Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Etykieta i komunikacja w biznesie

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Etykieta i komunikacja w biznesie

Cyceron mawiał, że człowieka czynią maniery i charakter… 


Umiejętność profesjonalnego zachowania w sytuacjach biznesowych, to klucz do Twojego sukcesu. Stworzyliśmy to szkolenie z myślą o właścicielach firm, menedżerach, kierownikach, handlowcach oraz wszystkich pracownikach mających kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi. 


Prezentujemy zajęcia poświęcone praktycznym regułom zachowania, wypowiedzi i sposobu komunikacji oraz wiedzy na temat tego, co wypada a co nie. Odpowiednie zachowanie na spotkaniach biznesowych i na spotkaniach z kolegami z pracy są miarą naszego sukcesu. Poznaj elementy komunikacji i zachowania biznesowego.

Nasze warsztaty pozwolą Ci zdobyć ogładę i swobodę w codziennych kontaktach biznesowych. Nauczymy Cię dobrego zachowania w każdej sytuacji. Gwarantujemy, że znajomość biznesowej etykiety ułatwi Ci nie tylko rozwój kariery zawodowej - będziesz odbierany jako osoba wiarygodna, solidna i pewna siebie. Zjednasz sobie partnerów biznesowych, łatwiej będziesz pozyskiwał klientów oraz wzmocnisz wizerunek i wiarygodność firmy.


Waszym celem jest poprawa komunikacji i lepsze wzajemne zrozumienie. Dzięki szkoleniu:


analiza klienta nauczysz się robić pozytywne pierwsze wrażenie

radzenie sobie z obiekcjami poznasz najważniejsze zasady rozmów 

budowanie kontaktu poznasz etykietę i zasady ubioru służbowego

rozmowa z klientem  staniesz się mistrzem dobrych manier

badanie potrzeb wzmocnisz swój wizerunek profesjonalisty

radzenie sobie z obiekcjami  wzmocnisz wiarygodność swojej firmy i ludzi jakich zatrudniasz

budowanie relacjiusprawnisz komunikację w firmie i poziom kultury


SZKOLENIE jest realizowane w formie DEDYKOWANEJ - program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy i uszyty na miarę potrzeb Twojej firmy.  

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.  Oznacza to, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20% czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80% czasu szkolenia - ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies - dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Prowadzone przez Trenerów z dużym doświadczeniem biznesowym.

Czas trwania: 1 lub 2 dni szkoleniowy (8 lub 16 godzin szkoleniowych).           

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Justyna B.
„Szkolenie mi się podobało i zainspirowało mnie do pracy nad sobą.”
Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych uczestników w kontakcie z klientami i współpracownikami
  • Poznanie sposobów i zasad komunikacji międzyludzkiej
  • Przybliżenie najważniejszych, uniwersalnych zasad savoir-vivre, jakie obowiązują w życiu codziennym i zawodowym
  • Poznanie zasad panujących podczas różnorakich okazji biznesowych
  • Poznanie reguł, dotyczących zajmowania miejsc przy stole oraz w samochodzie
  • Doskonalenie umiejętności osobistych i interpersonalnych umożliwiających efektywne funkcjonowanie w grupie
  • Przybliżenie najważniejszych aspektów z zakresu mowy ciała
  • Omówienie zasad dotyczących profesjonalnego stroju w biznesie

Cele szkolenia

  • Umiejętność profesjonalnego zachowania w sytuacjach biznesowych
  • Odpowiednie zachowanie na spotkaniach biznesowych i na spotkaniach z kolegami z pracy są miarą naszego sukcesu. Poznaj elementy komunikacji i zachowania biznesowego.

Program szkolenia

Komunikacja interpersonalna:
  • Kłody pod nogi, czyli bariery w komunikacji
  • Stereotypy – przed czym nas chronią, a przed czym powstrzymują?
  • Ciotka-Plotka i jej rola w procesie komunikacji oraz sposoby reagowania na nią.
  • Ach, ten temperament! – rola temperamentu i aspektów osobowościowych w komunikacji
  • Intencja rozmówcy a styl komunikacji
  • Postawy i umiejętności osoby komunikatywnej
  • Znaczenie komunikacji niewerbalnej (gesty, mimika, postawy) – analiza znaczenia
  • Dobór słów - zwrotny „parzące” i zwrotny „kojące”
  • Nie tym tonem! - Znaczenie komunikacji wokalnej
Coś tu nie gra? - Dysonanse w komunikatach werbalnych i niewerbalnych
  • Aktywne słuchanie drogą do zrozumienia – podstawowe zasady i techniki aktywnego słuchania
  • Zasada KISS – czyli jak krótko i zwięźle przekazać komunikat
  • Sztuka zadawania trafnych pytań
  • Sztuka parafrazy i oddania pytania
  • Problemy związane z różnymi typami charakterów
  • Czy wszystko nadaje się do powiedzenia? – nieumyślne wzniecanie pożarów komunikacyjnych
  • Komunikacja pisemna – budzenie i gaszenie emocji w korespondencji
Autoprezentacja, czyli jak cię widzą, tak cię piszą…
  • Efekt „anielski” i efekt „diabelski” – czyli jak pierwsze wrażenie wpływa na dalsze relacje
  • Efektywne budowanie własnego wizerunku biznesowego – rola marketingu personalnego
  • Efekt opakowania – znaczenie ubioru w relacjach biznesowych
  • Dress code organizacyjny vs. Smart casual – zasady bezpiecznego dobory ubioru w zależności od okoliczności
  • Rola dodatków osobistych (długopisy, wizytówki, notatniki, kalendarze, wizerunek narzędzi pracy, materiałów reklamowych i in.)
Rola powitania i językowy savoir-vivre
  • Powitanie – konstruowanie kulturalnych powitań, rozpoznanie typowych błędów i sposoby ich unikania
  • Przedstawianie się (reprezentacja osobista i zawodowa)
  • Kultura języka ( czyli jak naleciałości, kolokwializmy, skróty myślowe wpływają na wizerunek rozmówcy – poznanie ich „znaczenia” w kontaktach biznesowych)
  • Konwenanse a przechodzenie na „Ty” – kiedy wypada, a kiedy nie
  • Prowadzenie „small talk”, czyli kulturalna pogawędka
  • Komplementy, ach komplementy – sztuka ich udzielania i przyjmowania jako wymiar sukcesu zawodowego
Precedensja
  • Zasady pierwszeństwa w różnych sytuacjach (drzwi, winda, samochód, stół, spotkania biznesowe, obiady)
  • Zasady przedstawiania innych osób i siebie
  • Hierarchia służbowa i towarzyska
  • Zwroty grzecznościowe w sytuacjach biznesowych
  • Dyplomacja (w tym jak odmówić bez odmawiania oraz jak wyjść z twarzą z sytuacji podbramkowej).

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl