Celem warsztatów jest poznanie mechanizmów motywujących do pracy, zdobycie informacji jak łączyć indywidualne cele pracowników z celami firmy, poznanie zasad i metod wynagradzania pracowników nie tylko finansowo.
Korzyści dla Ciebie:
poznasz sposoby zachowania ludzi pod wpływem motywacji
poznasz schematy prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami np. ocena wyników, udzielenie nagany, rozmowa dyscyplinująca
poznasz sprawdzone techniki komunikacji
poznasz najnowsze i najskuteczniejsze na rynku metody motywacji zespołu
zwiększysz kompetencje w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi
Dowiesz się jak motywować pracowników i poznasz techniki motywowania ludzi do pracy. Dzięki szkoleniu będziesz wiedział, jak utrzymywać wysokie zaangażowanie nowych pracowników i umożliwić im rozwój kompetencji, jakich narzędzi używać, aby wywołać u pracowników efekt wzajemnej motywacji.
Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek. Dobry menadżer musi sobie zdawać sprawę, że ma ogromny wpływ, nie tylko na osobę wykonującą jakieś konkretne obowiązki, ale także na rozwój firmy, właśnie poprzez kształtowanie pracowniczych postaw, które należy odpowiednio modelować. Nie ma żadnych wątpliwości, że cykliczne rozmowy z pracownikami wpływają na polepszenie wyników ich pracy, a w konsekwencji także na zyski i działanie firmy.
Zmiana zakresu obowiązków czy rozmowa dyscyplinująca nie będą już dla Ciebie wyzwaniem. Umiejętność profesjonalnego przeprowadzenia rozmowy i oceny przyszłych pracowników powinny być dla pracowników działów HR, menadżerów, kierowników czymś całkowicie oczywistym.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Oznacza to, że Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20% czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia - ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies, które są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.
Szkolenie jest dedykowane dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.