Chcesz mieć zmotywowany zespół? Jako szef działu personalnego stoisz przed wyzywaniem, jakim są trudne rozmowy z pracownikami.
Twoje zadanie to budować zaangażowanie pracowników, rozwijać ich i zbudować zespół pracowników pracujących skutecznie i efektywnie.
Krok po kroku pokażemy i przećwiczmy z Tobą rozmowę oceniającą, monitorującą czy dyscyplinującą. Pokażemy jak wzmocnić pracownika i jak udzielić mu nagany, by zwiększyć jego zaangażowanie. Celem warsztatów jest poznanie mechanizmów motywujących do pracy, zdobycie informacji jak łączyć indywidualne cele pracowników z celami firmy, poznanie zasad i metod wynagradzania pracowników nie tylko finansowo.
Poznaj narzędzia i techniki motywacji pozafinansowej, budowania zmotywowanego zespołu. Poznaj sposoby prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami.
Korzyści dla Ciebie:
poznasz sposoby zachowania ludzi pod wpływem motywacji
poznasz schematy prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami, np. ocena wyników, udzielenie nagany, rozmowa dyscyplinująca
poznasz sprawdzone techniki komunikacji
poznasz najnowsze i najskuteczniejsze na rynku metody motywacji zespołu
zwiększysz kompetencje w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi
Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek. Dobry menadżer musi sobie zdawać sprawę, że ma ogromny wpływ, nie tylko na osobę wykonującą jakieś konkretne obowiązki, ale także na rozwój firmy, właśnie poprzez kształtowanie pracowniczych postaw, które należy odpowiednio modelować. Nie ma żadnych wątpliwości, że cykliczne rozmowy z pracownikami wpływają na polepszenie wyników ich pracy, a w konsekwencji także na zyski i działanie firmy.
Zmiana zakresu obowiązków czy rozmowa dyscyplinująca nie będą już dla Ciebie wyzwaniem. Umiejętność profesjonalnego przeprowadzenia rozmowy i oceny przyszłych pracowników powinny być dla pracowników działów HR, menadżerów, kierowników czymś całkowicie oczywistym.
Szkolenie jest dedykowane dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną.
Czas trwania: do ustalenia
Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.
Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.
ul. P. Skargi 6B
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
NIP: 651-102-47-89
Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?
Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.
Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.
Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!
Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.