Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

Motywowanie i trudne rozmowy z pracownikami

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Motywowanie i trudne rozmowy z pracownikami

Chcesz mieć zmotywowany zespół? Jako szef działu personalnego stoisz przed wyzywaniem, jakim są trudne rozmowy z pracownikami.


Twoje zadanie to budować zaangażowanie pracowników, rozwijać ich i zbudować zespół pracowników pracujących skutecznie i efektywnie.


Krok po kroku pokażemy i przećwiczmy z Tobą rozmowę oceniającą, monitorującą czy dyscyplinującą. Pokażemy jak wzmocnić pracownika i jak udzielić mu nagany, by zwiększyć jego zaangażowanie. Celem warsztatów jest poznanie mechanizmów motywujących do pracy, zdobycie informacji jak łączyć indywidualne cele pracowników z celami firmy, poznanie zasad i metod wynagradzania pracowników nie tylko finansowo. 

Poznaj narzędzia i techniki motywacji pozafinansowej, budowania zmotywowanego zespołu. Poznaj sposoby prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami.  



Korzyści dla Ciebie: 

poznasz sposoby zachowania ludzi pod wpływem motywacji

poznasz schematy prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami, np. ocena wyników, udzielenie nagany, rozmowa dyscyplinująca

poznasz sprawdzone techniki komunikacji 

poznasz najnowsze i najskuteczniejsze na rynku metody motywacji zespołu

zwiększysz kompetencje w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi


Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek. Dobry menadżer musi sobie zdawać sprawę, że ma ogromny wpływ, nie tylko na osobę wykonującą jakieś konkretne obowiązki, ale także na rozwój firmy, właśnie poprzez kształtowanie pracowniczych postaw, które należy odpowiednio modelować. Nie ma żadnych wątpliwości, że cykliczne rozmowy z pracownikami wpływają na polepszenie wyników ich pracy, a w konsekwencji także na zyski i działanie firmy.

Zmiana zakresu obowiązków czy rozmowa dyscyplinująca nie będą już dla Ciebie wyzwaniem. Umiejętność profesjonalnego przeprowadzenia rozmowy i oceny przyszłych pracowników powinny być dla pracowników działów HR, menadżerów, kierowników czymś całkowicie oczywistym.

Szkolenie jest dedykowane dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną.

Czas trwania: do ustalenia



Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • świadomość występujących u ludzi potrzeb i motywatorów
  • nabycie umiejętności efektywnego motywowania pracowników
  • poznanie repertuaru różnych metod motywacyjnych
  • poznasz techniki i schematy prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami ( ocena wyników, udzielenie nagany, rozmowa dyscyplinująca itp.)
  • przećwiczenie rzeczywistych sytuacji w scenkach, symulacjach i case-ach

Cele szkolenia

  • Celem naszego szkolenia jest nabycie umiejętności profesjonalnej rozmowy, oceny i weryfikacji potencjału kandydatów do pracy. Poznanie techniki prowadzenia motywujących i trudnych rozmów z pracownikami.

Program szkolenia

Rozwój umiejętności efektywnego zarządzania ludźmi.
  • Własny styl kierowania ludźmi.
  • Style prowadzenia rozmów.
  • Stosowanie kar i nagród.
  • Komunikacja perswazyjna.
  • Budowanie wizerunku przywódcy.
  • Motywy postępowania, ratio vs. emotio, mechanizmy obronne.
Motywowanie podwładnych (integracja zespołu):
  • - skuteczne przekazywanie poleceń,
  • - kontrola,
  • - pochwała vs. (motywująca) nagana,
  • - ocena okresowa.
  • Zasady skutecznego przydzielania zadań.
  • Zasady skutecznego delegowania.
Komunikacja a wywieranie wpływu.
  • Zjawisko pierwszego wrażenia.
  • Efekt aureoli.
  • Oddziaływanie na zmysły.
  • Werbalne i niewerbalne elementy perswazji w komunikacji.
  • Oddziaływanie wpływowe w oparciu o piramidę potrzeb wg Maslow’a.
  • Komunikaty emocjonalne i racjonalne.
  • Zadawanie pytań otwartych , zamkniętych i sugerujących.
Komunikacja perswazyjna.
  • Zasada budowania wypowiedzi CFS.
  • Efekt „świeżości” i „pierwszeństwa”.
  • Znaczenie akcentu w komunikacji.
  • „Magiczne słowa”.
Motywacja zespołu.
  • Jak wyzwalać inicjatywy i odpowiedzialności w zespole ?
  • Ludzie unikają odpowiedzialności – gdzie tkwi przyczyna?
  • Kształtowanie dialogu.
  • Budowanie poczucia tożsamości grupowej.
  • Wywoływanie automatycznych wzorców zachowań
Budowanie skutecznej argumentacji motywującej powładnych do oczekiwanego działania.
  • Kto uzasadnia ten przewodzi!
  • Jak efektywnie przekazywać polecenia ?
  • Jak przekazać zadanie, którego nikt nie lubi?
Jak wzmacniać pracowników?
  • Motywacyjna rola uprawnień.
  • Motywowanie poprzez wzmocnienia, szkolenie i zaspokajanie potrzeb.
Motywowanie i budowanie zaangażowania w zespole.
  • Procesy decyzyjne jako element motywacji.
  • Grupowe podejmowanie decyzji.
  • Sposób zarządzania jako element wpływający zgrany zespół.
Trudne rozmowy z pracownikami.
  • Przekazanie trudnego zadania pracownikowi
  • Rozmowa kontrolna.
  • Rozmowa „korygującą”
  • Schemat rozmowy ganiącej

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Kliknij w przycisk powyżej, aby potwierdzić, że nie jesteś robotem
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.