Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Motywowanie i trudne rozmowy z pracownikami

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Motywowanie i trudne rozmowy z pracownikami

Celem warsztatów jest poznanie mechanizmów motywujących do pracy, zdobycie informacji jak łączyć indywidualne cele pracowników z celami firmy, poznanie zasad i metod wynagradzania pracowników nie tylko finansowo. 

Korzyści dla Ciebie: 

poznasz sposoby zachowania ludzi pod wpływem motywacji
poznasz schematy prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami np. ocena wyników, udzielenie nagany, rozmowa dyscyplinująca
poznasz sprawdzone techniki komunikacji 
poznasz najnowsze i najskuteczniejsze na rynku metody motywacji zespołu
zwiększysz kompetencje w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi

Dowiesz się jak motywować pracowników i poznasz techniki motywowania ludzi do pracy. Dzięki szkoleniu będziesz wiedział, jak utrzymywać wysokie zaangażowanie nowych pracowników i umożliwić im rozwój kompetencji, jakich narzędzi używać, aby wywołać u pracowników efekt wzajemnej motywacji.

Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek. Dobry menadżer musi sobie zdawać sprawę, że ma ogromny wpływ, nie tylko na osobę wykonującą jakieś konkretne obowiązki, ale także na rozwój firmy, właśnie poprzez kształtowanie pracowniczych postaw, które należy odpowiednio modelować. Nie ma żadnych wątpliwości, że cykliczne rozmowy z pracownikami wpływają na polepszenie wyników ich pracy, a w konsekwencji także na zyski i działanie firmy.

Zmiana zakresu obowiązków czy rozmowa dyscyplinująca nie będą już dla Ciebie wyzwaniem. Umiejętność profesjonalnego przeprowadzenia rozmowy i oceny przyszłych pracowników powinny być dla pracowników działów HR, menadżerów, kierowników czymś całkowicie oczywistym.


Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Oznacza to, że Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20% czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia - ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies, które są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.


Szkolenie jest dedykowane dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • świadomość występujących u ludzi potrzeb i motywatorów
  • nabycie umiejętności efektywnego motywowania pracowników
  • poznanie repertuaru różnych metod motywacyjnych
  • poznasz techniki i schematy prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami ( ocena wyników, udzielenie nagany, rozmowa dyscyplinująca itp.)
  • przećwiczenie rzeczywistych sytuacji w scenkach, symulacjach i case-ach

Cele szkolenia

  • Celem naszego szkolenia jest nabycie umiejętności profesjonalnej rozmowy, oceny i weryfikacji potencjału kandydatów do pracy. Poznanie techniki prowadzenia motywujących i trudnych rozmów z pracownikami.

Program szkolenia

Rozwój umiejętności efektywnego zarządzania ludźmi.
  • Własny styl kierowania ludźmi.
  • Style prowadzenia rozmów.
  • Stosowanie kar i nagród.
  • Komunikacja perswazyjna.
  • Budowanie wizerunku przywódcy.
  • Motywy postępowania, ratio vs. emotio, mechanizmy obronne.
Motywowanie podwładnych (integracja zespołu):
  • - skuteczne przekazywanie poleceń,
  • - kontrola,
  • - pochwała vs. (motywująca) nagana,
  • - ocena okresowa.
  • Zasady skutecznego przydzielania zadań.
  • Zasady skutecznego delegowania.
Komunikacja a wywieranie wpływu.
  • Zjawisko pierwszego wrażenia.
  • Efekt aureoli.
  • Oddziaływanie na zmysły.
  • Werbalne i niewerbalne elementy perswazji w komunikacji.
  • Oddziaływanie wpływowe w oparciu o piramidę potrzeb wg Maslow’a.
  • Komunikaty emocjonalne i racjonalne.
  • Zadawanie pytań otwartych , zamkniętych i sugerujących.
Komunikacja perswazyjna.
  • Zasada budowania wypowiedzi CFS.
  • Efekt „świeżości” i „pierwszeństwa”.
  • Znaczenie akcentu w komunikacji.
  • „Magiczne słowa”.
Motywacja zespołu.
  • Jak wyzwalać inicjatywy i odpowiedzialności w zespole ?
  • Ludzie unikają odpowiedzialności – gdzie tkwi przyczyna?
  • Kształtowanie dialogu.
  • Budowanie poczucia tożsamości grupowej.
  • Wywoływanie automatycznych wzorców zachowań
Budowanie skutecznej argumentacji motywującej powładnych do oczekiwanego działania.
  • Kto uzasadnia ten przewodzi!
  • Jak efektywnie przekazywać polecenia ?
  • Jak przekazać zadanie, którego nikt nie lubi?
Narzędzia pracy lidera.
  • Skuteczne przekazywanie poleceń.
  • Kontrola (nie „czy” tylko „jak kontrolować”?)
  • Pochwała vs. (motywująca) nagana (słowna)
Jak wzmacniać pracowników?
  • Motywacyjna rola uprawnień.
  • Motywowanie poprzez wzmocnienia, szkolenie i zaspokajanie potrzeb.
Motywowanie i budowanie zaangażowania w zespole.
  • Procesy decyzyjne jako element motywacji.
  • Grupowe podejmowanie decyzji.
  • Sposób zarządzania jako element wpływający zgrany zespół.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl