kierownikach, handlowcach oraz wszystkich pracownikach mających kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi. 


Prezentujemy zajęcia poświęcone praktycznym regułom zachowania, wypowiedzi i sposobu komunikacji oraz wiedzy na temat tego, co wypada a co nie. Odpowiednie zachowanie na spotkaniach biznesowych i na spotkaniach z kolegami z pracy są miarą naszego sukcesu. Poznaj elementy komunikacji i zachowania biznesowego.

Nasze warsztaty pozwolą Ci zdobyć ogładę i swobodę w codziennych kontaktach biznesowych. Nauczymy Cię dobrego zachowania w każdej sytuacji. Gwarantujemy, że znajomość biznesowej etykiety ułatwi Ci nie tylko rozwój kariery zawodowej - będziesz odbierany jako osoba wiarygodna, solidna i pewna siebie. Zjednasz sobie partnerów biznesowych, łatwiej będziesz pozyskiwał klientów oraz wzmocnisz wizerunek i wiarygodność firmy.


Waszym celem jest poprawa komunikacji i lepsze wzajemne zrozumienie. Dzięki szkoleniu:

nauczysz się robić pozytywne pierwsze wrażenie 

poznasz najważniejsze zasady rozmów 

poznasz etykietę i zasady ubioru służbowego

staniesz się mistrzem dobrych manier

wzmocnisz swój wizerunek profesjonalisty

wzmocnisz wiarygodność swojej firmy i ludzi jakich zatrudniasz

usprawnisz komunikację w firmie i poziom kultury


SZKOLENIE jest realizowane w formie DEDYKOWANEJ - program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy i uszyty na miarę potrzeb Twojej firmy.  

Czas trwania: 1 lub 2 dni szkoleniowy (8 lub 16 godzin szkoleniowych).           




Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Justyna B.
„Szkolenie mi się podobało i zainspirowało mnie do pracy nad sobą.”
Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych uczestników w kontakcie z klientami i współpracownikami
  • Poznanie sposobów i zasad komunikacji międzyludzkiej
  • Przybliżenie najważniejszych, uniwersalnych zasad savoir-vivre, jakie obowiązują w życiu codziennym i zawodowym
  • Poznanie zasad panujących podczas różnorakich okazji biznesowych
  • Poznanie reguł, dotyczących zajmowania miejsc przy stole oraz w samochodzie
  • Doskonalenie umiejętności osobistych i interpersonalnych umożliwiających efektywne funkcjonowanie w grupie
  • Przybliżenie najważniejszych aspektów z zakresu mowy ciała
  • Omówienie zasad dotyczących profesjonalnego stroju w biznesie

Cele szkolenia

  • Umiejętność profesjonalnego zachowania w sytuacjach biznesowych
  • Odpowiednie zachowanie na spotkaniach biznesowych i na spotkaniach z kolegami z pracy są miarą naszego sukcesu. Poznaj elementy komunikacji i zachowania biznesowego.

Program szkolenia

Komunikacja interpersonalna:
  • Kłody pod nogi, czyli bariery w komunikacji
  • Stereotypy – przed czym nas chronią, a przed czym powstrzymują?
  • Ciotka-Plotka i jej rola w procesie komunikacji oraz sposoby reagowania na nią.
  • Ach, ten temperament! – rola temperamentu i aspektów osobowościowych w komunikacji
  • Intencja rozmówcy a styl komunikacji
  • Postawy i umiejętności osoby komunikatywnej
  • Znaczenie komunikacji niewerbalnej (gesty, mimika, postawy) – analiza znaczenia
  • Dobór słów - zwrotny „parzące” i zwrotny „kojące”
  • Nie tym tonem! - Znaczenie komunikacji wokalnej
Coś tu nie gra? - Dysonanse w komunikatach werbalnych i niewerbalnych
  • Aktywne słuchanie drogą do zrozumienia – podstawowe zasady i techniki aktywnego słuchania
  • Zasada KISS – czyli jak krótko i zwięźle przekazać komunikat
  • Sztuka zadawania trafnych pytań
  • Sztuka parafrazy i oddania pytania
  • Problemy związane z różnymi typami charakterów
  • Czy wszystko nadaje się do powiedzenia? – nieumyślne wzniecanie pożarów komunikacyjnych
  • Komunikacja pisemna – budzenie i gaszenie emocji w korespondencji
Autoprezentacja, czyli jak cię widzą, tak cię piszą…
  • Efekt „anielski” i efekt „diabelski” – czyli jak pierwsze wrażenie wpływa na dalsze relacje
  • Efektywne budowanie własnego wizerunku biznesowego – rola marketingu personalnego
  • Efekt opakowania – znaczenie ubioru w relacjach biznesowych
  • Dress code organizacyjny vs. Smart casual – zasady bezpiecznego dobory ubioru w zależności od okoliczności
  • Rola dodatków osobistych (długopisy, wizytówki, notatniki, kalendarze, wizerunek narzędzi pracy, materiałów reklamowych i in.)
Rola powitania i językowy savoir-vivre
  • Powitanie – konstruowanie kulturalnych powitań, rozpoznanie typowych błędów i sposoby ich unikania
  • Przedstawianie się (reprezentacja osobista i zawodowa)
  • Kultura języka ( czyli jak naleciałości, kolokwializmy, skróty myślowe wpływają na wizerunek rozmówcy – poznanie ich „znaczenia” w kontaktach biznesowych)
  • Konwenanse a przechodzenie na „Ty” – kiedy wypada, a kiedy nie
  • Prowadzenie „small talk”, czyli kulturalna pogawędka
  • Komplementy, ach komplementy – sztuka ich udzielania i przyjmowania jako wymiar sukcesu zawodowego
Precedensja
  • Zasady pierwszeństwa w różnych sytuacjach (drzwi, winda, samochód, stół, spotkania biznesowe, obiady)
  • Zasady przedstawiania innych osób i siebie
  • Hierarchia służbowa i towarzyska
  • Zwroty grzecznościowe w sytuacjach biznesowych
  • Dyplomacja (w tym jak odmówić bez odmawiania oraz jak wyjść z twarzą z sytuacji podbramkowej).

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl